|
|
| Pastaske... |
|
|
Bare et enkelt spørgsmål, hvad står der i overskriften? I bedes opdele ordet med bindestreg.
Hilsen 007.DK Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag. Til dig som fortjener det!  Kleenex medfølger, til de ekstra trængende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ja, det vil |
|
|
jeg også sige der står. pasta-ske
Mvh. Betina Smuk og dejlig 3 års DV/PINTO hoppe sælges -se præsentation!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaarrrrgggh |
|
|
Da jeg lige skimmede ned igennem indlæggene ja, så læste jeg ordet som: pas-taske...  Men efter endnu et kig så stod der: pasta-ske... Det er altså ikke nemt med de ord!
Mvh. Anne. Senest set på ryggen af en haffe-laffer! Skønt! What doesn't kill you Makes you stronger!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der står |
|
|
pas-taske. Jeg har nemlig lige læst mit www.globetrotter.de katalog og savlet over de mange tasker - og der var der også pas-tasker  /Lene
Nyfrelst Bomløsrytter. En rigtig hest er rød Kommunisthest over 170. Her skal der stå noget om klogt om hvor meget jeg holder af min hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Der står da to forskellige ting! Nemlig pasta-ske og pas-taske. Jeg fik det til begge dele med brøkdele af et sekunds mellemrum 
Wildly & Hannibal Besøg os på vores hjemmeside! medlem af AWR Candyfloss forever! ~~~~~~~~ Fighting for peace is like fucking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min første tanke... |
|
|
... var Pas-taske. Men det skal tages med i betragtning at jeg står for at skulle på ferie lige om lidt, og ikke kan tænke på ret meget andet 
£isbeth & Baloo Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er der noget der |
|
|
hedder pas-taske da? Hmm så blev jeg da det klogere. Men ja, så kan der jo både stå pasta-ske og pas-taske. Mvh. Betina
Mvh. Betina Smuk og dejlig 3 års DV/PINTO hoppe sælges -se præsentation!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De første |
|
|
par gange jeg så det stod der pasta-ske, men så så jeg pludselig pas-taske og tænkte "det må jeg lige kommentere" - ja, og så er det åbenbart hvad tråden allerede handler om.  /minski
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flyve??? |
|
|
hvad med past-aske? Det må være "flyve-aske"...
STIT 77 Min mening er min egen Gesten 4H Pony købes: Se præsentation. BLIV DIG SELV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så som flere |
|
|
Først pas-taske tænkte hvad er det, det må jeg lige læse om. Læser så dit spørgsmål og tænker, "nååååååååååååhhh pasta-ske, selvfølgelig er der ikke noget der hedder pas-taske" Men det kan jeg så se der er, så nu ved jeg det da virkelig ikke...
Med de to hystaderne Losse og Maze
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg læste |
|
|
Jeg læste først pas-taske 
Oprettede selv en tråd for noget tid siden om sådanne sjove ord 
Hilsen fra Lise
- som fortsætter som springrytter på Diabloo  Kongelundens Rideklub - www.kongelunden.com
C-stævne i dressur i Kongelunden 7-8/6 for D1-6 - hold øje med propositioner på Infosport ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pastaske |
|
|
Allerførste gang jeg læste ordet, læste jeg det som "Past-aske". Så tænkte jeg at jeg ikke lige kendte et ord som det, så jeg læste det dernæst som "Pas-taske". Pasta-skeen kom jeg ikke på før jeg klikkede ind på tråden 
The great tragedy of Science - The slaying of a beatiful hypothesis by an ugly fact. Thomas Henry Huxley
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aske fra fortiden ;-) |
|
|
Haha - først læste jeg det som pasta-ske og gad ikke lige åbne tråden... .. senere så jeg den igen.... øh hvad står der? past-aske.... pas-taske.... øh.. jeg må blive mere bæløjet som aftenen skrider frem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tænkte præcis det samme som LineHGL. Havde slet ikke set ordet pastaske, før jeg læste det i denne tråd.. Det er ligesom med en buskrydder. Jeg læser det som bus-krydder (En bus der ligner en krydderbolle) Så i familien hedder sådan en fætter altså bus-krydder (Ikke at ordet ofte forekommer)
Kender I Shannons fortid? Hun kommer fra Nordjylland (Nykøbing Mors)! Se præs. for billede og mere info!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pastaske |
| Forfatter:  |
Tea ♥chokoladetus♥ |
| Dato:  |
01-04-2008 23:12 |
|
Jeg læser overskrift *Pas-taske? What the hell... det må være en kedelig tråd* Og springer den over... Senere ser jeg at den er besvaret mange gange og må lige kigge. Læser dit spørgsmål *Aha! Pasta-ske* hihi... 
Hilsen Tea Alle kan lave fejl. Ellers havde man ikke sat viskelæder på blyanten...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla.... |
|
|
Hehe, Jeg synes det var meget sjovt lige at, se hvad de fleste læser pastaske som. past-aske var ny den har jeg ikke hørt før.. 
Hilsen 007.DK Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag. Til dig som fortjener det!  Kleenex medfølger, til de ekstra trængende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
Jeg læste det som past-aske, men da jeg ikke lige ved hvad det skulle være, kom jeg på pasta-ske og kort derefter pas-taske.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ved første øjekast |
|
|
Ved første øjekast så jeg det som PAT-ASKE og tænkte hvad fan... er det dog for noget  Må vist til at lære at læse ordentlig efter  jeg ser det også som pasta-ske nu.
Sagde Jane Pedersen Lev som om du skulle dø i morgen, lær som om du skulle leve for evigt. Gandhi.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Bla bla bla.... |
|
|
Det er sjovt, at se hvor folk ligger deres tryk på ordet.. Da jeg læste det første gang, så jeg det som pas-taske, jeg vidste ikke engang om det fandtes. Derefter kom pasta-ske. men meget spændende at se, hvordan andre opdeler ordet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| først tænkte |
tralle-trold *Tone* |
03-04-2008 10:57 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pasta ske |
|
|
er hvad jeg så .. Det er lidt lige som TAGETAGE.... den er også lige sjov Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla.... |
|
|
Sand: Tænkte præcis det samme som LineHGL. Havde slet ikke set ordet pastaske, før jeg læste det i denne tråd.. Haha, jeg kan godt lide, at du "bare" skriver pastaske.. for nu ved jeg ikke hvad du mener.. Kun hvad jeg selv læser det som.. *ss* tralle-trold *Tone* : Rart at vide at det så findes *gg* jannie (victor) : Ååhh nej da.. *ss* Ehm.. Læste det først som tage-tage da det så ikke gav nogen mening blev det til Tag-etage. Kan der stå andet?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er ligesom |
HeidiZ |
04-04-2008 22:44 |
|
rødler.. 
-HeidiZ  The trust between horse and rider creates a unique partnership ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tidselskoven....... |
hellewulff |
04-04-2008 22:55 |
|
læste min far som: tids-elskoven men der stod altså: tidsel-skoven Sådan er der jo så mange sjove ord
Miniaturehoppe ønskes til låns for ifoling foråret 2008 gerne speciel farve.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|