Jeg fik undervisning på Couge sent i går aftes og for en gangs skyld gik det rigtig rigtig godt.
Jeg har altid fået bemærkninger for at han er for stor til mig, men da han jo passer fint til sin ejer og jeg er glad for at få lov at lære på ham, så har jeg jo set lidt stort på det eller ihvertfald bidt det i mig, når tingene ikke lykkedes for mig fordi jeg er for lille til ham.
Men igår - jeg kunne flyve da jeg kom af - ingen bukkespring - ingen hængen på tøjlen, ja stort set alt hvad vi prøvede lykkedes - selvfølgelig ikke perfekt, men i forhold til mit niveau, så var jeg godt tilfreds. 
Nu ved jeg hvad jeg skal stile imod frem mod næste stævne. Det gik fint til mit første stævne i 10 år her for en månedstid siden, men nu er der kommet blod på tanden.
Så de få øjeblikke hvor det virkelig lykkes - det er alt det sure slid værd, der nogen gange tager at komme derhen (når det primært er rytteren, der skal arbejde med sig selv).
Det er moget andet med hingsten - han er stadig ung og så utrolig nem at ride, men at få det til at lykkes på den store - det er virkelig en sejr for mig