|
|
| ::. Jubii (: |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
01-04-2008 07:44 |
|
Juubii (: jeg har fødselsdag idag ! (: - så jeg er blevet vækket på sengen med gaver (:
Og senere skal vi på bone's at spise. uhm.
... Lasse havde lagt hans gave af herhjemme, fordi han er indlagt. Og han synes det var synd jeg ikke fik den på min fødselsdag. Så her er den : Lasse's gave
^ Der står Lasse på den ene side - og 14-09-07 på den anden (:
»Lasse's Chelle« ¬ Nu uden Vestergaards in-zeit ! Linka R.I.P Jeg er ikke teenagehysterisk - jeg er blot psykisk nedtrygt ! Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask, så vi kan være sammen forevigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
med dagen, håber du får en dejlig dag uden alt for mange drillerier  Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg elsker dig Lasse. <333 |
LilleChelle |
01-04-2008 07:51 |
|
hehe ja  Ehj, jeg plejer at være hellig - fordi det er min fødselsdag :i ' Hehe.
Tusind tak 
»Lasse's Chelle« ¬ Nu uden Vestergaards in-zeit ! Linka R.I.P Jeg er ikke teenagehysterisk - jeg er blot psykisk nedtrygt ! Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask, så vi kan være sammen forevigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
|
|
Tillykke med dagen! Og sikke en fin gave du får, den er rigtig flot. Jeg havde fødselsdag igår! (:
Nogle mennesker siger livet er hårdt, men i forhold til hvad?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
01-04-2008 08:39 |
|
Tusind tak. Ja, jeg er også helt vild med den ( :<33 :i
Og tillykke med dagen igår <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE |
Irisse |
01-04-2008 08:43 |
|
Rigtig flot gave du får. Den hjemmeside vil jeg lige gemme, så jeg kan vise min mand den... Måske forstår han et hint. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke med dagen |
|
|
og sikke et vejr. super smuk gave fra Lasse..  Håber du får en rigtig god dag.
Sagde Jane Pedersen Lev som om du skulle dø i morgen, lær som om du skulle leve for evigt. Gandhi. Lavendelfarvet ridebukser sælges. se annonce på mp. Prima halm m. rajgræs sælges. se på mp.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke med |
staldhestely |
01-04-2008 11:58 |
|
fødselsdagen, håber du får en god dag  Flot gave fra Lasse  Min søn og min mand havde også fødselsdag i går, så vi var også ude at spise med kniv og gaffel i aftes  Hilsen Helen.
Flot galla kjole sælges billeder på præsentation. HUSK IGÅR DRØM OM IMORGEN LEV IDAG.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
01-04-2008 20:51 |
|
Irisse: ja, de har nogle rigtig lækre ting derpå. jeg havde ikke selv set denne side før. - men Lasse var åbenbart gået på jagt :i .. Ja, måske - man kan da håbe. Nu skal jeg bare have fundet et billed der kan minimeres så meget, det kan komme derind og sidde  Og mange gange tak (:
Jane: Ja, virkelig et lækkert vejr, indtil midt på eftermiddagen, der begyndte det at regne :/ desværre. Men hvad fanden - det er det Danske vejr :/ - Tusind tak - jeg er også meget glad for den.
Helen: tillykke med dem (: Tusind tak . det har jeg ihvertfald haft (: <33 og nøj, hvor er jeg glad for hans gave. en meget betænksom kæreste - kan man vidst godt kalde ham.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Chelle... |
Helle-Mimi |
01-04-2008 21:02 |
|
Stort til lykke med fødselsdagen. Håber du nyder din dag og får noget godt at spise. Hvor er Lasse bare betænksom, og hvor er det en flot halskæde. Både mig og min mand arbejder for et frivilligt arrangement til fordel for børnecancerfonden. Der har vi mødt mange som bare har kæmpet så meget. Det er utroligt så meget livsvilje man kan finde frem, når der er mest brug for det, selv om det er hårdt. Men Lasse lyder til at være en fighter, og det er vigtigt. Alt det bedste til både dig og Lasse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
01-04-2008 21:54 |
|
Tusind tak - jeg har haft en rigtig dejlig dag. og den bliver endnu bedre. når Lasse bliver udskrevet på Torsdag, og kommer herind Fredag <3.
Ja, den er virkelig så fin, Jeg kunne virkelig aldrig have fundet bedre kæreste end ham.
Okay - vi skal D. 15. april, i tivoli - det er vidst også et eller andet med børnecancerfonden, for vi kommer da gratis ind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
nu vi snakker børnecancerfonden, så cykler min far + mange andre til Paris til sommer hvor overskuddet fra dette går til børnecancerfonden, de cyklede også for børnecancerfonden sidste år  Tillykke med dagen, flot gave. Håber du har haft en dejlig dag 
Nu med den dejlige Wolle <3 Soya elsket og savnet R.I.P dejlige hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
01-04-2008 22:16 |
|
Org ' hvor flot. det er sådan nogle jeg har STOR respekt for. Hils ham - og sig, han gør en meget stor forskel. <3
- Tusind tak. Ja, den er virkelig flot. Det har jeg bestemt .<33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LilleChelle |
|
|
Det skal jeg gøre  Han er i fuld gang med planlægningen for sit hold - hjemmerværnet er også med inde over for at de kan komme fra Bøjden til Fynshav med alle de cykler + mennesker, det er bare fantastisk at så mange mennesker gør hvad de kan for at hjælpe. Er nu også lidt stolt af min far den "gamle" mand på snart 52 
Nu med den dejlige Wolle <3 Soya elsket og savnet R.I.P dejlige hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
02-04-2008 00:04 |
|
Hvor er det fantastisk hvad nogle folk gør (: til alle dem.
- Ja, ham kan du godt være stolt af.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|