Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Vi skal ski i tv nu.
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 19:05

Ja vi bestemte os jo for at begynde og lave en lille ny mini os Men som om det ikke var nok- så var manden ski med på at hjælpe dr1 ved at deltage i dr programmet- mission baby Jeg avr nær faldet af stolen da jeg fandt ud af det. Jeg er bare så spændt Allerede på lørdag skal vi til KBH i dr byen og starte det hele. Alle 100 par kommer forhåbenligt, og det avrer hele dagen fra kl 9.00 - 20.00- så det blir en lang dag derovre Men jeg glæder mig helt vildt, og tror jeg egentlig osse manden han gør. Selvom jeg ikke havde troet at han avr til den slags.

Vi har udfyldt skemaerne og sendt dem pr mail til Sisse som aftalt- og så er vi ellers bare klar. Det blir bare såååå spændende. Jeg ville kun deltage fordi jeg føler at jeg får mulighed for at lære en masse ved det. Nu må vi se. Det er næsten hele 2008 det står på- nogle par (dem der gerne vil- og blir valgt derud af) blir fulgt mere end de andre. Dette er vi osse meldt til nu hvis hun mangler flere. Jeg håber det blir rigtig sjovt, spændende og lærerigt. Så kryds fingre for os. Allerede lørdag skal der medbringes en urinprøve fra kromoson XX her... Manden vil de gerne ha aflevere en sædkvalitets prøve Meeeen det får han vist ikk tid til med sit arbejde da det skal være mandag, tirsdag el onsdag inden kl 17 i Århus el Odense vist. Der er han ikk engang hjemme endnu... Men kunne ikke lade være at grine da hun ringede og fortalte det og jeg stak ham tlf.

Jeg skulle bare lige ud med det.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Han kan vel
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 19:33

levere klatten om morgenen, og så kan du fare afsted til Aarhus eller Odense med den i løbet af dagen (altså i en kop... He he)...

Aj....

Det bliver da spændende for jer.... Og ønsker jer da lige held og lykke "produktionen"

Zamangah

Søger: Bright Ruby FOR 94160 DV DK F1

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 20:57

Hi hi... Jo tak for det. Hmm nej jeg tror ikke at det går. Jeg er i arbejdsprøvning lige nu og her så en tur til Århus el Odense bagefter tror jeg ski ikk jeg kan overkomme

Breeding stocks for life

0
0
Svar på denne tråd

smiler...
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 21:35

hold os lige opdateret....

Mvh Mona

Stald Dyrhøj

Ny Rapid hestetrailer udlejes efter aftale.Post nr 8410

Kontakt profil eller på 29899156.

0
0
Svar på denne tråd

Klatten
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 21:39

skal helst afleveres så frisk som muligt indenfor 1 time efter levering !

Jeg har arbejdet med sædanalyse og derfor kender jeg betingelserne. De er nok interesserede i hvormange livlige spermatozoer din man leverer. Efter en time (efter leveringen) går de efterhånden til grunde.

Jeg har skam modtaget mange mænd som har "lavet" prøven aftenen før og jeg har måttet sende dem ud i vores "rive-rum" for at få en frisk ny prøve.

Beagle.

0
0
Svar på denne tråd

He he he....
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 21:42

Nej, det er ikke sikkert at man kan få fri til at fragte en klat til Aarhus eller Odense.... He he...

Zamangah

Søger: Bright Ruby FOR 94160 DV DK F1

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 06:53

det er for at tjekke hans sæd kvalitet Beagle så ja det har du ret i at det er- og jeg ved osse godt at den ikk kan leveres om morgenen og afleveres sidst på eftermiddagen- bare rolig jeg tror osse kun hun mente det som en joke.

Skovsgård: Jo det skal jeg da nok. Hva vil du opdateres på?? programmet el at vi vil skabe et nyt liv?? Je gtror ikk man må fortælle så meget mht. programmet vel... Eftersom det sendes i 2009. Dvs. det ahr jeg hørt om andre der deltager i programmer... På den anden side omhandler det graviditet- det kan man jo ikke gemme eller tie med generalt.

Breeding stocks for life

0
0
Svar på denne tråd

phu ha...
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 07:18

min far surgte også om vi ikke ville være med i det program.. og nej tak!!! vi ville ikke udstille os selv på den måde, de har det jo med at få en til at virke, som ubruglig og komplet idiot i de programmer..

plus alle i hele dk, behøver ikke vide de ting vi går igennem, samt det faktum at vi ikke kan få børn naturligt..

så jeg/vi ville ikke udstilles på den måde..

men håber da for jer at i får noget positivt ud af det.. bliver da spændende at se i fjernsynet..

held og lykke med det hele..

Naja

www.StaldLindgaard.dk

tilridning/undervisning-kommision tilbydes

hjemmeside:www.staldlindgaard.dk

Alle slags Heste og ponyer købes og sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 18:07

najachristina ♣Stald-Lindgaard&: Jeg er normalt heller ikke stor fan af hverken at jeg/vi skal udstilles el at andre gør det- her var det pga det faktum at jeg forventer at der blir bidraget med noget så jeg samtidigt kan lære noget af at deltage. Det er min forudsætning for at gøre det først og fremmest. Dernæst sys jeg det er fint at man laver sådant et program så andre der tænker på at ville ha/er i gang med at ville lave et barn- evt første gang, kan se med og kigge lidt på hva begyndelsen indebærer. Det omhandler jo div. problemstillinger igennem forløbene for de forskellige.

Jeg kan godt forstå dem der ikke ønsker at deltage- normalt gøt jeg heller ikke selv. Og for den sags skyld slet ikke min mand- som jeg ikke engang troede ville deltage i det her heller, men som var meget positiv da jeg fortalte ham om det! Jeg sys at det virkede spændende, og som sagt som noget jeg selv kunne få noget ud af og lære af evt.

Og tak for det- ved ikk om held og lykke er nødvendigt, men man kan altid bruge det alligevel.

Breeding stocks for life

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider