|
|
| Hvad koster en kamel!? |
| Forfatter:  |
Kristina König |
| Dato:  |
30-03-2008 12:22 |
|
Hej! Jeg har et spørgsmål, som opstod efter en hyggelig aften i venners lag med feriebilleder. De fleste, som har rejst til de varme lande, er vel blevet tilbud X kameler for veninder/søstre/børn m.m. Og så kom vi til at snakke om, hvad koster en kamel? 5.000 eller 25.000? Det kan jo være sjovt at finde ud af, i hvor høj kurs man er! Kristina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du er simpelthen... |
Tine Lykke |
30-03-2008 12:25 |
|
Tine Hestens Urtehave Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind Nu forhandler af Marstall hestefoder på Midtfyn -gratis levering i Faaborg-midtfyn, Nyborg og Svendborg kommune
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Altså da |
|
|
Herhjemme trorjeg da du skal op i omkring de 50 tusind  Jeg ville gerne have en kamel, jeg synes de er søde!
Hvil i fred Steve Irwin Daisy 04/06-1997-05/01-2005 Janus er sat til salg... Måske er jeg et skvat, men i det mindste er jeg flink!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sær?!?!? |
Kristina König |
30-03-2008 12:42 |
|
Tine, hvis du kalder mig sær, så pas på Jeg har et arsenal af viden om dig  Arj - det er et helt reelt spørgsmål. Hvem ved, hvad en kamel koster!? Kristina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså du skal |
|
|
bare sørge for at få hvide væddeløbskameler. De er formuer værd. Væddeløbskamelerne er i det hele taget dyre. Så vælg med omhu  Mvh Tina
Quality doesn't cost - it pays !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jakshkajhsdkahsk |
Anna-S |
30-03-2008 14:30 |
|
De seriøse ejere af kameler køber og sælger dem altså for mange millioner! Der er lige pt. kamelkåring (noget i den stil) med 2000 smukke kameler - og med en gevinstpulje på omkring "sølle" 45 millioner kroner. Så 5000 eller 25000 rækker ikke langt hvis du vil have gode kameler De er i nøjagtig ligeså høj kurs hos oliesheikerne som de fineste araberheste - der nok er nogle af de heste i verden der bliver solgt for de største beløber..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aner ikke.. |
Roksi 1 |
30-03-2008 15:05 |
|
hvad en kamel koster, men ved at en elefant i Thailand koster ca. 5-6000 dk.kr. - og så vil jeg da klart hellere ha´ en elefant! Spurgte en taxachauffør i Thailand om prisen og vupti- havde min kæreste en elefantforhandler i røret  Forhandleren var dog klar over at man ikke bare liiige ta´r en elefant med til DK, så det forblev fis og ballade... Tror nu heller ikke vores opstaldningssted har faciliteterne til sådan en fætter 
Mette
Baby udstyr sælges, se præsentation...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kamel... |
Joey11 |
30-03-2008 15:17 |
|
Tja for mange år siden havde jeg en veninde, der fik en kamel gratis. Den skulle have været aflivet, men Stine tilbød den et godt hjem og så kom kamelen med hende hjem. Den gik på fold med hendes heste, og var en rigtig hyggelig fætter...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kameller |
jeanette (starlightminiatures) |
30-03-2008 16:01 |
|
Hvis du skal have kamel så har Bent mikkelsen i vejen/danfarming du kan finde hans hjemme side på nettet,,han sælger kameler,,så vidt jeg kan huske kostet de 60000kr..siger min mand,,jeg husker noget med 90000kr men det er måske forskellen på pige og dreng
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit bud.... |
Kamilla-Xantippe |
30-03-2008 17:57 |
|
Eksempel på kamelpriser: i 1952 kostede 1 kamel cirka 25 $ (150 dkk), i 1962 kostede 1 kamel cirka 44 $ (264 dkk) og i 1984 var prisen for 1 kamel helt oppe på 625 $ (3750 dkk). I dag koster en kamel cirka 1400 $ (8400 dkk), alt efter udbud og efterspørgsel! Kamilla - som er 100 kameler værd...
Kamilla König *Stud. med. vet.* "I København drømmer pigerne om en karriére som model - i Jylland spiser de op og får sig en rigtig uddannelse" - Sanne Søndergaard
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skrald griner. |
|
|
Ja min ex har sat mig til 5000 og et æsel hvis min nye kæreste gider gifte sig med mig... Ingen kameler for mig ????
Mvh Mona Stald Dyrhøj Ny Rapid hestetrailer udlejes efter aftale.Post nr 8410 Kontakt profil eller på 29899156.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxx |
|
|
For snart ti år siden ønskede jeg mig en kamel. Min mand undersøgte prisen og den lå dengang på ca 60.000,-kr. (Så det blev droppet ) Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Er der ingen af jer, der er forsøgt købt med kokosnødder som betaling? Da vi var i Marokko for et par år siden, blev min far tilbudt "dos mil cocos" for mig (to millioner kokosnødder - hvor pokker opbevarer man dem?) 
MASSER AF LÆKKERT RIDEUDSTYR SÆLGES Nu med billeder - se præs.
- Nu uden kamelen... Sov godt du smukke!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha ha |
|
|
min mormor og morfar var for nogle år siden i egypten. der fik min morfar tilbudt 14 racerene kameler for hende. og så tænker man hvad er en ikke raceren kamel??? er det en krydsning mellem en kamel og dromedar ????
Herbalife forhandler Alt fra indre til ydre velvære. Skriv for at høre mere. Laver gratis hudpleje demonstrationer i vestsjælland Ved køb er der 30 dages fuld returret
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu vi er igang... |
Karina (Islænderfan) |
31-03-2008 08:26 |
|
Nu vi er igang med at prissætte Kameler, hvad koster en dromedar så???  Hvad er dyrest og hvis den ene slags er mere værd hvorfor???
Med venlig Hilsen Karina Prøv en Islænder! Du vil garanteret syntes det er skideskægt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kamelpriser |
|
|
Min søn har en kamel i Kenya, den gav han ca. 3000 danske kr. for i 2004.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|