Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fuld kat 3000 kr.
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 11:28

Jeg fik et kæmpe chock da Jeg stod op igår morges.

Vores hunkat gik rundt, som om hun var fuld, kunne ikke holde ballancen i bagkroppen.

Jeg fik en tid hos dyrlægen, og hun fandt frem til at kattens levertal var for høje, hvorfor kunne hun ikke sige noget om, men hun ville sende en blodprøve afsted til lab. på mandag.

Katten har fået noget pencelin, og speciel foder, og har det allerede bedre, vi krydser fingre og håber på det bedste, men som sagt er der jo sket noget med leveren. hvor skadet den er får vi svar på allerede tirsdag.

Denne lille tur til dyrlægen blev en dyr " fornøjelse " 3000 kr. for at tage en blodprøve, og sende den til lab. og så ved vi endnu ikke om der kommer mere til, men hvad gør man dog ikke for de kære dyr.

Katja

Husk at tavshed sommetider er det bedste svar.

Dalai lama.

Dyr giver mere mening i tilværelsen end mennesker.

Steen og stoffer.

0
0
Svar på denne tråd

3000 kr...
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 11:29

æhh er du da tovlig en pris..

MOBBEN IMC.
Mangler du hjælp til det grove-bruger dine heste svømmefødder og snorkel på folden? så kontakt
VOGNMAND PER CHRISTENSEN.
MINIGRAVER UDLEJES
www.heste-nettet.dk/vejviser/ info.p .. ...
0
0
Svar på denne tråd

Håber.....
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 11:35

....da du har en sygeforsikring ja, det er til tider dyrt at have dyr....

Var også til dyrlægen med vores kat sidste i december = regning på næsten kr. 4000,-. Men pyt, det bedste af det bedste for dyrenes skyld.

Held og lykke til dig og katten

Venlig Hilsen Anne

Se en af DK´s bedste Tinkerhingste - Lillevangs Gigant

www.sitecenter.dk/stutterilillevang

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 12:18

Har før hørt om disse "fulde" katte, og det kunne bl.a. være fordi de havde drukker sprinkler væske mener jeg nok?? Og der kunne så ske nogle fejl på nervebanerne så katten altid ville gå rundt og se fuld ud..... Men håber det bedste for din kat, kender alt for godt det med dyrlægeregninger... Og de skal ALTID komme i en weekend/helligdag eller en sen aften stund :-)

Hilsner fra Gliese :-)

Nu med en gubbi i maven...

Og termin d. 22/7-08!

0
0
Svar på denne tråd

derfor
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 12:34

det er derfor min hund har sygeforsikring...

go' bedring til den lille kat

I' m me.... and I'm perfect...

Nu med cabriolet og vind i håret... :-)

jeg vil have sommer, sommer, sommer og sommer......

0
0
Svar på denne tråd

Ork...
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 14:17

...dælme en pris for en blodprøve!

Har også fået taget en på min ene kat, men gav kun 800 kr.

Mvh Nina Nielsen

* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *

0
0
Svar på denne tråd

Hej hej hej
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 14:35

Ja, jeg har også lige betalt 13.000 kr for 2 akutte indlæggelser med alt hvad der dertil hører.

Nu har jeg så fået begge mine katte forsikret

Maria

ELEVPLADS SØGES (Dyrepasser)

0
0
Svar på denne tråd

Hvor....
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 16:01

Forsikre i jeres dyr, og hvad gover i for det??

Håber virklig din lille misser kommer sig.

-----MARIA-----

:-) :-) smil det smitter :-) :-)

Vi ses på www.hestehygge.dk

0
0
Svar på denne tråd

Har prøvet det samme
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 21:48

Katten gik rundt somom den var fuld - kunne ikke rigtig holde balancen i bagkroppen, og havde problemer med at hoppe op selv i sofaen, der ikke er så højt over jorden.

Jeg blev jo meget bekymret, og så var det afsted til dyrlægen, der så ligeså bekymret ud og nævnte noget om nervebaner og virus men ellers ikke kunne give et fornuftigt svar. Katten blev indlagt natten over, og næste dag kunne vi hente en kat, der var fuldstændig normal - ingen ved hvad det var eller hvorfor det forsvandt igen - efter første besøg ved dyrlægen troede jeg aldrig jeg skulle se min lille kat igen!

Det er omkring 1-1½ år siden og katten har aldrig været plaget af det efterfølgende! Jeg havde faktisk opgivet at finde ud af præcis hvad det er, det lød ikke på dyrlægen somom hun nogensinde havde hørt om det før. Jeg kan ikke forestille mig hvor katten skulle kunne være kommet i kontakt med sprinklervæske henne, men det er jo svært at vide hvor misserne færdes når de går løst udenfor.

Held og lykke med din kat, håber den kommer sig lige så fint som min kat gjorde.

The great tragedy of Science - The slaying of a beatiful hypothesis by an ugly fact.

Thomas Henry Huxley

0
0
Svar på denne tråd

Katte..
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 22:01

Det var sgu da ik så lidt for en blodprøve... Da min kat blev syg og hun fik taget blodprøver og ledvæskeprøver som osse blev sendt til Tyskland samt 3-4 besøg på klinikken, måtte jeg af med lige knapt 2000...

Men pyt med hvad det løber op i, bare dyret får det bedre

God bedring til din kat

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Jeg håber..
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 22:12

ikke det er sprinklervæske katten har drukket, for det giver lynhurtigt uoprettelige leverskader og fremtiden er mildest talt håbløs

Jeg krydser fingre for den lille mis..

Mvh

Line

Feriehus ved Malaga udlejes, skriv for yderligere info

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 01:55

er sgu glad for at min ene kat ligger under sengen og grynter i søvne og den anden ligger hps mine forældre lige nu, istedet for at lege "drukfest"...

God bedring til din mis

Hilsen Tea

Alle kan lave fejl.

Ellers havde man ikke sat viskelæder på blyanten...

0
0
Svar på denne tråd

kat.......
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 10:25

Har ikke nogen sygeforsikring på vores katte.

Vores hankat har hjerteproblemer, og nu er dette så sket for vores lille missepige.

Hun har det bedre og vi håber på, at der ikke er sket permanente skader på leveren.

Har nu kigget på regningen fra dyrlægen, de 3000 kr. dækker blodprøve, laboratorie-screening på klinikken, screening på laboratorium, samt 10 stk. antibiotika piller og specielkost.

Men må indrømme, at Jeg får et shock hver gang Jeg modtager sådan en dyrlægeregning.

Missepigen, har det rigtig godt idag, er lige så fræk som altid, og meget kælen

Katja

Husk at tavshed sommetider er det bedste svar.

Dalai lama.

Dyr giver mere mening i tilværelsen end mennesker.

Steen og stoffer.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider