Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fy for s*tan !!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 18:48

AD! AD!AD!

Her sidder man til familie middag hos forældrene, en efterhånden sjælden begivenhed efter søskende er flyttet. Man sidder der i spisestuen, maden og selskabet er godt. Kigger ud af vinduet ud på en fold 15 meter fra huset og nyder bare livet...

(lyder lækkert ikke)

...En bil holder ind til siden, mand træder ud. Ca 45 år, halvfed gammel gubbe. Nå ja og ? tænker du måske. Det samme tænkte jeg, stedet her er dejligt og det er tit folk holder til siden for at nyde udsigtet.

Men pludselig trækker han "kalorius" frem og begynder at "vande" hegnet

A-Hva for noget!!!? vildt fremmed mand hopper ud og over p*sser hegn og fold

Og som den person jeg er blevet til på mine gamle dage, rejser jeg mig op, træder ud af havedøren går lidt frem og råber "Hey Mester? Vil du ikke hellere låne et toilet? For der er strøm i hegnet om tre sekunder når jeg tænder det!"

Han fik travlt med at folde "pakken" ind igen og ind i hans bil

Men nu sidder jeg jo og tænker over hvor ulækkert det egentlig var?, jeg mener der er en del huse omkring vores, Vi bor faktisk i byzone, mens folden er i landzone (bare så i ikke tror vi byrder nogle regler )
Og manden stopper bare op og urinere op og ned af alting, som en hundehvalp der er uden opsyn!

Når man skal så skal man, Men hvor kan folk egentlig være ulækre ?

/<rista

Og Den Røde Giraf!

0
0
Svar på denne tråd

sådan er det jo på landet.
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 18:49

Mænd pisser udenfor og damer går indenfor.

oppe eller nede
en tur i det grønne er det fede
Det er da forvirrende, med alle de tekster og annoncer efter indlæggene.
Det ene mere forvirrende end det andet.
Det tager focus fra det væsentlige...
Citat: Androp
0
0
Svar på denne tråd

Det var da sødt af dig...
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 18:51

... ligefrem at advare ham om, at du ville tænde for hegnet

0
0
Svar på denne tråd

ad ad ad
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 18:52

hvorfor er det lige at nogle mænd ikke fatter at selvom de er udstyret med et tissetøj der gør det muligt at tisse stående og alle steder, så er det dog mest lækkert hvis de benytter et wc...

hvor primitiv kan man blive...

I' m me.... and I'm perfect...

Nu med cabriolet og vind i håret... :-)

jeg vil have sommer, sommer, sommer og sommer......

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 18:53

Synes nu ikke det er klamt hvis det ikke er foregået op ad noget man skal røre ved eller hvor folk færdes -hvis de vel og mærke er på landet. Jeg kan også finde på at holde ind til siden og tisse i en græs-tot hvis jeg ikke kan finde et toilet.

Min mor der bor i centrum af en mindre handelsby opdagede engang en alkoholiker der stod og pissede ind i hendes have. Hun var ved at vande så rettede lige slangen mod ham -og så blive der eller "pisset" igen. Siden den dag havde han ikke gjort det...

Louise

&
Stald Kelon´s Lerano

Dressurpart søges til Lerano :) klik her

0
0
Svar på denne tråd

det er fordi....
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 19:04

Det er fordi handyr afmærker deres ønskede terrotorie ved enhver given lejlighed .

Da jeg gjorde rent i et solcenter, var der sågar nogle der pissede i hjørnerne INDENFOR på gulvtæppet .

0
0
Svar på denne tråd

Aj altså
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 19:07

jeg syntes sgu snart at man ser mænd pisse alle steder - mennesker i nærheden, huse, biler gør åbenbart ik den store forskel..

Jeg lufter meget ofte mine hunde på stierne som ligger meget tæt på og op ad betalingsanlæget ved storebæltsbroen.. Næsten hver eneste gang jeg går der ude stopper mænd op lige før eller lige efter betalingsanlæget og står mod mig ved autoværnet og lader vandet, og somme tider løber de lige ind på græsset ved siden af stierne og pisser ud i den blå luft..

Jeg syntes IKKE jeg er sart - men helt ærligt så syntes jeg bare snart det er for meget.. Jeg plejer normalt at kigge væk men det gør jeg ikke mere, jeg håber lidt på at de urinererne mænd føler bare lidt flovhed ved at jeg overbeglor dem når de står og pisser lige der hvor en masse mennesker køre forbi,og der hvor jeg lufter mine hunde og joggere motionere..

Mette & Miss I´Will

Nu indlagt på sclerosecentret i Haslev

0
0
Svar på denne tråd

Pissende mænd
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 19:17

Så skulle i flytte til byen.

Så sent som i formiddags stod en ung fyr og pissede i porten, og igår stod en mand og pissede og af en bygning - fortryder at jeg ikke sagde noget til dem.

Ækelt Her er masser af caféer, McD osv hvor de kunne låne et toilet.

- Yuki

Med salathesten - nu på landet som foldbums

NY Passier Optimum sælges

Hjælp søges til Blomsterbutik på Amager. Skriv for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd

ha ha......
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 19:34

han kunne da nemt være kommet i stødet..

sidst vi mødte sådan en tissetrold, var da vi en dag var på vej til slagelse. Drejede fra ved hovedvejen og min datter og jeg kiggede automatisk op af skråningen, der oppe, var en pakeringsplads og åbenbart en trængende mand.

vi grinede og han blev flov og trak hurtigt javertussen indnebors, for han havde vist glemt at der var en vej lige neden under skrænten.

MOBBEN IMC.
Mangler du hjælp til det grove-bruger dine heste svømmefødder og snorkel på folden? så kontakt
VOGNMAND PER CHRISTENSEN.
MINIGRAVER UDLEJES
www.heste-nettet.dk/vejviser/ info.p .. ...
0
0
Svar på denne tråd

Total griner
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 19:44

- hi hi, nå men jeg har altså hørt at når mænd skal, så skal de!! Kan iøvrigt ikke bringe mit @!#$ i kog at de urinere udenfor.

Hilsen

Jette

0
0
Svar på denne tråd

føj føj føj
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 19:49

Ja syntes bare at mænd er nogle svin på det punkt,

kender i ikke også det, når man går inde i byen på en varm sommerdag. så lugter der bare rigtig fælt hver gang man kommer forbi en port eller gyde, fra alle de klamme mænd der har urineret op ad vægende

Lotte O

Never Give up.......

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 20:03

Overpissede han virkelig både fold og hegn

Han må dælme have været trængende så.

Nej, det er nu heller ikke noget, der kan påvirke mig. Ja, det er klamt inde midt i byen, men ikke når det er i græs.

Tror faktisk dine heste pisser mere på græsset end han gjorde

Hest sælges

www.guloggratis.dk/dyr/heste/heste/ hoppe/annonce/2375680

Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd

Ækelt er det...
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 20:08

... når de gør det steder hvor andre færdes og på f.eks. hegn som man hjø rør ved når man skal stramme de osv.

Det var pænt af dig at advare om strømmen - men hvorfor gjorde du dog det?

Jeg har engang oplevet at der var cykelløb forbi hvor hesten var opstaldet. I dagens anledning var hestene flyttet til en anden fold for vi vidste af erfaring at der ville samle sig en del tilskuere der, og derfor skulle vi ud på folden og samle flasker og andet affald op, før hestene kunne gå der igen. Men der var ikke strøm på hegnet fordi folden jo var tom.

På et tidspunkt så jeg en person der åbenbart brugte hegnet til at sigte efter

Når man står lige ved siden af strømboksen er det syn en uimodståelig fristelse! Og han hoppede godtnok højt - og lyden var også lidt sjov! Jeg tvivler på at den herre har tisset på et elhegn siden.

Jeg lod strømmen være på resten af dagen, selv om folden var tom!

Ellers synes jeg at er det ude på landet og bag et træ, så skader det nok ikke. Men stiller man sig op hvor folk ender med at skulle se på vandslangen, eller er det inde i byen hvor der altså ER offentlige toiletter (og hvor der er nogen der skal gå og gøre rent efter en) så er det afskyeligt. Faktisk en aldeles frastødende vane!

£isbeth & Baloo

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

(Albert Einstein)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg var
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 20:13

godt nok ved at brække mig en gang vi skulle køre i bus med en stor del bryllupsgæster.. Der blev holdt nogen tissepauser på vejen til bryllup på div. restepladser.. Mange af mændene pissede i det fri - og ingen af dem -ABAELUT INGEN- så jeg gå ind og vaske fingre, det så jeg så for øvrigt heller ik da vi ankom til festen og de gik rundt og gav pænt hånd til de gæster der allerede var ankommet.. Fy for den lede rødbede.. Klamt med alle de tissemands klamme hænder der gik rundt.. Aj det er simpelthen bare så for ulækkert.. Nogen mænd er altså nogen svin på det område..

Mette & Miss I´Will

Nu indlagt på sclerosecentret i Haslev

0
0
Svar på denne tråd

Undskyld
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 20:16

Må indrømme efter at have læst det en ekstra gang at det lyder som om jeg overreagere,

men når en mand tisser faktisk lige ud for vinduet når man sidder og spiser så bliver jeg lidt træt af det.

Men helt ærligt, ville i kunne få mere mad ned efter at have set på sådan en tinsoldat?

jaja, den med at holde ind har jeg da selv gjort en gang eller to, men først når jeg har passeret stedet hvor kragerne sidder og spiser madpakkerne

Og jeg siger heller ikke at alle mænd er ulækre, bare tænk, da jeg holdt i et lyskryds kunne jeg nyde synet af en dame der pillede næse og spiste hvad det nu end var hun fandt deroppe

/<rista

Og Den Røde Giraf!

0
0
Svar på denne tråd

hi hi ..
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 23:58

med hensyn til tissemands klamme hænder, så har min mands gæve bornholmer kammerat altid sagt "jeg vaskede mens jeg tissede" der har vi stilen... det er sgu derfor de altid er hurtigere færdige på toilettet...

i forhold til det der med at urinere i det fri så var min søs og jeg godt nok på den forleden, hvor vi skulle se på hest oppe ved nyk. sj. vi kørte fra fuglerbjerg området og hele vejen der op. der var bare ingen off. toiletter. vi var inde at spørge på en tank, var da sikre på at de havde et vi kunne låne, men nej. vi konfronterede dem med de manglende toiletter på hele den lange strækning. de var godt klar over problemet sagde de. men kunne ikke hjælpe os. så der var det bare om at finde den tætteste busk... var sgu glad for at der ikke var nogen der tændte for strøm´hegnet der. hæ hæ. men kunne iøvrigt godt selv have fundet på at råbe noget tilsvarende til sådan en tissetrold. men skal nok lige passe på hvad jeg skriver, har lige skrevet på en tråd hvor folk var oppe i det rødefelt over at nogle ryttere inc. mig lader deres hest gøde på vejen uden at samle op efter sig... så ved ikke om jeg er ved at være lidt for naturlig, i forhold til kulturen i det danske samfund

M.v.h. Tina

"Follow me am right behind you"

"when the going gets tough, the tough gets going"

"Sov godt sorte mand" d. 26/3--08 drog du stille til de evige græsmarker 35år og mæt af dage.. vi savner dig

0
0
Svar på denne tråd

altså - altså
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 06:16

kan kun sige at det var vel bedre end at banke på og spørge efter at låne toilettet ikk...

- og så tænker jeg, hvis der ikke er større problemer i dit liv end end mand som er trængende og tisser på hegnet - ja så skal du være glad for det

jeg er ret sikker på han ikke har ønsket at genere nogen men bare ikke ku holde sig...

" miraklernes tid er kommet for at blive - fandt min datters margurit ørering i græsset på hendes skole, hvor hun havde tabt den 3 dage forinden. Lidt CSI kan man vel :)

www.123hjemmeside.dk/antines

0
0
Svar på denne tråd

Min mening
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 10:22

Jeg synes det var godt gjordt! Hatten af for dig, og jeg kan lige forestille mig ham, efter du har sagt du ville tænde for hegnet Han troede sikkert han var alene..

Er også godt træt af alle de mænd der pisser alle vejne. Jeg bor lige bagved en tankstation, UDEN toilet, og hver sommer lugter der af @!#$ når vi bare så meget som bevæger os udenfor

Men vi plejer også at sige de skal gå. Men de tisser jo altid lige af.. Grr.. Vi har enda sat et skilt op hvor de tisser, hvor der står det er forbudt at lade vandet Lige lidt hjælper det. Men har også overvejet at åbne døren når der stod en, råbe til min søster hun skal hente kameraet, og hvis de ikke allerede er smuttet, begynde at gå over mod dem for at fotografere Synes bare det er for pineligt selv, så har ikke gjort det

Siff & Benton

- Dressur er bedst, især til hest! xp (- På Benton! xD <3)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider