Jeg har også givet helt op over for hvad de forskellige sælgere fra TDC siger og lover.
Vi er flyttet og skulle have, internet forbindelse, tv og fast net tlf. En sælger sagde de havde liiiige en pakke der passede til os, fint sagde jeg og modtog en bekræftigelse på tv og internet, men ingen tlf. Ringede så derind igen og sagde at de ville rette det, ingen problemer.
Så kommer teknikkeren ud, og siger det slet ikke leveres her hvor jeg bor! (til trods for adressen stod på bekræftigelsen)
Han var fra et firma, som TDC lejer teknikere hos, og det var IKKE første gang han var ude for det. Heldigvis kontaktede han TDC mens han var der, og fik det TV og tlf igennem, det viste sig de slet ikke kunne leverer kabel tv her til. Så det har vi fået gennem Stofa.
Det sjove er så de har sendt regning efterfølgende for noget de ikke kan leverer, og det er jo nærmest umuligt at forklarer en ansat hos TDC at de da ikke kan få penge for noget de ikke kan leverer.... Kors hvor jeg har brugt meget tid på det!