Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

TDC ***suk***
Forfatter: 
Dato:  27-03-2008 01:03

Det er ikke altid lige sjovt at bo langt ude på landet.

Siden vi flytte herned for 3 år siden har jeg forsøgt at få bredbånd, men det har ikke kunne lade sig gøre, så jeg har måtte overleve med en modemforbindelse.

Da jeg oprettet det i sin tid fik jeg også ISDN så jeg kunne bruge min tlf samtidig med jeg var på nettet.

Nu er det så endelig lykkes mig at få mobil bredbånd så det er jo super. Men da jeg så ringet ind for at opsige min modem forbindelse samt ISDN hos TDC. Fik jeg at vide at det vil koste 450kr at lave min fastnet ISDN linje om til en alm linje igen.

Jeg har jo ikke noget at bruge det ISDN til nu og jeg vil da gerne slippe for at betale de 40kr om måneden det koste da jeg ikke bruger det.

Er det ikke lidt noget svineri at de vil have 450kr for at jeg opsiger det ISDN ?

Jeg må sige at jeg var godt og grundig sur da jeg havde snakket med dem. Men der er vel ikke særlig meget at gørre hvis jeg vil beholde min fastnet tlf

Hilsen Gitte

Sønderkærgaard

Der er ikke noget så skøn som fjordheste

fjordhest hingste føl fra 07 år sælges

Hestetrailer udlejes

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-03-2008 06:28

vi betalte det samme, og ja det er tyverri ;)

0
0
Svar på denne tråd

TDC______
Forfatter: 
Dato:  27-03-2008 06:35

Tjaaaaaaaa, vi har også TDC. Da ville skulle skfite fra cybercity, der ikke formåede at levere en stabil internetforbindelse, fik vi oplyst et gebyr på 450 kr. på overflytning af tlfnummeret, stor var overraskelsen, da regningen kom: 950 kr.

Jeg klagede, fik medhold og har heldigvis en stabil internetforbindelse nu.

Supernem lille vallak til salg, 6 år. En rigtig charmetrold.

Jeg undskylder på forhånd evt. manglende punktummer, kommaer, taste og stavefejl:=)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-03-2008 06:39

Hvorfor ikke opsige dit fastnet helt? - det er da r**dyrt og man kan ringe meget for abonnementet bare (ihvertifald TDCs abonnement) Kræver selvfølgelig at der er ordenligt net til mobilen hjemme, men deter da billigere kun at have mobil - jeg tror vi halverede vores telefonudgifter ved at sætte TDC helt på porten (har så fået dem igen da de ny ejer Telmore - men det er til at leve med p.t. )

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-03-2008 09:35

Jeg er lidt afhængig af min fastnet. som sagt så bor vi et stykke ude på landet. Der er en del skov og meget bakket. så det er ikke altid vores mobil tlf har ligegodt signal.

Jeg hader det der med at føre en vigtig samtale og man skal stå og sige : halloo halloo

Men vi betaler 200kr om måneden og har fri tale til alle fasnet tlf, så det syntes jeg enlig er billig. ( i betrakning af hvor meget vi bruger det )

Men ja der er da tyveri. Jeg fik oplyst at det var gratis hvis jeg skiftet til TDC bredbånd. ja tak hvad hjælper det hvis i ikke kan levere det

correy ♥fighter♥ : hvor pokker kan man klage henne ? der står nemlig ingen steder på min kontrakt at det vil koste 450kr den dag jeg opsiger IDSN.

Jeg har forsøgt at få nummeret overflyttet til et andet selvskab. men så koster det stadig 450 kr da de skal ud og lave en ændring på centralen, så det er jo et fedt.

Hilsen Gitte

Sønderkærgaard

Hestetrailer udlejes

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  27-03-2008 10:55

Ja jeg ville sløjfe min fastnettlf, og det koster så 450,- for at få den lukket

Tror det er første gang jeg har skulle betale for at stoppe en service, altså ud over den mdr opsigelse der er

Det KAN da ik være rigtigt, at TDC sån må ta røven på os? Cypercity som jeg ville over til, de syntes det lød fulstændigt fjollet....

En kat skal holdes på egen matrikel

Neutralisering af udekatte - en selvfølge!!

Silkehøns kyllinger

Chabo kyllinger

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-03-2008 11:12

Reggi : Det er åbentbart fordi de skal skife nolge ledninger på centralen så jeg kan få en analog forbindelse ( tror jeg det heder)

Jeg skal ikke betale for at få min tlf lukket helt ned, det er gratis. Men som sagt, så kan jeg ikke undvære min fastnet.

Hilsen Gitte

Sønderkærgaard

Hestetrailer udlejes

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-03-2008 17:08

Vi har bredbånd her på gården, vi ville så opsige vores fastnet da vi ikke snakker ret meget i den.

Ringede så til TDC og sagde jeg gerne ville opsige fastnet men beholde nettet. Der fik jeg at vide at så skulle jeg betale 450 kr og jeg ville først spare noget om 10 måneder... Hvad han ville frem til ved jeg ikke helt. Men jeg sagde jeg lige skulle snakke med min mand og så ville jeg vende tilbage.

Der gik en uges tid og jeg ringede igen for så ville jeg opsige det hele og så oprette en ny netforbindelse det ville være billigst.

Nå men jeg fik så fat i en dame og hun sagde jamen der er ingen problemer med at opsige fastnettlfén og beholde nettet for hun kunne godt se vi ikke brugte tlfén ret meget.

Og hun spurgte bare fra hvornår vi ville droppe tlfén så klarede hun det!

Hvorfor siger en at det koster 450 kr og en anden siger det er ingen sag...

Hilsen Stine

Nu med en baby i maven (termin 19/8 2008)

Border Collier er dog nogle skønne hunde

0
0
Svar på denne tråd

Tvetydige TDC
Forfatter: 
Dato:  27-03-2008 19:29

Jeg har også givet helt op over for hvad de forskellige sælgere fra TDC siger og lover.

Vi er flyttet og skulle have, internet forbindelse, tv og fast net tlf. En sælger sagde de havde liiiige en pakke der passede til os, fint sagde jeg og modtog en bekræftigelse på tv og internet, men ingen tlf. Ringede så derind igen og sagde at de ville rette det, ingen problemer.

Så kommer teknikkeren ud, og siger det slet ikke leveres her hvor jeg bor! (til trods for adressen stod på bekræftigelsen)

Han var fra et firma, som TDC lejer teknikere hos, og det var IKKE første gang han var ude for det. Heldigvis kontaktede han TDC mens han var der, og fik det TV og tlf igennem, det viste sig de slet ikke kunne leverer kabel tv her til. Så det har vi fået gennem Stofa.

Det sjove er så de har sendt regning efterfølgende for noget de ikke kan leverer, og det er jo nærmest umuligt at forklarer en ansat hos TDC at de da ikke kan få penge for noget de ikke kan leverer.... Kors hvor jeg har brugt meget tid på det!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider