|
|
| Yes, jeg tror jeg kan |
| Forfatter:  |
Ann63 ♥Sally♥ |
| Dato:  |
25-03-2008 14:24 |
|
holde det..... Nu er jeg røgfri på 8. dag, og helt uden hjælpemidler Må jeg som har røget 20-30 stk om dagen, i ca 30 år ha' lov at være stolt? Har længe gået og puslet med tanken om at stoppe, men havde ikke rigtig mod på det. Sidste tirsdag morgen kom beslutningen før jeg stod op, og hvor føler jeg bare det er rigtigt gået og nemmere end forventet. Det var svært første dag, og endnu sværere fordi det faldt sammen med min hest's sidste dag (læs tråd i opslag og billeder), men jeg tror sør'me det lykkes denne gang. Hilsen Ann, som nu prøver at få mand og søn med på holdet
R.I.P Olivia 18/3-08 Hestetransporter sælges se præs. Hestebokse udlejes, skriv for mere info. Salg af westernheste www.edgosen.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE!!! |
|
|
Hvor er det bare sejt gået! Skulderklap skal du have her fra mig! Håber for dig du kan holde det. Mine forældre stoppede begge for snart 2 år siden, og de har bare fået forbedret deres livskvalitet enormt efter de holdt op. Håber det vil ske for dig også Godt gået!
Belgisk Kæmpe hankanin købes!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej så flodt |
tralle-trold *Tone* |
25-03-2008 15:53 |
|
håber at du klarer at genemføre det. ElseG klarte det også for nogen år siden og holder ud ennu.  Har selv aldrig røget, men har en søster som røger min 40-60 til dagen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhhyhhhh |
Ann63 ♥Sally♥ |
25-03-2008 16:51 |
|
Tak for de opmuntrende ord Jeg satser virkelig osse på at holde det! Nu er jeg jo begyndt at kunne lugte/dufte tingene på en anden måde! Selv kaffen smager anderledes. Hilsen Ann
R.I.P Olivia 18/3-08 Hestetransporter sælges se præs. Hestebokse udlejes, skriv for mere info. Salg af westernheste www.edgosen.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhhhhhh |
Ann63 ♥Sally♥ |
26-03-2008 08:19 |
|
Er der ingen andre som er hoppet på rygestoppet for nylig??? Vil da gerne vide hvordan i holder det! Og gi jer et med på vejen.... Hilsen Ann
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmmmmmmm |
Ann63 ♥Sally♥ |
31-03-2008 14:12 |
|
Så er det i dag min 14. dag uden røg, jeg må godt nok sige jeg er stolt af mig selv, men det er osse rart at mærke at omgivelserne osse er det! Har godt nok været tæt på at gi' op nogle gange, men har ikke engang rørt pakken! Nej hvor kan jeg dog blive rig, hurtigt  Hilsen Ann
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| røgfri |
|
|
Hej Ann tillykke med det flotte resultat. Jeg har tidliger været røgfri i 1 år, men langsomt begyndte jeg så igen. Siden feb 07 hvor jeg begyndte igen har jeg røget mellem 0-30 smøger dagligt. Altså nogen dage røg jeg slet ikke, nogen dage røg jeg 5 og andre dage hvor jeg var i byen kunne jeg ryge 30. Nu er jeg så igen hoppet på den røgfrie vogn, og har lige som dig ikke røget i 14 dage. og ja det er ikke så svært som man gør det til, hvis bare man vil det. Maiken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maiken |
Ann63 ♥Sally♥ |
31-03-2008 14:37 |
|
Jeg har bare villet det så længe, og prøvet så tit, så hvorfor det netop skulle ske spontant den dag ved jeg ikke! Men da jeg den 1. aften havde holdt det selv med afrlivning af min hest, så var jeg bare sikker på at det skulle være NU! Så lad os være stærke sammen, grunden til hvorfor man vælger at stoppe kan jo være lige meget. Hilsen Ann
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Tea ♥chokoladetus♥ |
31-03-2008 14:50 |
|
Da jeg ville have min far til at stoppe, snuppede jeg hans lightere i tide og utide for at gemme dem i en æske på værelset. Han røg ikke meget men til festlige eljligheder osv. røg? 
Hilsen Tea Alle kan lave fejl. Ellers havde man ikke sat viskelæder på blyanten...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Helle Pedersen ♥Beauti♥ |
31-03-2008 17:32 |
|
Tillykke med dit rygestop. Jeg stoppede selv for snar 4 mdr. siden. Jeg kan stadig godt, for stor lyst til også. Men så tænker jeg på alle de positive ting, ved jeg er stoppet med at ryge. For et par weekender siden mødte jeg en gamle kollega, til en fest. Hun blev ved at spørge, om jeg ikke skulle en cigaret. Men jeg gjorde det ikke, der var jeg dælme også stolt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmmmmmm |
Ann63 ♥Sally♥ |
31-03-2008 20:02 |
|
Jeg gruer nu også mest for det at være sammen med andre som ryger. Det skal testes på lørdag  Nu er jeg jo heldig at være hjemmearbejdende på fuldtid så der er ingen til at påvirke mig til daglig. Men bare det hver morgen at kunne køre børn til skole/b.have i en aske- rengjort bil, nydelsen at alt er vasket ned og at den ikke lugter af røg længere. Jeg tror nu godt jeg kan holde det, det er i hvertfald min hensigt!!!! Hilsen Ann
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super godt |
|
|
Støtte her fra. stoppede selv fra det ene øjeblik til det næste, var rasende d.4 juli 2005, jeg tændte min sidste smøg mens jeg sad i bilen, dr efter krøllede jeg resten af pakken sammen. arigskab kan fører til meget skidt, men åbenbart også til mit rygestop. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skidegodt gået |
Charlotte (Nu uden Celine) |
31-03-2008 20:57 |
|
ja vil bare sige til jer allesammen....SKIDEGODT gået. hatten af for jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmmmmm |
Ann63 ♥Sally♥ |
01-04-2008 16:08 |
|
Det holder nu modet oppe med et godt skulderklap  Tak skal i ha' Hilsen Ann
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er altså... |
LineFedders |
01-04-2008 19:07 |
|
super sejt! Bare fortsæt på det gode spor... alting smager bedre, dufter af mere... og folk generes ikke af ens røgånde... konditionen forbedres mærkbart, du nedsætter risikoen for sygdomme, rynker og en hel masse andet... der er jo kun plusser ved rygestoppet, men hold op hvor er det en besværlig proces! Beundrende tanker herfra...
Distancenovicerne Askari & Line, og Pompadeur - højtelsket ædemaskine
"Everybody's gotta end up somewhere, I'm just taking my time to get there" - Tina Dickow
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pyha.... |
|
|
Hvis modet svigter så prøv det de gjorde i et eller andet program i fjernsynet i dag: Tag et sugerør i munden og træk kun vejret igennem det. Du må ikke trække luft gennem næsen. Og gå så op og ned af nogle trapper, og mærk hvor fedt det er at have rygerlunger (når det ikke engang er værst). Puh, jeg får helt lyst til at holde op med at ryge af det, selv om jeg ikke ryger... /minski
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super super |
|
|
godt gået...det er lige nu det er sværest  Selv holdt jeg d. 5/8 - 06, så d er ved at være et par dage siden. Husker tydeligt hvor svært det var, og hvor længe jeg tænkte på de forbandede smøger...og drømte om dem. Men hvor er det bare fantastisk at være fri, og opleve alle de håndgribelige fordele der er ved det...tænk at kunne sidde på sin hest i en time, til trods for stort rygsving, uden at blive nævneværdigt forpustet. Nu er jeg så bare nærmest blevet fanatisk mht røg. Kan simpelhen ikke klare stanken, og sæber mine møbler af, når der har været rygere indenfor hjemmets 4 vægge. Ikke at de får lov at ryge i mit hjem, næ nej, men de har jo siddet i Deres klamme rygertøj i mine møbler Jees..ja jeg er blevet ikke-ryger med stort I 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|