Jeg fandt en mere 
Man skal være god for at kunne forklare sig ud af det her:
Gunnar har et vældig tidskrævende job, hvor han må jobbe hårdt og ender ofte med at overarbejde, samtidig med at han spiller meget bowling, basketball og bruger meget tid i et fitness center.
Hans kone synes, at han driver sig selv for hårdt og har bestemt sig for at tage ham med på en stripklub på hans fødselsdag.
Dørvagten hilser på dem begge da de ankommer til klubben og siger: "Hejsa Gunnar! Hvordan går det?" Konen er chokeret og spørger, om han har været i klubben før. "Nej da... Han træner i fitness centeret med mig." siger Gunnar.
Da de har sat sig ned kommer tjeneren hen og spørger, om han vil ha det sædvanlige.
Nu føler konen sig ikke helt komfortabel og siger "Du må komme her ret ofte for at de kan vide hvem du er og hvad du vil have som det sædvanlige!"
"Nej da... Jeg spiller bowling med dem, og efter træning plejer vi at få en enkel drink, og som du ved, drikker jeg kun Budweiser" siger han.
Efter noget tid kommer det en stripper hen til dem og siger:
"Hejsa Gunnar... Vil du have, at jeg danser på bordet igen?" Konen bliver rasende, tager sin jakke og stormer ud af klubben.
Gunnar følger efter og ser, at konen hopper ind i en taxa. Før hun når at lukke døren, hopper Gunnar ind og sætter sig ved siden af hende.
Da hun begynder at råbe og skælde ud, vender taxachaufføren sig og siger:
"Ser ud til at du har fundet dig en hidsig en i dag, Gunnar!"