Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Det er DEM !!
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 21:59

Når man læser indlæg herinde, så ser man tit hvilke ubehagelige oplevelser folk kan have haft med andre hestefolk.

-fx. den måde de snakker på

-den måde de behandler andre og egen hest(e)

-og selvfølgelig mange mange flere.

Men..

Er alle disse mennesker folk som ikke liiiiige har en bruger på heste-nettet eller hvad?

Bare sådan en tanke som strejfede mig ;)

Men kom gerne med hvad du synes, det kunne være interessant at se andres meninger.

Nanna

Uden Stephanie

-Men nu med Chopin ;D

0
0
Svar på denne tråd

Eller også...
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 22:08

... er det folk som ER herinde, men som ikke kan genkende sig selv i de beskrivelser der sommetider kommer.

£isbeth & Baloo

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

(Albert Einstein)

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 22:10

jeg tør ihvertfald godt indrømme at jeg kan passe ind i nogen af beskrivelserne ;)

Nanna

Uden Stephanie

-Men nu med Chopin ;D

0
0
Svar på denne tråd

Hej Hej
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 22:19

Nu har jeg ikke lige nogen grim oplevelse her inde på HN

Jeg har dog flere gange set en tråd, hvor folk føler sig forfuldt, Men til tider er det jo folk som får tilbage af samme skuffe som de selv giver.. Personligt fatter jeg ikke man gider bruge tid på alt det fis.. Man ser stadig utallige indlæg hvor det tydelig mærkes at janteloven i den grad hersker..

HN burde være et sted hvor man kan glæde sig sammen med andre over de ting man oplever,, Gode som dårlige oplevelser, uden at ens indlæg straks bliver fordrejet.. Jeg ved ikke om jeg har misforstået dette indlæg, Ellers beklager jeg at have drejet indlæget...

knus lene

En rigtig hest er en texas hest,

Team Jørgensen tager heste i ridning..

Opstaldning formidles Katrinebjerg 1 4440 mørkøv

http://www.lenes3d.dk

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 22:23

Det er ikke fordi jeg mener man ikke må komme med dårlige oplevelser mm.

Men jeg ser tit i indlæg at det straks er de andres skyld og dem som har handlet forkert.

For at tage et eksempel, der er et indlæg herinde, mht. til nogen piger som snakker nedgørende til/om en anden piges ponyer/heste.

Men er det piger som ikke har HN ?

Og dem som har HN - kunne det ikke ligeså godt være nogen som opfører sig som de piger?

Nanna

Uden Stephanie

-Men nu med Chopin ;D

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har været...
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 23:06

så "dum" en gang at oprette et indlæg om forholdene i den stald, hvor min hest den gang stod, for at få respons og gode råd...

det viste sig, at det blev læst af dem, det handlede om... så jeg pludselig stod midt mellem bestyrelse og ejere... bestyrelsen bad mig om at fjerne tråden, men det kunne jo ikke lade sig gøre... heldigvis var moderatorerne så søde at fjerne den for mig, da de havde forståelse for min situation...

Længe leve ytringsfriheden!

/Line

Distancenovicerne Askari & Line, og Pompadeur - højtelsket ædemaskine

"Everybody's gotta end up somewhere, I'm just taking my time to get there"
- Tina Dickow

0
0
Svar på denne tråd

Haha....
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 23:15

Jeg har prøvet det samme som Line.

Men der stod intet ondt i min tråd, det var blot frustration, frustration og atter frustration.

Malle

- med Honeyburst/Raja :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider