|
|
| Hvad gør i ?? |
|
|
Hej .. For at gøre en lang historie kort: Jeg har en aller bedste veninde, og hende syntes jeg det går rigtig fint med og vi har det godt og sjovt sammen . Der er bare det at hun Altid skal træde mig over tæerne, f.eks herinde på Hn .. Hvis jeg skriver et eller andet, så skriver hun et eller andet der sætter en i dårligt lys, fordi det ikke passer, ellers hakker hun lidt på en og hun kan simpelthen ikke blive 'glad' for at jeg f.eks har taget billeder af hendes hest, også fordi jeg ikke lige kunne sende dem bliver hun mega sur .. Det frustrerrer mig en del ... Hvad syntes i jeg skal gøre ? 
Sagde Sara - Med ponyerne Freja & Filur ! My heart is falling apart if you go away My life is like a paradise if you'll stay with me forever Som har en meget nær veninde, der altid træder hende over tæerne!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aller bedste veninde |
|
|
hun lyder nu ikke til at være "en aller bedste veninde" Veninder er der for en, ikke for at række ned på en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Finder en |
| Forfatter:  |
Illum |
| Dato:  |
20-03-2008 14:42 |
|
Illum Jeg rider IKKE GP. Og alligevel siger min forstand mig,at Roll-Kur er noget SVINERI !!!! Ja, jeg er oplyst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
LoonaMadigan |
20-03-2008 16:00 |
|
Smutter ned på Junior HN, hvor de sikkert kan hjælpe...
Knus Anne
Med sin egen mening... Gå ind på www.foto4you.dk og se fede billeder fra stævner,show mm. Céline Dion i Parken, Damn, hvor bliver det fedt!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| løsningen er... |
Gitte (Tyran) |
20-03-2008 16:29 |
|
...anskaffer sig et par sikkerhedssko !  ..eller "byt til nyt"... der er ingen grund til at spilde tiden på en deltidsveninde...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Sagde Sara - Med ponyerne Freja & Filur ! My heart is falling apart if you go away My life is like a paradise if you'll stay with me forever Som har en meget nær veninde, der altid træder hende over tæerne!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror godt jeg ved |
Andrina ♥Bolette♥ |
20-03-2008 18:09 |
|
hvem du skriver om.. Har set at i to tit har haft lidt ..... Er hun en så god veninde ?
- Sagde Andrina ♥ ღ Roldmindes Bolette og Lise ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Fordi at vi nogle gange er lidt oppe og toppes er fordi hun aldrig kan blive taknemmelig for noget! Hun skal altid hakke på mig .. :/ .. Ved ikke ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Drop hende - hun er da ikke værd at samle på.
Sandra&Tímon Team Korshøje Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
Nanna ♥Chopin♥ |
20-03-2008 22:01 |
|
hvordan kan hun være en bedste veninde når hun ikke ønsker dig det godt, og når du føler som du gør? Forresten synes jeg ikke man kan være bekendt at sende andre ud aaf forumet og sige de skal smutte på JHN bare fordi de gerne vil høre råd fra nogen som er ældre, evt. mere modne med nogen erfaring. 
Nanna Uden Stephanie -Men nu med Chopin 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grænser |
|
|
Hun lyder til at have et meget lavt selvværd, hvis hun ikke kan klare at andre har den mindste succes som hun ikke har del i. Du kan gøre det, at du sætter helt klare grænser overfor hende. Lader hende vide meget tydeligt hver gang du føler dig trådt på. Og lade hende forstå at hun må respektere dine grænser hvis I fortsat skal være veninder. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Hej |
|
|
Nu har jeg ikke lige kikket hvor gamel du er Men det er jo altid svært når man føler nogen bevist sårer en.. Du bør finde dig en anden veninde, for er som bevist sårer en er ikke en veninde  Med tiden vil du lære at sætte pris på dem der vil dig det godt, og ikke bruge din tid på andre som måske kun ønsker at se din ryg... Knus lene
En rigtig hest er en texas hest, Team Jørgensen tager heste i ridning.. Opstaldning formidles Katrinebjerg 1 4440 mørkøv http://www.lenes3d.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er da |
|
|
godt at Junior Heste-nettet findes, skriv derinde
Hilsen Søde Julia, "Var Christian Bale 15 år yngre, skulle han giftes med mig" <3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ville |
|
|
helt klart finde mig en ny veninde... For jeg har også set de ting hun har skrevet til dig og jeg synes bare hn har været rigtig led ved dig... så jeg ville helt klart droppe hende, ihvertfald i en periode...
Sagde Janne der har lært af sine fejl... Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter  Tak for en god debat i høflig tone 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min mening |
Stald Smokie |
21-03-2008 01:00 |
|
er altså at folk ikke bare kan tillade sig at be de unge om at "pikle" ind på jhn, når et indlæg som denne ikke lige falder i deres smag! så kan man høfligt lade være med at kommentere indlæget og springe det over ik??! men til sagen- jeg syntes helt sikkert du skal droppe hende, for jeg har også nogle gange tænkt mit når hun har svarret i dine indlæg. ud til højre med hende du! og så ud og finde nogle veninder der har begge ben på jorden. knuz anne
??Mangler du en gratis part?? se mere på min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/Stald_Smokie lækkert hingsteføl fra 2008: byttes med en ældre hvid ponyhoppe, på min 122 i stg. høj alder ingen hindring
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camoufleret sandhed. |
|
|
Måske siger hun nogle ting på HN som hun ikke tør sige til dig i virkeligheden. Det kan måske være svært for hende at stå ansigt til ansigt med dig og sige at du bør ændre ditten eller datten selvom hun dybest set mener det. Jeg synes du skal tænke over hvorfor hun ikke tør sige det direkte. Glemmer du at lytte? Er I ofte sammen hos dig eller på "dit domæne"? Det kan godt være at du kommer til den konklusion at jeres forhold egentlig er fint og at der må være en anden grund til at hun taler dig imod på HN, men det kan jo også være at du finder ud af at jeres venskab ikke er helt så ærligt som det burde være. Jeg synes du skal bestræbe dig på at I får opbygget en større tillid, for en ven man kender godt kan bidrage med utrolig meget, og det er værd at bruge kræfter på at holde på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Drop hende |
|
|
Hun er da ik værd at bruge krudt på..
Mette & Miss I´Will Nok har den der nøjes..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1223456789 |
|
|
Helt ærlig? Har ikke ondt af dig. Kan godt følge de andres tankegang i at det er synd for dig og at du skal droppe hende. Men hvis du ikke selv kan se hvad hun gør forkert og hvordan man skal vælge venner, fortjener i næsten hinanden. Har hørt om mange venindepar (Under 18) der kører på samme måde som i gør, og 2 dage efter er i bedste-veninder igen (Er det ikke rigtig?) Hvis du lader hende køre rundt med dig på den måde, er du også en dårlig veninde for så fatter hun ALDRIG at hun bliver nød til at ændre sin måde at behandle andre mennesker på. Grunden til at jeg skriver at jeg ikke har ondt af dig skal du ikke opfatte på en ond måde, men har set flere indlæg hvor i "bitcher" hinanden til. Tror faktisk i syntes det er lidt sjovt:) Hvor skulle i ellers stadigvæk være venner efter det? Ret mig hvis jeg tager fejl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|