Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

har jeg tid til at have hest?
Forfatter: 
Dato:  19-03-2008 22:34

Jeg går i 7. klasse, og bruger det meste af min tid ovre i stalden med at passe krikkerne. Ofte har jeg ikke overskud eller lyst til at ride, så det med træningen er i 2. række. Selvfølgelig kan man se det at man næsten kun passer sine heste, som en god ting, for så får jeg da samvær med dem. Men nu synes jeg snart det er ved at være irriterende med alle komentarende: hvorfor gider du ikke ud at ride?. Det er ikke til at forstå for andre der ikke står i samme situation. Men er det virkelig det værd?

sund fornuft,

er hestens duft!

nu med Pikant :D

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-03-2008 23:34

hehe, nej du er ikke den eneste der ikk gider at sidde på nakken af en krikke

jeg kan selv bedre lide at være på jorden med dyrene, og det er bare dejligt at gå tur sammen, istedet for at sidde og dovne den af på ponzen

0
0
Svar på denne tråd

tid og hest.
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 12:36

Det virker som om, at du har tid til at passe den og hygge om den og det er for mig ihvertfald lige så vigtigt, hvis ikke vigtigere end at ride hesten.

Da jeg selv havde hest, synes jeg da bare, at jeg var den lykkeligste pige på jorden, fordi jeg havde min egne heste, som jeg bare kunne stå og nusse og lege med istedet for kun at skulle ride.

Så jeg vil mene, at du har tid til at have en hest :-)

Med venlig hilsen nelle
0
0
Svar på denne tråd

ridning
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 12:45

Man skal lave lige nøjagtigt det med sine heste som man har lyst til. Nogen går også til udstilling, agility eller polititræning med deres hunde, andre nøjes med at kaste bold i haven.

Vi har dem jo for at give os glæde og afslapning, hvis du får dette ved at strigle, så er alt jo i orden.

Hvis du derimod havde hest oppe på rideskolen men hellere ville sidde hjemme på dit værelse, så ville jeg sige at hesten skulle videre.

Min dartmoor bliver fx. smækfornærmet hvis jeg laver andet med ham end at give gulerødder. ;-)

:Pia

*

Sort BUET dressurgjord 55-60 cm købes,

med rullespænder, uden elastik.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 14:23

tror det er sådan med mange af os der har små ponyer, shetlændere osv, vi kan jo heller ikke ride dem, kun hygge med dem :)

Jeg ville ikke undvære mine små ponyer, de er super seje, og har en totalt anden personlighed end de store.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider