Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Feriepenge udbetalt?
Forfatter: 
Dato:  18-03-2008 20:25

Jeg skal holde ferie omkring d. 1 maj, og skal selvfølgelig have nogle feriepenge udbetalt. Jeg har fået tilsendt feriekortet og udfyldt dette. Min chef vil så ikke underskrive den endnu, men vente til kort inden jeg har ferie. På papiret står der kun, at man tidligst kan få udbetalt pengene en måned før første feriedag. Derudover står der, det kræver ca. 9 hverdage fra Feriekonto får mit feriebevis til pengene bliver overført. Dvs. jeg skal sende det ind nu, for at få pengene d. 1 april.

Chefen påpegede, at ikke alle folk kunne styre dette (Få pengene før tid). Så derfor gjorde arbejdspladsen dette.

Men det er vel ikke op til dem at bestemme, hvornår jeg får mine penge? Det er jo mine penge (Mange af dem er optjent fra forrige job), eller er de i deres fulde ret til dette?

Kender I Shannons fortid? Hun kommer fra Nordjylland (Nykøbing Mors)! Se præs. for billede og mere info!

0
0
Svar på denne tråd

Din arbejdsgiver
Forfatter: 
Dato:  18-03-2008 20:37

skal stemple og underskrive dit kort når du beder ham om det.

Skal du have ferie 1. maj, skal han stemple det nu så du kan få dine feriepenge her omkring 1. april.

Det rager da ikke din chef om du kan styre at få dine feriepenge nu eller om 3 uger. Det er da ganske privat og da kan da aldrig blive hans problem, hvis du skulle være økonomisk på spanden under din ferie, hvis du brændte alle pengene af d. 1. april.

Pernille

En af tosserne

Endnu en fælles ridetur i Tisvilde hegn søndag d. 30. marts.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-03-2008 20:48

Det lyder godt, blev nemlig lidt paf da min chef sagde dette. Har heller aldrig haft problemer med dette andre gange, så havde slet ikke tænkt tanken, at de ikke ville...

Kender I Shannons fortid? Hun kommer fra Nordjylland (Nykøbing Mors)! Se præs. for billede og mere info!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider