|
|
| Går du i seng sammen med din partner? |
|
|
Nå Kinkye Ænder ... Det fangede ...  Det jeg ville vide var rent faktisk om i går i seng på samme tidspunkt som jeres partner? Nogen er jo håndværker som møder kl tidligt kontra butiks medarbejdere... Så går du i seng sammen med din partner ?
Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk Stor lys hestestrailer med lav egenvægt udlejes efter aftale i Sabro eller Tilst ved Århus. Støtte medlem af Hestenshaab.dk - Det skulle du også prøve.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej gør jeg ikke |
|
|
selv om min mand er håndværker og jeg sidder på kontor, så er det mig der går først. men ville da gerne at vi gik sammen, men han er ikke til så meget hygge som jeg er desværre Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
slikglad |
| Dato:  |
17-03-2008 19:46 |
|
det hender da at vi går i seng på samme tidspunkt men ikke ret tit må jeg sige min mand skal ud af sengen før fan.... får sko på det gider jeg ikke venter til kl 6,00 så kan da blive en time mere ved tv,et om aftnen hilsen jette
den heldige ejer af 5 mini muler og den glade ponyrytter mor kan man være mere heldig???? et par læderridestøbler str 36 sælges kun brugt få gange
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For det meste |
|
|
Hvis kæresten går i seng går jeg med.. for hvis han sover når jeg kommer i søvn så snorker han og fylder det hele.. og så har jeg svært ved at falde i søvn men når jeg ikke er sygemeldt går jeg ofte i seng før ham..
Hilsen Signe  Som ikke forstår når folk afviser beviste faktaer fordi de mener de ved bedre.. Min hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis du ville vide |
Illum |
17-03-2008 19:46 |
|
Noget andet, end om vi går i seng på samme tid, havde du vel skrevet " Går du i seng MED din partner"
Illum Jeg rider IKKE GP. Og alligevel siger min forstand mig,at Roll-Kur er noget SVINERI !!!! Ja, jeg er oplyst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tit - men ikke hver aften... |
|
|
Nu har min mand en mødetid der siger kl. 4 - og derfor går han i seng kl. 20... Alt for tidligt for mig, men ok hvis jeg også skulle op kl. 02.40, så lå jeg nok også under dynen der... Men nogen aftner går jeg faktisk i seng sammen med ham, da vi har en dreng på 10 mdr. som stadig ynder at vågne mellem 1-5 gange pr. nat. Så nogen aftner er jeg bare smadret når vi når til kl. 20...  Men jeg sover så ikke kl. 20... den er nok hen af kl. 21, før jeg finder ro.
Hilsen Gitte - Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke... - Der tages forbehold for fejl af enhver art.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
ja vi går i seng på samme tidspunkt stort set hver dag her i huset 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Min mand står op kl. 4 om morgenen for at køre til KBH (130 km), så han går som regel i seng ved 20.30 tiden. Jeg møder først kl.8.30 og har 10 min. til arbejde, så jeg sidder som regel og bestemmer egenhændigt over fjernbetjeningen  -Dorte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps vi gør |
|
|
Og tidligt, ca. klokken 22 selvom vi ikke skal tidligt op. Hvad kan jeg sige, at vi kan lide at puttesove ?
Hvil i fred Steve Irwin Daisy 04/06-1997-05/01-2005 Janus er sat til salg... Måske er jeg et skvat, men i det mindste er jeg flink!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej.... |
Tine Lykke |
17-03-2008 19:51 |
|
... jeg går altid først i seng
Tine Hestens Urtehave Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind Nu forhandler af Marstall hestefoder på Midtfyn -gratis levering i Faaborg-midtfyn, Nyborg og Svendborg kommune
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sjældent faktisk.... |
|
|
Ja, jeg må indrømme at jeg sjældent går i seng på samme tid som min kæreste. Jesper er bager og arbejder fra 2-8. Derfor går han som regel tidligt i seng. Helst ved 21-22 tiden hvis han kan komme afsted med det. Jeg er pædagog og møder fra 11-17, så det er lige den omvendte verden. Hvis jeg går i seng på samme tidspunkt som Jesper, så føler jeg at jeg går direkte fra job, til hestene og hjem i seng. Det kan jeg slet ikke med. Jeg må have noget aften, hvor jeg kan sidde ved computeren og lave ingenting. Så det er faktisk kun i weekenderne at vi går i seng på samme tid eller hvis jeg vælger i en periode at gå tidligt i seng og så stå tidligt op i stedet... men uanset hvor længe man sover, så er det bare svært at stå tidligt op og så ender man bare med at sove hele dagen væk i stedet for. Det har dog hjulpet en hel del på det nu hvor Jesper er begyndt først at møde kl 6. Så går han først i seng kl 23, så kan vi komme i seng sammen.
Venlig hilsen -miki- www.prettyfancy.ridesiden.dk -om krybbebidning og vævning De mennesker du træder på på vej op af stigen er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej... |
|
|
Jeg går først iseng, da jeg er den der står tidligst op. Men indimellem går vi da i seng samtidig 
Annette Det som fylder hjertet, fylder øjet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| næh... |
|
|
min mand arbejder på skifte hold, så det er kun når han skal på dag hold at vi går i seng samtidig... er han på aften hold sover jeg når han kommer hjem og skal han på nat hold, så går jeg i seng når han tager afsted...
Sagde Janne der har lært af sine fejl... Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter  Tak for en god debat i høflig tone 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som regel.... |
|
|
Vi har en fast rutine, hvor vi aftenfodrer ved 10-tiden og derefter går vi som regel i seng begge to. Min kæreste, fordi han skal tidlig op og mig fordi jeg helst skal ligge en times tid før spændingerne slipper kroppen. Det hænder dog at jeg falder i ved computeren, og så kan der godt gå nogle timer inden jeg finder i seng 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gå i seng sammen |
|
|
Kæresten og jeg går i seng på samme tidspunkt,det vil vi helst. Her i huset er det mig der står tidligt op,lige fra i morgen af,for der starter kæresten på sit nye arbejde,og skal op ca. på samme tidspunkt som mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke altid |
|
|
... og det kan godt udløse lidt konflikter, for manden min vil helst have, at jeg går i seng samtidig med ham - og jeg vil ikke have min sengetid dikteret...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjovt emne |
|
|
Lige det der med at gå i seng eller falde først i søvn er ikke noget problem i mit forhold. Vi smågriner altid lidt over at vi falder i søvn så tidligt og vi skiftes meget godt til at falde i søvn først. Det er sjældent den er over 21.30 før vi sover. Men vi går altid samtidig i seng og skiftes til at vække hinanden på sofaen.. Nu skal det lige tilføjes at vi ikke bor sammen, men jeg tror nu ikke det ville ha den store forskel. Jeg er tit den der står først op 05.25 og min kæreste har ikke altid nogen præcis mødetid da han er selvstændig. Michelle
Stutteri Harpelunden-Opdræt og salg af Fuldblodsheste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej det er |
|
|
faktisk tit kun i weekenderne, at vi har de samme sengetider. Vi har forskellige arbejdstider. Manden arbejder om dagen og jeg arbejder om aftenen og om natten, så når jeg arbejder aften er han gået i seng når jeg kommer hjem. Og når jeg arbejder om natten, går han i seng når jeg er kørt.
Pernille En af tosserne Endnu en fælles ridetur i Tisvilde hegn søndag d. 30. marts.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeps.... |
|
|
Som regel går vi iseng samtidigt. min kæreste har arbejdsbord i soveværelset, så hvis jeg vil iseng før ham bliver han smidt ned i stuen. Det betyder som regel at han går iseng samtidig med mig. Vi foretrækker vist begge at gå iseng samtidigt, så sover vi vist begge to bedst også 
-Jane
Regulator Complete sælges ved Aalborg
www.hms4life.dk trailerlæsning og problemløsning i nordjylland Hvis ikke du rider den dag, du sadler, kan det være, at hesten er sur, når du endelig vil afsted.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Øv altså, var lige parat til et helt andet for for svar  Nope, jeg går ikke i seng samtidig med min kæreste, han er buschauffør og har skiftende arbejdstider. Jeg er ganske almindelig studerende med "normale" sengetider.
Mvh. Kristina Hvis du ikke forstår livets hentydninger, så vil livet ramme dig (citat af C.G. Jung) Lejlighed i Svendborg søges til juli/august Skriv en PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12324565356 |
|
|
Ja det gør vi for det meste... min kæreste er selvstændig så det hænder, at han skal arbejde om aftenen ind imellem når han har travlt....så må jeg gå i seng selv
Mvh Jeannette Mor til Marcus Mikael 191106 Pinto araber er vejen frem...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så er det sengetid |
|
|
ja et kig på klokken og mørket fra gangen af bekræfter at nej det gør vi ikke så tit. er selv udtalt B-menneske, og med et butiksjob hvor jeg først møder lidt i 10, så er jeg ikke meget for at gå tidligt i seng, men kærsten fungere ikke uden mindst 7 timers søvn, så han må tit gå alene i seng, selvom det ikke er uden brok  Men går nok i seng samtidigt ca 4 gange om ugen, 4 timers søvn dagen forinden gør mig ofte lidt mere villig til at gå med selv om klokken kun er 23
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Bummelum |
|
|
jeg gør som oftest- han gør ikk nødvendigvis. Med dette mener jeg at han skal op en time før mig men han skal oftest absolut bare se mythbusters før han letter rumpetten i seng på trods af at han skal en time tidligere op end mig, og blir gnaven hvis ikk han får søvn nok oven i. Jeg sover bedst og falder bedst i søvn hvis vi går i seng på samme tid fordi han ikk er faldet i søvn før mig og sover når jeg så kommer i seng. Det kan osse gå an at jeg går i seng først, men så skal jeg osse være så træt at jeg falder hurtigt i søvn.
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet, intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke altid men oftest |
|
|
i dag fo ex. har jeg jo jobbet nat - så da sker det selvsagt ikke
Dejó *Kilinga* Former known as Linse Frelst - The old fashioned way! Man skal ikke kaste med fossile fragmenter, når man selv bor i transperante domiciler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeps min kæreste og jeg går altid sammen i seng. Og det er oftest ved 22 tiden. Det er dog ikke altid vi sover samtidig eller sover med det samme vi går i seng. Fjernsynet i soveværelset bliver for det meste tændt når vi ligger os ind i dynerne, så der sker det tit at min kæreste er lidt længere vågen end jeg. Men jeg møder også tidligere end ham om morgenen  Men vi går samtidig i seng, ja 
Hilsen Suzi "Tvivl er begyndelsen til visdom"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke nu men snart... |
|
|
Ikke ret tit mere... Jeg møder for tiden kl 8 og han står op 2.30 så nej det kan ikke forenes (ok nogle gange...) Men nu skal jeg ha nyt job hvor jeg skal møde et par timer tidligere og skal nok op kl 5.00 så går jeg nok i seng på samme tid ca. Normalt skal jeg bruge 7 timers god søvn for at fungere mens han kan nøjes med 5 bare han må sove lidt ekstra i weekenden...
STIT 77 Min mening er min egen Gesten 4H Pony købes: Se præsentation. BLIV DIG SELV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hehehehe |
|
|
ja en gang i mellem sker det da at vi går i seng sammen, ikke så tit men ok, hehe, nej vi går altid i seng på samme tidspunkt, jeg kan ikke sove hvis han ikke er der og han kan ikke sove hvis jeg ikke er der....
Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snork snork |
|
|
Ja det gør vi for det meste, selvom manden står op kl. 5 og jeg sover til kl. 6.00/6.:30. Mit søvnbehov er større end hans åbenbart 
Mange hilsener Ann-Rikka  Nu som frue og mor til: Snorre 28/6-2007 Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P. Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bubbibjørnen Björk |
|
|
jep. jeg falder bare i søvn længe før ham, men han går da med ned i sengen og ser lidt tv. og så står vi op samtidigt når jeg skal i skole 
Amanda&Björk Team Korshøje Nu uden Fantacy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er meget |
|
|
Forskelligt. Vi går i seng, når vi har lyst til det/brug for det. Med mine skiftende arbejdstider, så er det heller ikke muligt, at gå iseng på samme tid..
Det, som er smukt, truer dig ikke. Bring skønhed ind i dit liv, så vil du finde mere plads til, at være dig selv Medlem af DÅHM syd Undervis. tilbydes, se præs. www.hammelev.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps, altid! |
|
|
Nu bor jeg ikke sammen med min kæreste, men de 2-3 gange om ugen vi sover sammen går vi helt sikkert i seng på samme tidspunkt.
Vickie The line between wrong and right is the length of a thread from a spider's web The piano keys are black and white but they sound like a million colours in your mind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja.... |
|
|
Her går vi i seng sammen. Jeg går godt nok sygemeldt, men har valgt at blive 100 % i rutinen med at gå i seng i ordenlig tid, og står op tidligt. Skulle de så ske at jeg har haft en dårlig nat pga smerter eller lign, så slapper jeg da bare af på sofaen inden jeg går i bag, og får tøj på. Ellers er det kl. 6. Op i bad og i tøjet. Håber bare snart at mit LANGE forløb med sygemelding snart er ovre. Håber at sidste operation virkede, så jeg kan komme lidt igang igen.
** Trine ** Ejer af: Nydam's Mr. Milan. Ejet af: Frosti - hustyrannen. Milan søger passer/rytter. Se her: www.nydamsmrmilan.webbyen.dk/ Søger du varmblods-hingstebilleder? Så kig på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| næh manden |
|
|
min er nattearbejder, og jeg er pædagog. så han tager sfsted kl 22 de fleste aftener...undtaget mandag og torsdag, hvor det er kl 20. Så daffer jeg op til puteren en tme eller to...og tusser så i seng med Lillehunden, der sover i arm Står op hver morgen mellem 4.15 og 6.15...har så også fri hver dag senest kl 14.15, hvilket givertid til både søn, hest og det praktiske., Lige nu har jeg ferie indtil tirsdag, mens gemalen pænt må vente til i morgen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
|
|
Vi går også i seng samtidig herhjemme... Jeg kan ikke finde ud af at sidde nede i stuen og kl 23 er jeg alligevel død træt efter en hel dag med baby smiler... Og er jeg ikke træt ser jeg blot tv i soveværetset... Men hold da op ja den fangede lige den overskrift hihi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg går i seng med min partner :P |
Ninkamus |
18-03-2008 17:48 |
|
Det er faktisk kun sket få gange at vi ikke er gået i seng på samme tid, men ellers så går vi i seng sammen - det kan så godt tænkes at enten jeg eller ham tænder for tv'et for lige at se et program mens den anden sover. Vi har kun været sammen i 1½ år og boet sammen i 2 mdr så det er nok ikke sikkert at det fortsætter at vi går i seng på samme tidspunkt. Jeg håber dog på at vi ofte vil gøre det også i fremtiden, for det betyder noget for vores forhold - vi ligger ofte arm i arm når vi falder i søvn og det er en rigtig dejlig måde at slutte dagen af på lige at mærke hans arme om mine - lytte til hans åndedrag - bare at ligge sammen!!!
Ninkamus "Love is like the wind you can't see it but you can feel it" www.Ninkamus.dk - Min hjemmeside om kaniner - tag et kig det skader ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja, vi går altid i seng på samme tid, ellers ser vi aldrig hinanden. Skulle Han have noget arbejde som skal laves, så tager vi hver vores bærbare med i seng
Michelle HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud Sød vallak på 9 år, 165 cm. udlånes til VOKSEN rytter. Skriv PB for nærmere info - kun seriøse henvendelser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er forskelligt.. |
|
|
pt er jeg den der går tidligst i seng grundet min træthed her sidst i min graviditet.. ellers går vi ofte samtidig i seng..
Hilsen Christina - nu med en lille blybber i maven <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|