Var ude og ride dressur med Labs - han gik super, og vi satte næsen hjem mod gården igen (vi bruger pt en anden bane da vores egen er oversvømmet).
Labs er jo idiotsikker og det hele, og at der kommer en stor traktor gør ingenting. Og så alligevel. Labs bliver alligevel bange for det store køretøj, træder et skridt eller to tilbage og mister så fodfæstet fordi der er en skrænt.
Jeg ved ikke helt hvad der skete, men vi fløj i hvert fald ned af skrænten, jeg fløj ad helvede til, og jeg nåede ikke rigtig opfatte, hvad der skete med Labs.
Jeg blev samlet op af en dyrlæge, Labs blev samlet op henne i byen af en pige.
Så er det man skal ringe til arbejdet og sige, at man ikke kommer på arbejde fordi jeg ikke kan gå, det er så 3. gang på et år at jeg står i den situation, og lige op til ferien, det virker lidt som pjæk.
Første gang var sidste år i januar hvor Labs og jeg blev kørt ned, det kostede 14 dage fra arbejdet og diverse besøge hos lægen, anden gang var i december 2007 (også ugen før juleferien) hvor jeg vriklede om på foden og både måtte på skadestuen og det ene og det andet, det kostede en uge fra arbejdet, og nu sidder jeg så her og måtte igen fortælle, at jeg ikke kommer fordi jeg er fløjet af hesten igen. Nice.
Så nu kan jeg sidde her og stene indtil min mor kommer hjem fra arbejde og vidst nok kører mig på skadestuen... endnu engang...