Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kan vi ikke godt bortskaffe tv´et (mænd)
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 15:24

Jeg skal altså lige ud med det her, jeg er mildest talt hissig, det er Fredag, regnen siler ned og jeg har mest lyst til at kravle sammen foran tv´et med en kop the, og se en hyggelig serie. Tror i så ikke at manden som er kommer tidligt hjem bestemmer sig for at skal se en eller anden l... krigs film, som jeg helt bestem ikke gider og se, han ved det, men det lader ikke til vi kan blive enige om tvét, så forslår jeg at vi simpelthen slukke det og får planlagt lidt mere af vores bryllup, ja i kan næsten gætte hvor det endte, jeg sider her på nettet og han ser sin forband** krigs l**t det kan simpelthen ikke være rigtigt, ok at han gerne vil se det, men han må da have en vis respekt, tror i så ikke at han siger, ja du har jo haft fri hele dagen til at se det du gerne ville.

hvor efter jeg svare, ja det er kønt, her går jeg sundt og ryder op efter din sørgelige r**, og det er takken man får.

nogle andre der også har sådan en mand.

Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.

0
0
Svar på denne tråd

arrrghh
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 15:30

Kender det alt for godt...

Når min mand spørger om vi skal hygge med en film.... Så er det altid sådanne irriterende voldelige film der skal sættes på Helst nogen hvor der er mindst 20 der bliver slået ihjel på de mest mærkelige og usandsynlige måder...

Det gider jeg bare IKKE at se!!! Han har bare endnu ikke fattet det - Ikke at jeg ikke kan lide en god krimi eller en historie med et godt plot.. Det er bare næsten aldrig sådan nogen han foreslår..

Jeg ender også nogen gange på nettet, så kan han se sine l....film for sig selv...

Heldigvis kan jeg da se DR1 og DR2 på nettet!!

Hilsen

Anne

0
0
Svar på denne tråd

film..
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 15:46

uha den kender jeg ALT for godt.. dog gider manden min allerhelst at se de samme tintin film 120 gange.. og gerne samme film 2 uger i streg, et par gange om dagen..

mvh. Gitte (& Tyran).

0
0
Svar på denne tråd

Nej heldigvis
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 15:54

så er min kæreste helt med på at vi bestemmer hver anden gang - og hvis nogen bestemmer flere gange, så er det mig Han elsker gysere og platte amerikanske film - jeg er mere til tænkefilm og "finurlige" komedier - men vi ser begge dele for det "gør man jo"

Mange hilsner fra Sine
stud. i hum.inf. på AAU

'Not all those who wander are lost'

J.R.R. Tolkien

0
0
Svar på denne tråd

bbla bla bla
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 15:56

næh... det kender jeg egentlig ikke... Vi ser gerne de samme ting i TV... Og er der noget jeg godt vil se som han ikke gider (paradise hotel fx) så sætter han sig og leger med drengen, spiller PS2 eller computer. Er der noget han gerne vil se, som jeg ikke gider, så går jeg på HN, i bad, ordner negle, rydder op, ja et eller andet...

TV'et har aldig bragt nogens p*s i kog herhjemme.

Carina
Klap lige hesten
The Word was the Word, and what a Word it was!
0
0
Svar på denne tråd

vi har lidt ala
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 16:12

samme problem.

vi har tv i soveværelset- og ser gerne film sammen ved sengetid.

dog har vi hver vores farvorit. han vil gerne se standup og jeg vil gerne se mine c.s.i serie. så når den ene ikke "gir" sig så tager vi en alm film...

??Mangler du en gratis part??

se mere på min hjemmeside:

www.123hjemmeside.dk/Stald_Smokie

Dækkener købes str. 85-95- 105-

evt byttehandel med dressur sadler

0
0
Svar på denne tråd

puha..
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 16:58

Det problem har vi heldigvis ikke. min kæreste tænder ALDRIG for Tv'et. Vi ser på det max 1 time pr. uge. Derudover ser ungerne en smule dvd, og sjældent børnetime. Vi gider ikke spilde vores tid på sådan noget bras. Nyheder kan man jo se på nettet når man selv gider.

MEN: inden jeg flyttede hjemmefra, var jeg altid tvunget til at være i stue med et tændt Tv, både min far og mine brødre kunne ikke holde ud at se på en sort skærm. Så da jeg mødte en mand som var opvokset uden et tv i huset, sprang jeg til .

tanja

Kloge Frode maj 2001

charmerende Alfred februar 2004

lynet Gorm juli 2006

0
0
Svar på denne tråd

mænd og tv
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 19:17

Nej her i huset har vi 5 fjernsyn og 5 computere og der er altid mindst et par af hver slags tændt. Vi sidder ikke så meget og ser tv, i sofaen, det er mere noget der bare køre. Vi ser faktist kun tv når vi går i seng. Vi lejer tit en film som jeg ender med at falde i søvn til i sengen og en sjællend gang ser hele familien en børnefilm sammen. Jeg ser nu også helst krigs film (helst fra 2 verdenskrig)eller psykologiske gysere. Jeg er absolut ikke til tøsefilm. Så når vi ser film er vi ret enige om hvilke film vi vil se. Men måske skulle du anskaffe dig et ekstra tv...

0
0
Svar på denne tråd

2 fjernsyn og er overbærende
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 19:22

Her i huset... hmm det hedder vidst lejligheden har vi 2 stk fjernsyn - et i stuen og et i soveværelset - så kan vi se noget hver for sig - som hvis jeg skal se anna phil, for det har kæresten meget svært ved at snuppe.

Men ellers er vi faktisk gode til at blive enige - nogen gange bøjer jeg mig andre gange ham - hvis det eks er torsdag og der kommer rejseholdet som jeg helst bare skal se for 3. gang og vi lige skal itl at spise ja så lader han mig se det fordi han ved hvad det betyder for mig og omvendt!

Men når vi skal vælge film fra vores samling så er vi heller ej helt enige:P

Ninkamus

"Love is like the wind you can't see it but you can feel it"

www.Ninkamus.dk - Min hjemmeside om kaniner - tag et kig det skader ikke :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider