|
|
| Msn lukker?? |
|
|
Andre der har modtager dennne mail? Hej, Dette er Andy og John, MSN grundlæggerne. Beklager forstyrrelsen, men vi holder på at lukke msn. Dette er pga. alt for mange uforstående mennesker tager ibrug alle vores navne (en person laver flere forskellige brugernavne), vi har kun 578 forskellige navne igen.Har du lyst til at lukke msn: IKKE SEND DETTE VIDERE. Har du lyst til at beholde msn: SEND DENNE MAIL TIL ALLE DU HAR på adresselisten. Dette er ikke fup. Vi lukker brugeren. Send videre tak. DU SOM IKKE SENDER MAILEN VIDERE, VIL DIN BRUGER BLIVE LUKKET OG DU BLIVER NØDT TIL AT BETALE £10.00 FOR VIDERE BRUG. SEND DETTE TIL ALLE PERSONER DU HAR LAGT TIL: NU VED DU HVAD DU SKAL GØRE. IKKE TA PÅ VIDERESEND ELLER SVAR. KOPIER HELE MAILEN. GA TILBAGE TIL INDBOX OG KLIK NY OG LÆG TIL. TAK FOR OPMÆRKSOMHEDEN.
Hej alle Det virker til at være fup men nej det er sandt nok fra 01.11 skal man betale.. derfor denne dumme mail. Gå selv ind og se på adressen: news.bbc.co.uk/1/hi/business/ 1189119.stm. Når du har sendt denne til mindst 18 personer bliver din msn mand blå. Tak for opmærksomheden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
har også modtaget den.. og sendt den til 18 personer.. og nej, min msn-mand er grøn... så jeg tror ikke på det..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Virker det ikke |
|
|
en smule underligt, at det er skrevet med næsten norsk ordstilling? Og endnu mere mærkeligt, at de kalder det for msn, når der faktisk er tale om windows live messenger? Så nej, tror ikke på det....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Modtog den |
| Forfatter:  |
Margit (Fendi) |
| Dato:  |
14-03-2008 08:44 |
|
Jeg fik den også for et stykke tid siden. Slettede den med det samme. Ikke om jeg gider at bruge tid på sådan noget p*s. Og hvis det endeligt lukkede, ja så er det ikke Jordens undergang for mig 
Hilsen Margit Man kan hvad man skal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke noget vrøvl... |
|
|
... det tror jeg ikke et øjeblik på. Den er alt for klodset formuleret til at være ægte, og HVIS det var sandt, ville det ikke blive lavet som en spammail som brugerne selv skal sende videre, men blive sendt direkte til hver enkelt bruger! Så det er jeg stensikker på er noget ævl
£isbeth & Baloo Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, Nej og Nej |
|
|
Msn lukker ikke.. Det er heller ikke andy og john der står for det, det er Microsoft og en ren penge maskine som de ville miste, da der så findes andre alternativer. Det er en meget gammel mail, kan du også se hvis du kigger på datoen på artiklen Sunday, 25 February, 2001, 11:00 GMT. Så brug du bare MSN, Live messenger ogg andre programmer uden frygt for at de lukker.
Lars Det eneste du kan være resten af livet er dig selv, så hvorfor ikke være det med det samme.??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej.... |
|
|
Nu er msn jo et microsoft produkt, så jeg tror ikke lige de lukker de ned. Men hvis man kan få folk til at spamme alle andre ved at sende sådan en mail så er det vel ok. Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fsdfdfdsfs |
Natalie ♥Desteny sunshine♥ |
14-03-2008 09:24 |
|
jeg tror ikke på det, det er en værre gang fup. det er det samme som sms-kæde beskeder.... så nope? jeg tror altså ikke på det. 
ηαтαlιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє ♥ You gave me a smile that I could never forget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Det er |
|
|
altså fusk.... men er rigtig smart måde at få fat i folks email adresser på...
Fjordhest er bedst! Mor til Naia født d 4-1-06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Totalt fusk |
|
|
Ligesom de der tåbelige mails "Ericsson giver gratis mobiltelefoner. Send denne mail videre til x antal mennesker og du får en gratis mobiltelefon i posten om to uger. DET VIRKER!!". Når jeg får sådanne ved jeg aldrig hvad jeg skal gøre - grine af at der findes folk som tror på det eller græde over at det er folk jeg har bedømt til at være normalt begavede der har sendt det videre til mig?? /Lene
Nyfrelst Bomløsrytter. Nu som ejer af Basse - Drømmehesten. En rigtig hest er en Holstener på over 170!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Slettet |
|
|
Ja den blev slettet med det samme her, jeg gider ikke sidde og sende så mange beskeder. Og tror heller ik rigtig på det, og hvis det lukker ned kan jeg sagtens overleve.
Fjordheste er bare såååå dejlige....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxx |
KamillaR |
14-03-2008 15:45 |
|
Der har været RIGTIG mange beskeder med det, og hold da op jeg er godt træt af dem, netop fordi det IKKE passer .. Og ja, sjovt nok får vi ikke besked fra SELVE msn, men istedet fra nogle norskere?? Og den står ikke på engelsk. Hvilket den enteligt burde?? .. Min MSN mand er allerede grøn. Og jeg har ikke sendt den videre
©»Kamilla Livet er en gave. Nogle har lyst til at bytte. Andre har det som deres kæreste eje.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har modtaget den og fået fortalt afsender at det er en "and". Og nej ikke om jeg gider spilde tid på at sende sådan noget bras videre... Og er træt af at folk sender det til mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har fået... |
|
|
Den mail MANGE gange! Og har aldrig sendt den videre, tror ikke på det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla.... |
|
|
Hihi... Den har kørt i snart mere end 2 år..
Hilsen 007.DK Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag. Til dig som fortjener det!  Kleenex medfølger, til de ekstra trængende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej det tror jeg ikke på |
|
|
Jeg har også modtaget den flere gange men sender aldrig sådanne "advarsler" videre. Hvis det virkelig passer at de er ved at rende tør for adresser osv så må de jo bare lave en oprydning og en eller anden regel om at har man ikke været på adressen i fx 1 år får man en advarsel om udløb af kontoen og efter yderligere et halvt år lukkes kontoen automatisk medmindre man fx har meddelt at man er på jordomrejse i længere tid eller lign. Der er jo en hel del der finder på nye navne på deres msn/mail og da tingene jo er gratis så kan man jo bare oprette en ny...
STIT 77 Min mening er min egen Gesten 4H Pony købes: Se præsentation. BLIV DIG SELV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Jeg synes bare det er imponerende at folk stadig hopper på den.. Den har kørt læænge..
Dejligste ♥ ♥ ♥ ♥ Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django ♥ - Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
hahaha tænk at folk stadig hopper på sådan noget..... Når du har sendt denne til mindst 18 personer bliver din msn mand blå. Tak for opmærksomheden. . . . hehe kommer john og andy så og tæller hvor mange mails du har videresendt til? eller satser man på at msn selv kan tælle*GG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Artikel |
|
|
Allerførst. Den artikel der er linket til på BBC news.bbc.co.uk/1/hi/business/ 1189119.stm skriver for det første om noget helt andet, nemlig MSN-portalen og ikke programmet.
Dernæst, gør de endvidere opmærksom på at andre programmer stadig er til fri afbenyttelse.
Desuden er det kun på tale at indføre brugerbetaling på portalen, intet er fastlagt eller konkret (og lur mig om de indføre det, for det bliver da døden for den, ligsom med tidl. sites der har forsøgt sig).
Sidst men ikke mindst, så skriver artiklen om MSN i UK alene.
..så læs lige før du videresender sådan en advarsel igen!
"Religion er en fundamental modsætning til alt hvad jeg agter højt - mod, klar tanke, ærlighed, retfærdighed og frem for alt, kærlighed til sandheden." -Henry Mencken-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Tea ♥chokoladetus♥ |
15-03-2008 08:18 |
|
Nej send den ikke videre. Det er fup og fup. Ja de har et link til en bbc artikkel, men senere har bbc bragt en artikkel hvor der stod at denne mail var fup... Og desuden hvad kunne det at maile til 18 personer hjælpe??? 
Hilsen Tea Alle kan lave fejl. Ellers havde man ikke sat viskelæder på blyanten...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|