Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tilbehør i en campingvogn
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 14:51

Som helt ny-udsprunget campist er jeg på rimelig bar bund over hvad jeg skal tage med i min campingvogn af tilbehør.

Altså udover bestik, tallerkner, gryde og i den stil.

Jeg har købt en pakke med forskellige spil i, til regnvejrsdage til ungerne og et par udendørs aktiviteter, men hvad skal vi ellers have med?

Mangler næsten en tjekliste så jeg er sikker på alle tingene er der.

Nu uden hest/pony.

Ørkenrotter sælges, født 1 januar 2008.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 14:57

det er praktisk med mindre, støtsikre bokser (tupperware f. eks) til mel, ris, salt, sukker. Det er faktisk større behov for orden og struktur i køkkensaberne i en campingvogn, da den trods alt rører på seg av og til. Og man har dessuden mindre skabplads.

0
0
Svar på denne tråd

camping
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 15:00

Hej

Det afhænger jo lidt af hvor I skal hen, Danmark eller sydover.

Hvor meget tilbehør er der til Campingvognen?

Ellers skal I huske udendørsmøbler, parasol, campingpas, diverse registreringsattester og forsikringsbeviser (hvis I skal udenfor DK)

Hvis du går ind på www.dcu.dk er der helt sikkert nogen der kan hjælpe dig med en pakkeliste. Mener at have set en derinde på et tidspunkt.

Hilsen

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Det bliver
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 15:04

i lille Dk de første par år, regner med en fastligger til at starte med. Der er et stort telt med til og har havemøbler der skal med når den tid kommer.

Nu uden hest/pony.

Ørkenrotter sælges, født 1 januar 2008.

0
0
Svar på denne tråd

Camping
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 15:16

Vi købte vogn sidste år og man finder ud af hvad man mangler når man tager afsted. Man kan købe alt mulig ubrugligt bras i diverse campingbutikker, så hav det med du har hjemme, men i mindre portioner. Kryderidåse er en god ting.

Vi mangler noget smart til at kunne udnytte forteltet - noget reolværk, men vi har ikke fundet det rigtige endnu, så vi roder stadig. Vi er ikke fastlæggere så det skal være nemt at klappe sammen og stadig rimeligt stabil uden at veje flere 100 kg.

Glæd jer, det er fedt at være på ferie med sit eget hjem

Katrine

0
0
Svar på denne tråd

udendørs
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 15:18

Køb stormpløkker !!! er simpelthen et must i DK...

"Dyr er ikke et legetøj, men et ansvar. DIT ansvar!"

SILLE FOREVER !!
0
0
Svar på denne tråd

Campist
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 15:32

Jeg har faktisk været campist hele mit liv (45 år) Men da vi selv købte vogn for 10 år siden stod vi alligevel med det samme spørgsmål!

Egentlig har man jo brug for det samme som hjemme, bare i mindre mængder! Et MUST er jo stearinlys (fyrfad), gode bøger/ugeblade, altid en varm sweater og tykke sokker til aftenhygge/gåtur.

Nu var vi fastliggere de sidste 5 år med en meget stor vogn (9 meter) 0g tilsvarende fortelt, og så er det klart at man næsten for samlet lige så meget sammen som hjemme.

Men min søster som kører rundt har da både elkedel, kaffemaskine, mixer osv med på tur og selvfølgelig indbygget microovn og emhætte.

Der findes jo to slags campister: Dem som vil al luxus med, men vil være uafhængige, og dem som vil have det på gammeldags og leve primitivt.

Men det er jo smag og behag!!

Hilsen Ann

Transport af heste tilbydes i lastbil, maks 5 heste.

Hestebokse udlejes, skriv for mere info.

Salg af westernheste www.edgosen.com

0
0
Svar på denne tråd

et must er
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 17:10

en gril, som kan klappes sammen til ingenting, hvis I skulle rykke udover fastliggerstadiet...

Paptallerkner og engangsbægre for de dovne og når man kører i transit ;-) tror mig, det er ikke altid fedt med en opvask.

Affaldstativ er godt istedet for posen ligger og roder på gulvet.

Et eller andet til at tørre tøj på (husk også at tage vaskepulver med).

Regntøj og gummistøvler er altid godt at have med...især set ifht til sidste års vejr...

Spil er også godt til en dag hvor vejret ikke altid er godt...

Vi have playstationen med sidste år, det var vi glade for da vi fik store mængder regn på vores ferie og derfor kunne overfalde den nærmeste svenske forretning for DVD'er.

Vi har en fed benzin lampe som vi oprindelig købte i Berlin for mange år siden...den har fulgt os lige siden til oplysning i fortelt..

Dunk til spildevand, der er nogen lande som ikke accepterer bare en spand bl.a sverige, og den er god også herhjemme...

Vogn til at hente vand på, der kan altså nogen gange være et godt stykke at gå...

Lad ungerne pakke deres ynglignslegetøj, vi har altid lade dem have en lille smartbox med til våde dage og når nye venner skulle lege med...

Det var bare sådan lidt af det jeg kunne komme i tanke om...

Pia

Check forbi www.noas-shop.dk vi klæder westernfolket på

Vi søger 20 timers medarbejder, se under jobs på HN

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider