Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg er så stolt af mig selv :-)
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 20:17

for nogen tid siden var der en debat om angst for at køre med trailer. Det var oven på den skrækkelige ulykke ved Støvring. Jeg deltog osse i debatten for jeg er hundeangst for at køre med trailer. Eller rettere var.

IDAG GJORDE JEG DET NEMLIG . Jeg kørte bil, hest, trailer, mig selv og min bedre halvdel hjem fra rideskolen. Det gik godt og jeg er glad for at have kamera i traileren så det kan altså anbefales selvom mange siger jeg er et fjols. Men jeg synes det er rart at se at de der bump ikke er fordi kræet er skvattet.

Jeg har lidt at lære med ikke at køre for hurtigt i sving og det tror jeg bliver bedre allerede i morgen for det er ikke rart at køre i læderstøvler.

Jeg er så stolt af mig selv. Turen varede et kvarter ca og det meste foregik på E45 mellem Hobro V og til Hobro N. Ikke lang men hold kæft jeg er sej.

Skulderklap ønskes

Pia

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 20:19

Du får et skullderklap og et STORT "tillykke" herfra

Lånehest søges!

Vallak, 155-163 cm. i stg., lc spring/dressur, helst nordjylland/midtjylland

Læs evt. min præs.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 20:20

Tillykke

Det er super sejt gjort af dig - og det er altså dejligt at kunne smide dyret i traileren og køre afsted

0
0
Svar på denne tråd

super sejt
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 23:16

dygtig dygtig skulderklap herfra. har selv lige taget trailerkort i dec. har kørt med vores heste 1 gang, det har jeg det fint med. og jeg kan bakke vores store heveltariler og lassebil ind ad vores smalle indkørsel

vi har også kamera i vores trailer. det er kanon.det kan jeg godt følge dig i.

ja husk, meget store bløde og LAAAAAAAAngsomme sving.

fortsæt

0
0
Svar på denne tråd

JA bløøøøde
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 07:07

sving er vigtige. Jeg fik mit trailerkort i januar 07, så de gange jeg har hørt fra folk: det er bare om at komme afsted, er ikke så lidt. Men det er jo svært når man er sk* bange for at der sker noget.

Det med at bakke, er jeg bestemt ikke nogen ørn til, Og det sagde motorsagkyndige osse til mig dengang. Men jeg øver mig så det kommer nok.

Dygtige lille mig. Enten skal Henrik sidde ved siden af igen idag ellers kører jeg selv. Det håber han nok mest på .

Det er dejligt med skulderklap

Pia

0
0
Svar på denne tråd

Tjoeh...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 08:29

Jeg kan sagtens følge dig!

Når jeg får mit kørekort til maj, så regner jeg ikke med der går lang tid før jeg starter på trailerkortet.. Men jeg tror godt nok heller ikke jeg vil synes det er særlig behageligt at køre med ens hest i den, der kan jo ske så meget

Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!

0
0
Svar på denne tråd

123459
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 10:08

Stort skulderklap til dig. Godt gået.

Stine

Gudesmuk dressur/allroundvallak sælges

Sponsoreret af Noas ark i Vordingborg

www.noas-shop.dk

0
0
Svar på denne tråd

Pia...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 13:59

Hvem har du taget ved i Hobro?

Nu når vi flytter til Hobro igen på gård regner jeg også med at jeg skal have det.

I sidste uge kørte jeg en Bøkmanntrailer (uden heste selvfølgelig) over hvor vi havde lejet den. Jeg bakkede med den og så var den der i første huk Prøv lige at spørg om jeg var stolt af mig selv. Jeg vil også gerne have et skulderklap ;0)

Mvh

Sandra C

Hest/pony soges til selvskab til sommergræsning (Århus) Wraphø købes
- Forsvunden pony efterlyses stor dusør - Se mere på min præsentation "SÅ GØR
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider