|
|
| 12-årige hestetyve fanget |
|
|
Hold da op, tænk at de tager 2 heste, det er da vist et held ingen mennesker kommer til skade, hva mon der var sket med hesten under ridning. Tør sku ikk tænke på hvis man en dag kom i stalden og der manglede 2 heste.. knus lene
En rigtig hest er en texas hest, Part søges til 2 er pony, går m dressur og ma s spring. Opstaldning formidles Katrinebjerg 1 4440 mørkøv www.lenes3d.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja det er sk vild nok |
|
|
Ganske forfærdentli at folk kan finde på den slags. og endnu mere sygt at de kun er 12 år.... ville blive sindsyg gal hvis det var en a mine heste. men mon ik alle heste ejer ville det 
Nu med 3 Dejlige heste..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det bedste.... |
|
|
...er at da ejeren til de her heste stod frem her på HN og advarede andre mod denne her pige, så skete der to ting: 1) Nogle HN'ere blev sure over at ejeren skrev flere indlæg med advarslen i. 2) Nogle troede at hun var fuld af løgn. Sjovt at det så kom på HN's nyheder få dage efter. Jeg synes det er grotesk at en 12 årig pige kan snige sig ud om natten. Hvor mange af jeres 12 årige er ude ved midnatstid?
Venlig hilsen -miki- www.prettyfancy.ridesiden.dk -om krybbebidning og vævning HUSK: De mennesker du træder på på vej op af stigen er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay............ |
|
|
hvad dælen sker der lige ????
Mvh Mona Ny Rapid hestetrailer udlejes efter aftale.Post nr 8410 Kontakt profil eller på 29899156.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Miki............. |
|
|
sjovt nok fik jeg samme tanke som du! Nemlig, at folk blev sure på hende, der skrev -  Any way.... godt at der nu er sat en stopper for det! Håber, at de heste, som er kommet til skade kommer sig igen.
Forfremmet til Quarter ejer >>>>>>> Holy King Danbar <<<<<<< >>>>>>>>>>> The King <<<<<<<<<<<<< §§§§§§§§§§§§§§§§§
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| springe om natten??? |
|
|
jeg er også mest forundret over de forældre der ike har opdaget deres børn ikke er hjemme om natten. men jeg undre mig også over steder der ike opdager fysisk aktivitet på den tid af døgnet i ridehus etc. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmm |
| Forfatter:  |
hjelmer ♥christina♥ |
| Dato:  |
12-03-2008 08:26 |
|
PrettyFancy : har du linket til det indlæg med ejerne??... Er ret sikker på at det omhandler den sag der har foregået ude på vores gård.
Christina Hjelmroth 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| @!#$ man |
anjen |
12-03-2008 08:30 |
|
@!#$ det er langt ude. Synes det er utroligt at den slags kan ske i DK. Utroligt at forældrene ikke har opdaget at pigerne var væk hjemmefra, og at de endog havde taget en hest. Forstår ikke at det kan ske.
ღ Hvor tindrer nu min stjerne, hvor bølger sig min skat, dig søger i det fjerne min sjæl ved dag og nat ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes |
|
|
nu at ordet Hestetyve er lige lovligt hårdt. De har jo ikke fjernet hestene fra ejendommen og så må vi tænke på, at de kun er 12 år. Ja ja ja det er mildest talt noget l*rt de har lavet, men jeg er sikker på, at de bliver straffet hårdt nok i forvejen af forældre og deres omgivelser, så måske skulle vi lige passe på med hvad vi kalder dem herinde. Og nej jeg billiger bestemt ikke det de har gjort, jeg synes bare at vi som voksne mennesker, lige skal styre vores ord.... 
Pernille En af tosserne Endnu en fælles ridetur i Tisvilde hegn søndag d. 30. marts.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har prøvet det |
|
|
Da jeg havde gård fik jeg en dag af vide af nogle naboer at når jeg ikke var hjemme så var der nogle små piger der rendte rundt herovre og red på mine heste  En dag lå jeg så på lur og filmede, og det viste sig at være en af naboens piger og hendes veninde. De var vel ca 8 år. Nøj hvor blev jeg gal og tosset  Der kunne bare være gået SÅ meget galt! Veninden var hoppet op på Josefine, en new forest på 3 år, -ikke færdig tilredet, og den anden pige havde nuppet min gamle DV som var pensioneret og ikke kunne tåle at bleve redet! Jeg fik overrasket dem og hevet dem med hjem til moren og så fik de ellers skideballer af os begge 2, og noget nær evigheds-stuearrest... Det var heldigvis ikke sket nogel med mine heste...
Hilsen Katrine Nu med Tumleponyen Tumle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tosset |
|
|
Hvor var jeg blevet tosset. Tøserne aner jo ikke hvilke heste det er de render rundt med. I lange perioder har min fjordhoppe stået med seneskade hvad hvis de mente hun lige skulle ud og røre sig lidt, jamen farvel og tak til den lille chance der var for at ponyben nogensinde kunne komme til at fungere! Godt de er blevet opdaget!
Nath, Sisse og Fønix
Der findes lige så mange holdninger som mennesker 
I am not in the middle of nowhere, but I can certainly see it from here!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nå jeg |
|
|
har så lige fået en rigtig sur besked fra en af de uheldige hesteejere, over at jeg ikke vil kalde dem hestetyve. Beklager da meget at jeg har trådt nogen over fødderne, for jeg billiger bestemt ikke det de som de tøser har foretaget sig. Men min definition på tyv er altså når man tager noget man ikke afleverer tilbage. Sorry to say so  Der skal absolut ingen tvivl være om, at jeg ville blive edder rasende hvis det var en af mine heste der havde været ude for de tøsers "sjov" og jeg er helt sikkert på de udsatte hesteejeres side. Det skal der ikke være nogen tvivl om. Derfor synes jeg nu bare ikke jeg behøver en sviner på en PB fordi min definition af en tyv er anderledes end en andens...
Pernille En af tosserne Endnu en fælles ridetur i Tisvilde hegn søndag d. 30. marts.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er politiet indblandet? |
|
|
Jeg synes det er lidt forvirrende - er politiet indblandet , hvad med forældre mv.? det må være fustrerende at være hesteejer hos jer - håber det stopper nu....
"Ingen hest har græsset forgæves" citat: Steffen Brandt ... Nu med en ny heste-ven... Thorleif Gøgholm has arrived.. Libero-Lucky - den største stjerne på himlen! 4.6.1997 - 11.7.2007....R.I.P.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
Jeg er enig med Pernille - hestetyve synes jeg ikke det er. Men det er uden tvivl ganske forfærdeligt, og jeg håber meget for ejeren af den skadede hest at den kommer sig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja det viste |
|
|
sig jo at det er de samme piger som har stjålet på ark. så mon ikke man finder nogle flere af de stjålne ting?
Hilsen Søde Julia, "Var Christian Bale 15 år yngre, skulle han giftes med mig" <3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor var forældrene |
Angelina ♥Romeo Cassiopeiaϖ |
12-03-2008 19:36 |
|
Ja, som så ofte tænker jeg også "hvor er forældrene" til sådan et barn på 12 år? Børn har fisme da ikke noget at lave uden for hjemmets fire vægge om natten. Synes da forældrene har et stort ansvar i det her også. Men pigerne er stadig store nok til at jeg synes de skulle have nogle konsekvenser, der virkelig kan mærkes!!! Jeg siger bare stakkels folk, hvis det nogensinde sker for mig/mine heste...tror ikke jeg sådan lige ville sidde på min flade bagefter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift.. |
|
|
Lidt ordkløveri er der jo altid, men jo, tager og bruger man noget, uden tilladelse, ja så ER man altså tyv, uanset om man tager det med hjem og gemmer eller hvad man gør.. Stiller man en cykel tilbage, man har haft "lånt" uden tilladelse, ja så er man altså stadig cykeltyv.. Nej, jeg ved heller ikke hvor forældrene er henne, men uanset hvad, og hvor de er, så VED folk med nogenlunde normalt omløb i bøtten udmærket godt, at sådan noget gør man bare IKKE!.. Så ja, noget arbejde for at betale for eventuelle skader og "forsvundne" ting, feks. de pågældende steder, OG det skal være pålagt af en dømmende kraft, så man IKKE er i tvivl på nogen som helst måde... 12 år eller ej.. Uanset om man så er 8 år, så ved man sg* godt, at man ikke "bare låner" andres heste feks, fordi man lige har lyst, og heller ikke om natten.. Alene det at det er sket om natten fortæller jo med glasklar tydelighed at de UDMÆRKET godt har vidst, at det var galt, det de lavede siden de har prøvet på at skjule sig i ly af mørket.. Så: "Jamen jeg troede da godt man måtte og at der ikke skete noget" kan de godt stoppe HELT derop, hvor de er højest ved jordbærplukning, og at tillægge dem er form for uskyld på grund af deres alder er for plat og blåøjet.. De har hele tiden vidst at det var noget bæ, og derfor har de gjort det om natten, og ja, der skal være konsekvenser, og ja, de skal være til at tage og føle på.. En samtale med en betjent, pædagog eller skolepsykolog eller whatever hjælper ikke en dyt.. Der skal mere håndgribelige metoder til.. Generelt skal der strammes op på systemets slattenhed overfor diverse forbrydere, hvor de snart beskyttes mere end lovlydige borgere, og fortsætter det sådan, ja så ender det med at man ikke gider fastholde og anmelde feks. indbrudstyve, men at regnskabet bliver gjort op, her og nu, med det samme!. (SMASK!) Og det er der nok heller ingen, der er interesserede i.. Mvh..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er uenig. |
|
|
Som ejer af den ene af de i alt 5 heste som er blevet skamredet, tilllader jeg mig nu at blande mig. Desuden var jeg blandt de som fangede tyvene natten til tirsdag - For tyve, det var de! Muligvis har det ikke taget hesten med sig, men de har begået det som hedder brugstyveri. Og til Pernille Blom - jo de har fjernet hestene fra ejendommen. De har taget dem med op på den lokale rideklubsbane, og sprunget dem! Det er 10 min skridt fra vores gård. . - Og desuden har de brudt vores skabe op og stjålet for 3000 kr udstyr fra mit skab alene. Det er tyveri, helt efter bogen. Og det kan godt være de kun er 12 år, men selv om vi tog dem på fersk gerning med koben og det hele, så var de iskolde. Min hest har desuden fået en alvorlig ledskade som følge af hvad du kalder "Sjov". Det er i mine øjne ikke sjov, men decideret dyremishandling. Og de vidste hvad de gjorde. Mvh Anne
Annebanan
Ejer af verdens smukkeste, mest poetiske holstener vallak, nemlig Tahkobanan Mortensen <3
"They Jump The Moon, We Dance Towards Heaven"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Argh...... |
|
|
Prøv nu engang at læse hvad jeg skriver for pokker.... Så lad for gud skyld være med at fremstil mig som om jeg har sympati med pigerne. Jeg kan 100% godt forstå at i som hesteejere til de stakkels heste er helt oppe i det røde felt. Jeg ville absolut have det på samme måde og selvfølgelig skal de da have en passende straf. Og straf får de helt sikkert. Er det de samme piger som er skyldige i tyveri fra ARK, så kan jeg fortælle at de er bortvist på livstid og at boks på den enes hest er opsagt med dags dato. Sladderen kører overalt hos hestefolk i området (og dem er der mange af), på skoler osv, så de er allerede stemplet som tyve og løgnere og har svært ved at færdes nogen som helst steder, uden at folk pejer fingre og snakker... Forældrene har med garanti også en straf af den ene eller anden art til dem. Og når man er 12 år, så er den sociale udstødning de nu har fået, en langt større straf end så meget andet. Jeg vil på ingen måde undskylde det de har gjort og ej heller acceptere det, f*ndme nej, men ligefrem at hidse sig op over, at jeg ikke kalder det tyveri det de har gjort med hestene, det er da spild af godt krudt. At de har stjålet udstyr fra det ene og andet sted det ER tyveri. Og at jeg i et andet indlæg skrev "sjov" i situationstegn, er jo nok fordi jeg bestemt ikke mente det var sjov. Æv hvor er det dog ærgeligt at en ellers sørgelig og trist sag nu skal blive til en gang fnidder og det er tyveri eller ej og jeg føler jeg skal forsvare mig, når vi vel alle er 100% enige om, at det er noget l*rt de piger har lavet. Og så må jeg lige høre.... Er det bevist at det er de samme piger der har været på spil både i Ishøj og på Albertslund. Har nemlig personlig interesse i at vide det....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altså jeg |
|
|
snakkede med nogle piger der går på samme skole som disse to. pigernes heste står på ark, og det var dem der fortalte at de havde været på spil i ishøj. den ene pige har en veninde der bor i ishøj, og person x(hun har fået stjålet underlag og dækner og et hovedtøj af de to 12 årige) fortalte at det nok var der de kunne finde de sidste af hendes ting. har haft snakken med folk idag derude, og det er ret sikkert på at det er dem. Arc valgte så at bortvise dem til efter sommerferien, men mon ikke de ikke kommer i nærheden af heste det næste stykke tid?
Hilsen Søde Julia, "Var Christian Bale 15 år yngre, skulle han giftes med mig" <3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gsgsgsgsgs |
|
|
Hvad er det som har været sket på ARK ?
Jeg Er Ikke SelvCenteret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist ! Sandra - nu endelig med drømmehesten - Cashew <3' - Samt den skøre kanin Tøffe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| På ARK |
|
|
er der et par piger der har tømt adskellige skabe for lækkert rideudstyr. Kender en af dem der mangler en del værdifuldt udstyr og desværre ved jeg også hvem den ene af pigerne er, som har været på tyvetogt.... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iiih sandra |
|
|
dog. der har da været tyverier (for noget tid siden), det blev opdaget og pigerne bortvist. de har så redet nogle islændere i vestskoven, også åbenbart dem i ishøj også. fortæller dig alt på fredag når jeg kommer på ark:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilføjelse. |
|
|
Pernille - Det var bestemt ikke for at udstille dig, det var ikke meningen. Jeg mener bare, at det som du fortæller er helt fair og rimeligt. Min hest er ødelagt for resten af livet, og allerede nu står jeg med dyrlæge regninger for 8000 kr. Jeg synes det er fint at de bliver socialt udstødt, og kommer til at møde SSP på den hårde måde. Så hardcore som de 2 piger var, da vi tog dem på fersk gerning, tror jeg det er det eneste som der kan bringe dem tilbage på rette spor. Selvfølgelig hjulpet godt på vej af de sociale myndigheder. Ja, det er bevist at det er de samme piger. Jeg var selv med til at pågribe dem, og jeg har navne på alle 3.
Annebanan
Ejer af verdens smukkeste, mest poetiske holstener vallak, nemlig Tahkobanan Mortensen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| anse..... |
|
|
var der 3? så har de da fået en til med på vognen. dækker forsikringen ikke regningen? hvad siger politiet til det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julia....a |
|
|
Vi fangede kun 2, men de sagde der var en tredje som vi har navn på. Vores egne forsikringer dækker kun dyrlæge udgifter. Ikke det stjålne udstyr. Men pigernes forældre kommer til at skulle betale vores dyrlæge regninger. Politiet er orienteret, pigerne er blevet afhørt, og sagen efterforskes.
Annebanan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| anse..... |
|
|
tvilver stærk på at forældrene vil bestale. de nægtede at betale de andre ting pigerne har stjålet på ark, men håber virkelig i kan få dem til at diske op med nogle penge. rigtigt god bedring med hestene, hvor er det trist de gik så vidt, når de blev taget for tyveri det første sted.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja,..... Meget. |
|
|
Forældrene har ikke noget valg, da vi anlægger sag mod dem.Vi har så mange beviser at vi står til at vinde sagen.
Annebanan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gsgsgsgs |
|
|
Haha det godt brød-pigen Julia, så kan jeg blive det klogere Hihi
Jeg Er Ikke SelvCenteret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist ! Sandra - nu endelig med drømmehesten - Cashew <3' - Samt den skøre kanin Tøffe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| utroligt |
|
|
Hvor er det god trist at høre at sådan nogle småtøse render rundt på tidspunkter hvor de burde ligge i deres tremmesenge. Sikken nederlag man står med som forældre. Hvor må de skamme sig. Tænk at de ikke har styr på deres børn. Sådan nogle piger burde bestem ikke bare sendes tilbage til forældrene med kun en løftet pegefinger. NIX - de burde simpelthen fjernes fra hjemmet. Det er da tydeligt at der er noget helt galt - og kan forældrene ikke selv magte opgaven at drage omsorg for deres unger, ja så må kommunen jo. Jeg er ked af at høre at det gik ud over jeres heste. Jeg håber at de kommer sig hurtigt igen. Hilsen M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sandra. |
|
|
ja for du er godt nok bagud, men du er jo heller ikke en sladdertante:p anse: held og lykke, du må meget gerne vende tilbage når du engang får svar fra advokater og politi.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores heste... |
|
|
Julia - Det skal jeg nok. M - Jeg har ikke helt styr på de andres heste, men min egen, hvis han kommer sig, skal stå de næste 4 måneder.
Annebanan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Link til klip. |
|
|
Her findes TV 2 Lorrys indslag www.tv2regionerne.dk/reg2005/
Annebanan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| link.. |
Lenna |
12-03-2008 22:26 |
|
Man skal vælge Lorry ude til venstre og så dato: onsdag d.12  Jeg er enige med de vrede hestefolk - lad dem stege, de piger! Man kan ikke plyndre og hærge i flere omgange, uden at det har en pris, bare fordi man er mindreårig! Mvh Lenna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| puha!!!! |
|
|
jeg havde været edderspændt rasende hvis det havde været min hest der sådan havde været på natlige "eventyr" - puha , at de vil være det bekendt!! Anse ♣Tahko♣ : håber virkeligt at din hest kommer sig - det er simpelthen for galt... hvis de tøser så bare stjal - men at de ligefrem skamrider hestene så de står halte med lange udsigter for jer ejere.. det er simpelthen for frækt... Ja jeg må indrømme at jeg slet ikke har ord der kan beskrive hvordan jeg lige nu har det!! Stakkels jer! Håber der er nogle der tager hånd de tøsebørn fremover - det er jo skandaløst!
"Ingen hest har græsset forgæves" citat: Steffen Brandt ... Nu med en ny heste-ven... Thorleif Gøgholm has arrived.. Libero-Lucky - den største stjerne på himlen! 4.6.1997 - 11.7.2007....R.I.P.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en ting er helt sikkert |
Stald Smokie |
13-03-2008 01:19 |
|
hvis der dukkede ubudne gæster op her hos os ville min dobermann få lov at holde dem i skak til politiet kunne komme. nu er min hund sød og rar over for folk den kender- men kommer der folk der enten går i huset eller i stalden når vi ikke er hjemme- så kommer de ikke ud igen! og så kan de kende ham nok så godt! jeg var blevet så stjerne tosset hvis min hest var blevet skamredet, havde fået langvarrige skader og måske men for livet- så er det helt sikkert jeg også havde sagsøgt forældrene til disse piger.for det er da her det er gået helt galt! jeg kan forstå de selv har hest?? hvad er så ideen i at skamride andres heste i nattens mulm og mørke?? gud hvor er jeg forarget over sådanne piger! de skulle selv have lov til at betale for dyrlægeregninger, og stjålet udstyr, samt erstatning til hesteejerne for svie og smerte (og tålmodighed inden deres heste igen er raske!) helt ærligt så syntes jeg bare det er godt de fåe at mærke hvad omverdenen syntes om dem, når de kan finde på sådan noget. en ting er sikkert- min datter ligger i sin seng og sover sødeligt, hun er godt nok kun 3 år men hun gør ski det samme når hun er 12! da de er under den kriminelle lavalder får de jo nok ikke så stor en straf- men mon ikke et års tid på en ungdoms indstition (staves??) ville hjælpe gevaldigt på dem? sådanne steder er der nemlig tit kæft trit og retning, og det gavner oftest de små forbrydere! (og inden i slagter mig, så taler jeg af erfaring mht sådanne et sted, og de kan faktisk redde unge fra en kriminel løbebane) uha jeg føler virkelig med hesteejerne! godt de er så ops på deres heste at de kunne mærke at der var noget galt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De har selv hest? |
Camilla (Felur) |
13-03-2008 11:11 |
|
Stald Smokie: jeg kan forstå de selv har hest?? hvad er så ideen i at skamride andres heste i nattens mulm og mørke?? Dét har jeg også undret mig over?! Man kunne måske "forstå" det, hvis de ikke havde nogen heste/ponyer selv eller hvis de ikke kunne få en ugentlig ridetime og alt bare kriblede på dem for at være i nærheden af hestene. Alt udstyret må jo rent logisk være at finde på tøsernes adresse/deres staldskabe? De har næppe solgt det på den korte periode... Med ønsket om, at alle heste kommer sig ovenpå episoden uden mén - selvom det kan have lange udsigter for nogen af hestene :-/ Jeg tror også, at det grimme, grimme ry, som de tøser har fået vil være en solid straf i lang tid fremover. Men dermed ikke sagt, at der skal gribes ind andre steder fra også. Forældrene lyder pænt indifferente i denne sag! Selvfølgelig skal de erstatte det stjålne udstyr og dyrlægeregningerne! Problemerne ville jo aldrig være opstået, hvis de havde holdt deres uvorne unger i deres senge! Mon ikke der kommer et par salgsheste på ARK i den nærmeste fremtid 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er måløs |
|
|
Nu har jeg fulgt denne tråd OG den første fra sidelinjen og jeg må sige jeg har stadigt ufatteligt svært ved at forholde min til at de er et par 12-årige tøser der står bag....
Jeg sad for et par dage siden og hidsede mig lidt op over forslagene til at sætte den kriminelle lavalder ned, for naive mig havde bare SÅ svært ved at forestille mig 12-årige hårdkogte forbrydere.
Jeg er selv mor til en pige der fylder 12 i år, meget moden af sin alder og blir ofte taget for at være påde 1 og 2 år ældre og hun kunne ALDRIG drømme om at gøre bare en 10-del af det de to tøser har haft gang i... og jeg ved også hvor hun er henne om aftenen.
Jeg er glad for at vores hest der står opstaldet på BNR, er låst inde om natten...
Helle
Kvinden der har alt; Maja 09.09.96 og Micas 24.03.07 mine skønne børn, Jens, min dejlige mand og drømmehesten Dia-Lex
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| utroligt.... |
|
|
Det er da godt nok utroligt hvis det er de samme som fra ARK - for der blev forældrene da inddraget så fatter ikke helt hvis de har kunnet narre deres forældre så længe. Dækker jeres indboforsikring ikke det sjålne udstyr??? - så må forsikringsselskabet kræve ind overfor forældrene. Forældrene har vel også en ansvarforsikring der dækker hvad deres børn render rundt og laver af ulykker Hilsen Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helle og Anne.. |
|
|
mener I helt seriøst at jeres hest(e) er låst inde om natten.? Hvad pokker vil I gøre den dag der udbryder brand.? Anne du påstår godt nok at man nemt kan bryde det op, hvad er ideen så i en lås.?
Krone og Bølge - En selvfølge R.I.P Luna - Sov godt smukke hest.!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gsgsgsgs |
|
|
Julia: Jaja okay så :p Hehe. Nej forehåbeligt ikke, jeg er da bare sammen med min hest derude.. Har hørt der var noget udstyr der var forsvundet derude, men hørte også at det blev fundet igen. Af hvem osv hvad der mere var sket aner jeg ikke :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg undrer |
|
|
Ja, jeg undrer mig bare stadig over at forældrene ikke har taget aktion på deres børn i første omgang  Håber da at der bliver gjort noget meget drastisk ved de unger nu... Og for lige at mane Albertslund fordommene i jorden: Jeg er også opvokset i Albertslund, og der findes altså også rigtigt mange fornuftige mennesker*!!! Fordi man bor i Albertslund behøver man altså ikke at være totalt lam i roen. Hilsen Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ORIGINALER |
|
|
Magen til dumme unger vi havde for mange år siden en sag lignende på min gamle rideskole, men gerningspersonerne blev aldrig fanget, men de er heldige de ikke kom til skade med de sindssyge heste vi havde på rideskolen  Jeg ville gå helt amok hvis nogen havde skamredet en af mine heste, eller i det hele taget redet uden at spørge om lov, hvad i alverden tror folk det er.. aaaarg jeg ville gå helt i sort  Håber de får en straf der er deres forbrydelse værdig!!!! og at forældrene tager sig lidt sammen! Jeg har selv som 12 årig rendt rundt i københavn midt om natten, det er nu ikke såå svært at narre sine forældre, men jeg lavede altså ingen ulykker, nød bare den gode stemning i centrum sammen med en god veninde 
Med Ridedyrene Monty og Champstar <3 Tequila, du er savnet!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Magnus magnus |
|
|
Jeg kan kun give dig helt ret  Jeg er selv opvokset i Albertslund og det er mine børn også, og både jeg selv, min mand (som iøvrigt også er Albertslunder) samt mine børn er da ganske normale 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Samme piger. |
Bacardi 1 |
13-03-2008 23:59 |
|
Det er præcis de samme piger,som har udført bestilt arbejde på ARK. pigerne har aflæst koder på folk låse derude og jeg ved med sikkerhed,at 2 store skralle sække er afleveret til en dreng/mand som har bestilt de ting som er blevet stjålet på ARK. Jeg er selv ejer af en af de skamredet heste. Da det blev opdaget,at min hest var blevet skramredet om natten,blev jeg på gården og sov i min hest´s boks om natten,sammen med en anden pige og min hest.Min hest er blevet tempo sprunget.. (han er ikke indsprunget) Det er gået så voldsomt for sig,at der var spor efter han er faldet på banen. Min veninden fandt halvdelen af hans hovedtøj på banen og den anden halvdel i hans boks. Hans dække var smidt på staldgangen.Han var halt på 3 ben,han har aldrig været halt før. Han havde også et dybt sår på sit ene bagben,som nok stammer fra hans fald. Psykisk har det taget hårdt på ham.Det er desværre ikke første gang,han er udsat for mishandling. Han var i tilridning hos en berider,som ikke burde have med heste og gøre. Efter 1½ måned hos hende,måtte jeg bruge 1 ½ år sammen med en horseman træner,før han var tryg igen.Han skal nok blive rengånene igen,men om vi igen må ty til horsemans træning,kan kun tiden vise. Det er SÅ trist,at en dejlig tryg,sød,kærlig og helt igennem stabil hest skal udsættes for så Grov mishandling,fordi nolge snotunger ikke har noget hjemme i hoved, lige har lyst til,at ride midt om natten. Jeg talte med den piges mor,som skamred min hest,hun havde ingengang taget stilling til om den møgunge måtte beholde sin hest/pony. Jeg er selv mor til 2 børn. Havde de gjort noget i den stil,ville der være dømt udgangs forbud på ubestemt tid. Hesten ville blive taget fra dem. MEN hendes her mor som er skolelærer,gør ikke meget. Pigen er idag blevet set i et center. Det er simpenhen for ringe en indsats over for sådan en tøs.Hun smutter rundt,som om intet er sket og min hest stå halt og bange i sin boks.... Der må bare gøres noget. Så jeg vil anbefale,at ALLE som oplever det sammen som os,mælder det til politiet.Og ikke mindst. ALLE som læser dette,fortæl alle hestemennesker i kender,at de skal være på vagt.Jeg var selv med til,at pågribe de 2 piger og de skal nok være glade for,at jeg ikke var der alene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bacardi1 |
Stald Smokie |
14-03-2008 00:20 |
|
der er noget der ikke passer sammen her- det er muligt en typo fejl fra din side af- du skriver at din hest ikke er indsprunget, og alligevel kan vi se et billede af din hest der springer på din profil?? så vil jeg altså mene den er indsprunget. (ikke at det gør det bedre at han nu er halt) knuz anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forskel. |
Bacardi 1 |
14-03-2008 00:27 |
|
Mener bestemt der er en kæmpe forskel på løssprigning som er en leg for ham og så blive sprunget med rytter.. Med rytter er det jeg forstår ved indsprunget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay jeg |
Stald Smokie |
14-03-2008 00:29 |
|
tænkte nok at det var sådan noget. derfor er det stadig modbydeligt hvad de 2 møgunger har gjort mod hestene. håber de kommer sig igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er jo heller ikke det det handler om |
Bacardi 1 |
14-03-2008 00:30 |
|
Det handler jo ikke om min hest er indsprunget eller ej,men om der er blevet skamredet 5 heste i Ishøj..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er bare så forfærdeligt |
|
|
har selv hest i albertslund/ballerup og er godt nok nervøs... for hvad hvis de finder på at kommer ud i vores område? Så kan jeg love for at der kommer kamera op i stalden og alarm... Havde det været mine børn var deres ponyer blevet solgt og børnene havde fået stue arrest... min søster er 11, snart 12 og hun kunne da aldrig drømme om at gøre sådan noget... Og at de har kunne holde det hemmeligt for deres forældre er endnu mere mærkeligt... Snot unger...
Sagde Janne der har lært af sine fejl... Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter  Tak for en god debat i høflig tone 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jannej |
|
|
Janne, Det der gør det hele så sort er jo, at da de blev opdaget på ARK, så blev forældrene inddraget og der blev holdt møde om sagen. Så forældrene var vidende om at deres unger ikke var englebørn. Pigerne er blevet bortvist fra ARK. Hvis det var min datter, ville der allerede der have vanket restriktioner fra min side - Så at de bare har fortsat deres "løbebane" et andet sted er godt nok utroligt. Fatter ikke at forældrene ikke har gjort mere JEG ER MÅLLØS!!! Håber at de sociale myndigheder går ind i sagen og tager det ansvar som forældrene åbenbart ikke magter eller tager alvorligt.... Jeg håber at de berørte heste kommer sig uden mén, og at forældrene kommer til at betale for de tab hesteejerne har lidt. Hilsen Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vildt. |
Bacardi 1 |
14-03-2008 08:16 |
|
Ja de er os taget på fast gering på ARK. Da jeg talte med pigens mor,gav hun mig det indtryk,at hun troede det var første gang og at den anden piges forældre havde det på samme måde. Dette viste jeg godt var en kæmpe løgn. Jeg viste godt de begge var taget på ARK.At de er sagt op derude. Så jeg tror de forældre lukker øjene for,hvor langt ude disse 2 piger er.Lidt uhyggeligt,at tænke på når jeg også ved den enes mor,er lærer på en skole.Vist nok Insp,men det er jeg ikke 100%sikker på.Det vil sige,at hun har med børn,at gøre på sit job. Alså hun har et ansvar over for andre børn. Det er sgu flot,når hun ikke kan styre sin egen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pas på |
Bacardi 1 |
14-03-2008 08:25 |
|
Pigen står og mangler et sted og stille sin pony. Så vær opmærksom,hvis er kommer en pige på 12år der søger en boks.Har hørt hun lige er fyldt 13år,men det ved jeg heller ikke med sikkerhed. Hende navn starter med M og ponyens navn starter med D. Har mest lyst til,at skrive deres fulde navn.. Men det er måske og gå over stregen??? Eller hvad??? Hun havde faktisk fået en boks 200 meter fra os,men det er heldigvis blevet stoppet i tide.. Pyhaaaa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bacardi 1 |
|
|
Kan bestemt godt forstå at du har lyst til at skrive fulde navn på pigerne og pony, men så kan du være ret sikker på, at denne tråd bliver slettet, og det ville være rigtig ærgeligt...  Jeg tror det er ret vigtigt at få videreformidlet den iformation, at hvis en 12-13 årig pige kommer med sine forældre og spørger om staldplads på vestegnen, at staldejer så spørger nøje indtil hvor hesten før har været opstaldet og grunden til flytning af stald. Selvfølgelig kan de lyve om hvor de kommer fra, men så skulle jeg virkelig kende pigens forældre meget dårligem hvis de gjorde det. For ja... jeg ved god hvem pigen og hendes pony er. Desværre... Men du kan være ganske sikker på, at rygterne omkring pigen og hendes navn og ponyens navn, hurtigt spredes i hele området, så det bliver meget svært for dem at finde noget som helst sted. Personligt synes jeg jo, at ponyen skulle sælges på stedet og at salgspengene så skulle gå til at erstatte de skader og tyverier. OG så skulle pigerne simpelthen have stuearrest her fra og meget langt ud i fremtiden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navne... |
|
|
Man må så vidt vides ikke lægge navne ud på nettet.. Det skader kun jeres egen sag. Så vidt jeg har hørt skal ponyen fjernes fra ARK i denne weekend... Men det bliver da svært for dem at finde et nyt sted med den baggrund. Mener også at pigen burde få frataget sin pony, med den opførsel er hun da ikke værdig til at påtage sig ansvaret for et dyr. Hilsen Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sidste nyt. |
Bacardi 1 |
15-03-2008 13:38 |
|
Jeg har lige talt med politiet,den ene af pigerne har fortalt politiet,hvor de 2 sække med tyvekoster står. De er på den gård,hvor M´s pony havde fået en boks. Alså ca.200 meter fra vores gård. Jeg ved ikke om de 2 sække indholder det de har stjålet på ARK eller om det er de ting de har stjålet hos os. Men nu får nolge deres ting tilbage. Den pige som politiet har talt med er ved og bryde sammen og tilstå. Det er ikke hende med M. Men hende jeg den aften/nat vi tog dem,tog med ovre i min hest stald og fik ud af,hvilke heste der var redet. Alså den minst hårdkogte af dem. Hun tilstod også den aften,at M havde redet min hest 2 gange og det skreve hun under på. Ikke at hun ikke på det tidspunkt var kold,men dog lidt mindre end M.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er da fremskridt! |
Camilla (Felur) |
15-03-2008 13:44 |
|
Dejligt, at I er ved at finde ud af hvad der er foregået og at nogen kan få lidt af deres udstyr tilbage 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selvtægt... |
|
|
pludselig forstår jeg meget bedre at nogen gerne ville benytte selvtægt... ved godt at det ikke er tilladt, meeeen når nu systemet åbenbart ikke kan gøre det mest retfærdige, så får man en meget stor ustyrlig lyst til at gøre det selv... hvis jeg nogen sinde fanger nogen der rider mine heste uden af have fået min tilladelse, siger jeg stakkels dem... jeg går gerne i fængsel, hvis jeg ved at de kommer til at have det meget dårligt, meget lang tid frem... tror jeg ville komme til at ommøblere deres ansigter lidt, måske så meget at deres forældre ikke kunne kende dem igen... bliver virkelig harm... 12-13 årige kender godt forskel på dit og mit... og hvis ikke de gør, så bør forældrene sendes på kursus i at være forældre... det burde de nok allerede... og så håber jeg de kommer til at betale for det deres børn har lavet... for de har et ansvar for at opdrage og holde øje med deres børn, og det har de tilsyneladende ikke levet op til... håber at alle jeres heste kommer sig...
Perle Farvel Felix Hvil i fred Charmetrold og Hjerteknuser D. 21/8 2007 Forelskelsen er herlig... Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt... Nu 64 cm. mindre og 11,3 kg lettere ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Syg tanke, Perle.. |
Roksi 1 |
15-03-2008 21:39 |
|
Jeg er da som alle andre enig i´at det er forfærdeligt det der er sket og håber alle heste kommer sig over div. skader. Men altså Perle! - at skrive man vil "ommøblere en 12 årig barns ansigt så forældrene ikke kan genkende dem"???? - sygt!!!
Mette
Baby udstyr sælges, se præsentation...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mette.. |
|
|
mon ikke det blot er noget perle siger. der er trods alt langt fra ord til handling, men ja, en tanke der er foruroligende at en voksen tænker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SødeJulia... |
Roksi 1 |
15-03-2008 22:23 |
|
Håber da også der er langt fra hendes ord til handling, ellers er der vist een mere i rækken der trænger til en form for pædagogisk behandling  Man skal jo nok ikke regne med at det er helt "normale" børn der gør sådanne ting, et eller andet sted er der da noget galt, omsorgssvigt eller hvad ved jeg? Ved godt at man som hesteejer i sådan en situation nok ikke tænker så meget over børnene og det kan jeg sagtens forstå. Men det giver altså mig en form for kvalme i maven når voksne mennesker ytrer ønske om selvtægt mod mindreårige. I min verden er tanken ikke engang normal, når man så vælger at skrive den slags tanker i et offentligt forum, kan jeg da være bekymret for om der for personen ville være langt til handling...
Mette
Baby udstyr sælges, se præsentation...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Susan Christensen |
15-03-2008 23:44 |
|
Jeg er dybt rystet!!! Hvordan dælen kan børn finde på den slags...? Og når de tilmed selv har heste de kan ride på! Stakkels heste. Jeg vil da håbe deres egne heste bliver solgt, for der er da godt nok ting de skal have rettet op på i deres omgang med dyr. Det er jo ikke materielle ting, men levende væsener. Man får jo lyst til at "FLÅ" de møgunger. SKAM JER!!! Tænk dog over hvad f..... I har gang i, tøser!!!!!!!!!! Og Barcardi: Jeg føler med dig og de andre hesteejere. Jeg håber din pru får sin psyke igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke helt normale børn. |
|
|
Jo det er det faktisk. Der er hverken tale om omsorgssvigt ellers på anden måde skadede børn. Jeg kender tilfældigvis den ene af pigerne ret godt, eller gjorde indtil for et år siden, da min datter mistede kontakten med hende. Hun er skam opvokset i en ganske almindelig familie, med stort set mange af de andre normer og værdier som sikkert både du og jeg er opvokset med. Hvad der så får hende til at lave denne forfærdelige ugerning er mig fuldstændig uvist, men gætter på, at det er "teenage-hjernedøds kriteriet" der har ramt hende x 100 eller måske mødet med dårlig omgangskreds. Det undskylder jo selvfølgelig på ingen måde den ugerning som pigerne har lavet, men man skal nok passe på med at kalde dem alt muligt som de ikke er. Men jeg kan da som mange af jer andre også godt undre mig over, hvordan 12 årige piger har kunne snige sig ud og ind igen om natten uden forældrene har opdaget noget som helst. Og i mine øjne skal pigerne straffes så det basker. Og den straf man som forældre kan give sådanne tøser: Stuearrest her fra og til evigheden, inddragede lommepenge og ponyen sælges og pengene bruges til at være med til at dække nogen af de udgifter som de forurettigede har haft, de skal have rigtig mange sure pligter hvor det de "tjener" på disse pligter skal bruges til at betale for de andres udgifter og så skal de tvinges til at stå ansigt til ansigt med dem de har stjålet fra og dem hvis heste de har redet, for at sige undskyld og betale for de stjålne ting der ikke er fremkommet efter pågribelsen. Socialt er de udstødt fra hele vestegnens stalde og rideskoler og snakken går på skoler og i klubber, politi og de sociale myndigheder er inddraget og så er der efterhånden ikke mere som jeg synes der skal gøres ved de piger for jeg er sikker på, at der fra de sociale myndigheders side også vil være et efterspil. Jeg da heller ikke sige mig fri fra, at jeg nok havde haft den største lyst til at hamre dem een på siden af hovedet, hvis det var min hest det var gået ud over, men sådan som Bacardi1 beskriver deres kølighed da de blev pågrebet, så tror jeg ikke det ville ha rørt dem overhovedet. Og samtidig havde man jo også lige skudt sig selv i foden der ved at øge selvtægt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kolde fisk |
diablogirl *almera* |
16-03-2008 08:01 |
|
pernille: det kan godt være de er kolde i det når de blir pågrebet, men hvorfor mon? mange unge under 15 ved da godt at der stort set ikke sker dem noget hvis de begår kriminalitet. jeg har endda hørt om flere unge under 15 der har lavet l-o-r-t i den og som bare står og griner folk/politiet op i hovedet når de så blir afsløret, fordi de ved at der ikke sker dem noget. og det med at de sniger sig ud om natten er jo nemt nok hvis forældrene er af den type der lever lidt i deres egen verden og som går tidligt i seng. det er forældrene der ikke har været gode nok til at trække linierne op for de børn og give dem nogle faste regler og holdepunkter. det kan sagtens se godt ud for folk udefra, men ingen ved jo 100% hvor engageret de forældre har været i deres børns liv. forældrene burde tage konsekvensen og sige stop nu til de unge piger og lære dem at alt hva man gør har en konsekvens. måske i form af at deres ponyer blev solgt som nogen foreslår. men så synes jeg faktisk at de burde blive sat til at aftjene en form for samfundstjeneste. måske endda på et sted for mishandlede/gamle og misrøgtede heste, så de kunne lære lidt om medfølelse for andre levende væsener. og at man ikke bare rider løs på en hest uden at det får en form for konsekvens for hesten. god bedring til de skadede heste. jeg håber virkelig de forældre vågner op. kristina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Samfundstjeneste. |
Camilla (Felur) |
16-03-2008 08:07 |
|
Ja, det er faktisk lige før, at de piger selv skulle have lov til at stå for genoptræningen af de skadede heste. Trække hestene kilometer efter kilometer rundt på ridebanen og hjælpe med at behandle - simpelthen så de kan se konsekvenserne af hvad de har lavet! Måske vil det også være mere oplysende for pigerne end at blive "straffet"? Men jeg kan godt forstå, hvis de uheldige hesteejere ikke vil se dem inden for stalddøren... Den med samfundstjeneste på et internat/dyrehjem var heller ikke nogen dårlig idé!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vil lige takke. |
Bacardi 1 |
16-03-2008 20:50 |
|
Tak For den forståelse,vi har mødt blandt "hestefolk" .. Det varmer trods alt. Til Camila.. De snotunger SKAL ALDRIG RØRER MIN HEST IGEN..... Aldrig. Men forstå godt,hvad du mener .. Rør de ham,såååååååå fortryder de Jeg har navn og adr. på alle 3 .. Tror ikke jeg behøver og skrive mere om det De 2 sækker der blev fundet igår var det der var stjålet hos os,så ARK Desværre ikke jeres ting.. Er der nolge,som ønsker deres navne,er de velkommen til og skrive til mig. Da jeg ikke har spor imod,at udlever dem. Står der 1 pige på jeres gård,der søger boks til sin pony på den alder,så skriv endelig,da jeg ikke tror nolge ønsker den slags piger på deres gård.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej jeg vil ikke |
|
|
give jer ret i, at de burde aftjene samfundstjeneste på et dyreinternat, hjem for gamle heste eller lign.... DET tror jeg ikke de ville opfatte som en straf overhovedet... Næ de skal have lov til at arbejde noget rigtig r*v arbejde. Skal det overhovedet være noget der er dyrerelateret, så skal det være at muge ud, samle hestepærer på folde, vaske barriere i ridehus osv osv. Det skal være noget som de bestemt ikke vil kategorisere som hyggeligt arbejde. Fandeme nej!! Diablogirl *almera*: Lige i det her tilfælde tror jeg nu ikke at pigerne tænkt over at de er under kriminel lavalder så at de derfor ikke kan straffes. Der er nogle der bare ikke kan vise følelser udaf til, såsom frygt osv, og lige netop det ville jeg nok sige, at den ene af pigerne har et problem med. Hvis man aldrig nogensinde har oplevet konsekvens af de unoder man har lavet, hvorfor så vise anger?? For mærker man ikke en straf så lærer man jo heller ikke at angre....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øvøvøv |
Tea ♥chokoladetus♥ |
17-03-2008 00:38 |
|
Sælge deres heste, og forbyde dem kontakt til heste et stykke tid... Plus selvfølgelig dækning af evt. skader og en børnepsykolog så man kan finde ud af hvorfor (det kan jo være de ikke har fået opmærksomhed nok af deres forældre og derfor laver ballade så der bliver fokus på dem?) Samt en lang stuearrest... De har sgu da nok fået den opmærksomhed de måske mangler nu. At fjerne dem fra hjemmet er grotesk, men er enig i at deres navne godt må oplyses til rideklubber og opstaldningssteder.
Hilsen Tea Alle kan lave fejl. Ellers havde man ikke sat viskelæder på blyanten...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| grunden til |
diablogirl *almera* |
17-03-2008 20:52 |
|
at jeg foreslår en form for samfundtjeneste med dyr er at de to piger åbenbart betragter dyr som en brugsrekvisit og hvis ikke de lærer om medfølelse overfor dyrene, hvordan tror du så det ender når de er over 18??? de har jo åbenbart meget at lære mht at behandle dyr ordentligt, hvorfor så ikke tage sig tid til at forsøge at lære dem det?? og det er altså hårdt arbejde at være staldpige, man har aldrig fri.. kristina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De skal bare ikke |
Bacardi 1 |
18-03-2008 17:59 |
|
De skal efter min menig aldrig have med dyr,at gøre. Det kræver man har hjertet på rette sted og have med levene dyr,at gøre. Noget de piger bestemt ikke har! Hvad de ender som,er vist kun op til dem selv og deres forælder og kursen er ligesom lagt.At de ikke har fået opmærksomhed nok eller hvad der lige er gået galt,skal ikke gå ud over flere dyr.Jeg vil sige,at de vist allerede er så langt ude,at de bliver svære at retter op på igen.Der går jo nolge tabt i dagens Danmark og sådan er det. De unge piger er faktisk blevet grover end de unge mænd. Det er trist men sandt.Idet de ikke mærker,at der sker noget,når man gør de ting som de gør vil de forsætte. Da den ene pige er set shopping i et center,dagen efter hun er taget på fast gering og har været til forhør hos politiet midt om natten, Syndes jeg fortæller så Meget om,hvilke forælder hun har.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
diablogirl *almera* |
18-03-2008 20:25 |
|
ja, forældrene må jo virkelig være ligeglade. man kan da kun håbe at de blir nødt til at betale dyrlæge regningerne på de heste der er blevet skadede. det kan jo ikke være helt billigt. kristina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er der sket videre i sagen? |
Camilla (Felur) |
23-03-2008 09:39 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NØØJ!!! |
|
|
Hvis jeg pågreb nogen i at ride min hest så havde de fået sådan en på lampen... Var blevet SÅ arrig... Ved godt det ikke hjælper.. .Men hvad i al verden sker i der i deres hoved? Og hvor i al verden er forældrerne 
Lækkert dækken billigt tilsalg! Tjek min annonce m. billede 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HEYSA?? |
|
|
Hey.. Hvad er der nyt i sagen????
Ved stadig ikke hvorfor jeg er ejer af en Fjordhest???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg.... |
|
|
kunne sørme også godt tænke mig at vide, hvad der er sket i sagen. Om hestene har det godt igen, om der er kommet en konsekvens af pigernes ballade osv osv....
Pernille En af tosserne Copy søger sød og stabil rytter. Se præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Endnu et ældre indlæg, men jeg er oxo nysgerrig: Hvad skete der videre i sagen og kom de skadede heste sig?
VH Pernille Slår man ned blandt en flok hunde, hyler den, der bliver ramt
Livet er for kort til at undgå Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|