Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

kat...
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 01:00

hvorlang tid er en kat gravid

håber at i kan hjælpe mig

0
0
Svar på denne tråd

kat...
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 01:09

Ligesom en hund 63 dage ca.

Jeanette :-)
0
0
Svar på denne tråd

Jeanette Strands
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 01:17

tak

synes jeg har læst et sted at hvis den får ppiller så vil killing vil blive vandskabt

er det rigtig

0
0
Svar på denne tråd

ppiller og killiner
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 06:44

Jeg har læst i min katte-bog at ppiller kan give killingerne misdannelser.

...if you can dream it - you can do it...
0
0
Svar på denne tråd

Ja p-piller
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 14:16

kan gi misdannelser. Men om du tar katten til dyrlege og kastrerer henne, så fjærner de samtidig eventuelt påbegynte kattunger. Måske en nødløsning om du har været uheldig?

0
0
Svar på denne tråd

lalala
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 14:20

Godt du har oprettet den her debat :b var selv lige ved at oprette en debat om det samme :b for min ene kat blir voldbollet (undskyld sproget men det passer ;) ) af alle han kattene på vejen :b den ene af dem sidder og holder vagt foran skuret så hun ikke kan komme væk og så er der også en anden han kat der venter på hun kommer ud :D haha stakkels kat

©Emilie©

Prins Peter - Tulle - Bodygard

- Søger springpart på amager!

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/ match_do_part.php?uid=...leid=17474 -

0
0
Svar på denne tråd

Emilie ♥Bodygard og Tulle♥
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 15:38

hej

det blive min brors kat også

jeg har sagt til ham at han skulle giver den ppiller

han gør det bare ikke så det er hans egne skyld

sidste år fik den 3 sty

hvor jeg fik den ene

0
0
Svar på denne tråd

Tess 1 ..
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 15:39

tak

0
0
Svar på denne tråd

lilleulv
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 15:41

jeg har ikke været uheldig men det har min bror

0
0
Svar på denne tråd

mns'dhmtp
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 16:10

vores kat fik misfoster da vi ikke vidste den var gravid og derfor gav den p-piller og inden den havde født oven i købet steriliserede den så den ikke kunne føde jo nærmest og den har det stadig dårligt efter det tilgiver nok ikke vores dyrelæge der ikke opdagede gravidititet lige med det samme :(

mvh. asta

0
0
Svar på denne tråd

Asta......
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 17:33

Det forstår jeg godt nok ikke.

Når en dyrlæge sterilliserer, fjerner hun jo både æggestokke og livmoder, dvs også en evt. graviditet.

Det lyder ikke som en dyrlæge jeg ville bruge til sådan noget en anden gang, den I har brugt...

Mvh Maria

Imellem sort og hvid er der en masse farver

En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 11:54

Vores gamle hunkat, fik sine ppiller som altid, og pludselig en dag lå der en killing sammen med hende. Vi havde intet opdaget, nok fordi der kun var 1. Men tror også kun der var en pga den fik ppiller. Men killingen så ganske fin ud, den voksede fint, men gik så lidt i stå. Tror den havde lettere damp, den ku nogle gange sidde og stirre mystisk på en. Men den fejlede ellers intet.. Den løb desværre væk da den var 1 år..

Men har så også oplevet væmmelige tilfælde med misforstre med katte der har fået killingerne for tit. Min venindes fars kat, fik killinger hele tiden, trods ppiller. På et tidspunkt fødte den små uldklumper, nogle manglede ben, nogle var kun halve, virkelig noget ral, og nogle var endna levende! Føj, det var ulækkert og uværdigt!

0
0
Svar på denne tråd

Ja ppiller
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 21:18

er faktisk ikke sådan at spøge med min tidl kat fik ppiller og jeg vidste ikke at hun var gravid shet shet hun var ikke sådan tyk i det,så hun fik 2 styk misdannet killinger og blødte pludselig en del så stak hun af hjemmefra inden jeg nåede til dyrlægen med hende ud af et åbent vindue og dagen efter fandt jeg hende død kørt på nede på den store vej og der har hun ellers aldrig gået ned før tror simpelthen hun fik en fødselsdepresion sååh nu er mine 2 nye katte godtnok steriliseret. mvh Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider