Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ahh Halsbetændelse og herning!!!
Forfatter: 
Dato:  11-03-2008 11:31

Jeg trænger til et super godt råd da jeg har raget en halsbetændelse til mig og jeg drager til herning imorgen til søndag, men gider ikke rende rundt med ondt i halsen hele weekenden. Er der nogen der ligger inde med et helt vildt godt råd om hvordan man slipper af med sin ekstreme ondt i halsen eller hvordan man kan gøre den mindre. Lige nu er jeg på hexocain.

VH Pernille med Zafira, Minuet og

Midnight Lady Steinershoof.

Job søges pr. 1/8-2008 af hestekyndig og ansvarsfuld pige på 20 år. Som rytter, underviser eller lign. hestejob.

Se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Din stakkel...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2008 11:48

har du smittet mig..

Nu har jeg ikke være syg i et par måneder og så lige pludselig en uge før Herning.. forkølet, snottet og nu med ondt i halsen..

Vi køre tidligt torsdag morgen for at være i Herning kl. 7.

Jeg bruger Mucoangin 20 mg. De kan købes på apoteket i håndkøb og virker meget meget bedre end Hexocain.

Så Zymelin og Mucoangin er mine fast venner de næste par dage.

God bedring..

Med venlig hilsen

Bolette

En gang Z - altid Z

Reba - altid elsket og savnet

~~ Hastværk er lastværk ~~
www.stald-westphal.dk

0
0
Svar på denne tråd

ondt i halsen
Forfatter: 
Dato:  11-03-2008 11:53

Prøv med et dampbad - altså kog noget vand i en gryde, sæt hovedet hen over, med et håndlæde over dit hoved. Tilsæt evt. nogle dråber tea tree oil, det stinker a h til - men det renser virkelig ud i luftveje og kan lindre i halsen!

Ellers æd en masse madder med honning, det smører godt i halsen...

0
0
Svar på denne tråd

Samme her..
Forfatter: 
Dato:  11-03-2008 11:57

Jeg har også fået halsbetændelse.. og Herning oveni gør det bestemt ikke bedre..

Nu skal jeg dog "heldigvis" ikke lave andet end at være tilskuer i år, så tror lige jeg kan klare sygdommen.. hehe

Men trist, da min hoppe er ifol og det snart er tid til at sove i stalden..

Team Dandanel
"Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af :-) "

Venter føl efter Blue Horse Hotline i 2008...

Jubii... fik billetter til Hingstekåring i Herning... kl. 04.59 mandag morgen d. 1/10-07
0
0
Svar på denne tråd

Lige netop...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2008 12:02

Ginni...

Er også kun tilskuer - men der er bare ikke noget værre end ondt i halsen og at være snottet.. at skulle pudse næste hele tiden.. øv altså..

God bedring til dig også.. vi ses måske..

Hvornår er det Rødhætte har termin..??

Med venlig hilsen

Bolette

En gang Z - altid Z

Reba - altid elsket og savnet

~~ Hastværk er lastværk ~~
www.stald-westphal.dk

0
0
Svar på denne tråd

hvad med lige at smutte
Forfatter: 
Dato:  11-03-2008 19:54

forbi lægen og blive podet....det KAN jo være at det er en regulær halsbetændelse du skal ha pencillin for....

KH:)

Annette

rigtige piger rider hver dag

0
0
Svar på denne tråd

I stakler...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2008 20:30

og tænk på alle dem i kan nå at smitte i Herning.... Host - hark - og snot til alle sider og på alle dørhåndtagene.

I må have rigtig god bedring og så æd de smertestillende i har brug for de par dage!!

Hilsen én som bare er skide misundelig over, at i skal til Herning..... med eller uden forkølelse og snot.

God bedring og god fornøjelse i Herning

Ann & Gislev´s Gucci

SUPER VELHOLDT PRESTIGE DRESSUR SADEL, SÆLGES 17" BOM 33 (MEDIUM MOD BRED). SADLEN HAR EKSTRA LANGE SADELKLAPPER.

Eventuelt bytte med Startrekk Espaniola.

Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!

0
0
Svar på denne tråd

Og I brokker jer
Forfatter: 
Dato:  11-03-2008 21:13

Altså jeg render rundt med en lungebetændelse, som gør rimeligt ondt!

Og jeg tager til Herning lørdag morgen - efter at have brugt hele fredagen på fødselsdag (formiddag= 22 børnehavebørn plus diverse pædagoger - Eftermiddag = familien (som er stor..).

Nogen der vil bytte?

Og jeg tør bestemt ikke tage til læge igen før EFTER Herning, han skulle jo nødigt forbyde mig at tage afsted .

Christine

Nu med Fisker-manden (som udlånes til ambitiøs ponyrytter - skriv en pb for nærmere oplysninger)

0
0
Svar på denne tråd

Alkohol ...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2008 21:17

Da jeg jævnligt lider af den type halsbetændelse som penicilin ikke kan kurere, sagde min gamle læge følgende:

Du går hjem.. Så laver du dig noget varmt at drikke, putter så meget rom/whiskey eller hvad du nu vil i ... Når du har fået varmen af det (Efter et par stykker) så går du i seng og sover den ud ...

Den er ganske effektiv... *B* .. Bruger selv irsk kaffe, det er det eneste jeg kan få ned...

Ellers så er strepsils altså supergode og smertelindrende...

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

2V'er på ca 60 kvm udlejes i Jordrup, hund er tilladt, ridecenter og flere private opstaldere i området.. (Skriv pb for info)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 00:31

Når man kæreste har det sådan, tager han altid et stort kop te, 2 panodil og en Jägermeister, derefter sove et par timer. Jeg har ikke selv prøvet det, men han siger at det virker.

-Sarah

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider