|
|
| Hvor går I i byen ? |
| Forfatter:  |
Saandra |
| Dato:  |
10-03-2008 19:27 |
|
Hej folkens Et simpelt spørgsmål Hvor går I i byen når det sker ? Kunne da være lidt sjovt at se hvor de forskellige folk går hen, kunne jo være man havde mødt hinanden før... Jeg selv kommer næsten hver weekend på IN, og er en stor bruger af dansegulvet på The dance floor 
Sandra nu uden hest Tilhænger af duerne <3 Danske mestre - 2006/2007 F.C.København PONYLAND KAN ANBEFALES Part søges på amager 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hddfdhfhdfhf |
|
|
Kommer på The Rebelution/ Løvens Hule, som er en reggae club i Århus. Så kommer jeg på Pakhuset, når der er reggae der. Er jeg i Kbh. er det på Rub a Dub Sundays. Christiania, da der tit er reggae koncerter. Vega, da der også tit er reggae. Og ellers bare hvor alle reggae arrangementerne er.
"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej :) |
|
|
Rebublikken, Knuds garage, shakers, Crazy daisy og musikcaféen  Kolding & Aabenraa ..
Zitta - du den dejligste pony <3 Nu også med Mathilde <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i byen |
Carina 1 |
10-03-2008 19:42 |
|
er ikke så tit i byen... er ikke så vild med så mange mennesker på så forholdsvis lidt plads. men når jeg endelig tager i byen er det på Cleo eller BreakPoint. begge i Holbæk. Men holder mig oftest til privatfesterne. men det gør jeg så tilgengæld også rigtig gerne når jeg endelig har muligheden for det.
Carina Klap lige hesten The Word was the Word, and what a Word it was!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu bor jeg i Aalborg |
|
|
så jeg går selvfølgelig i Gaden aka Jomfru Ane Gade Kan dog også lokkes med på Vesterå, hvis det er. Saltlageret, Nielsen eller Pigen og Trompeten.
Mange hilsner fra Sine stud. i hum.inf. på AAU 'Not all those who wander are lost' J.R.R. Tolkien
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
AMSK2007 ♥AMSK♥ |
10-03-2008 19:47 |
|
hvis jeg er i byen hvor jeg bor går jeg på Molly.. ellers er jeg på route66 hvis jeg er nede og besøge de gamle venner 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| når det en sjælden |
|
|
gang efterhånden sker så er det jomfru anegade og ja jeg havner altid på robin  ( der må ryges indenfor )
Mvh Berit Tinker hingsten De Dagda står til rådighed for hopper Se mere på www.jlt-tinkere.dk the road may be rocky and times can be hard but the days are getting longer and there's ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala(: |
|
|
Jomfru Anegade, allerhelst RockNielsen eller Saltlageret  Ellers i Aars på Daisy eller værtshuset, samt i Holstebro på Buddy og East End 
Astrid & Bakgaardens Frederik Lykken er, når man har et godt helbred og en dårlig hukommelse !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puuuuha Berit |
|
|
Jeg går så bevidst udenom de få steder hvor der må ryges Men rart der er noget for alle!
Mange hilsner fra Sine stud. i hum.inf. på AAU 'Not all those who wander are lost' J.R.R. Tolkien
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg går.. |
|
|
mest i byen i Brande på Buster og HK.. Og efter Brande må det vist være Lemvig, hvor Tante Anna og Kaptjanen er favoritterne..
Krone og Bølge - En selvfølge R.I.P Luna - Sov godt smukke hest.!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja ja sine |
|
|
er det nu også derfor*GG* ellers laver de nogle gode irish coffee på oldgames pub hvor der også er god musk 
Mvh Berit Tinker hingsten De Dagda står til rådighed for hopper Se mere på www.jlt-tinkere.dk the road may be rocky and times can be hard but the days are getting longer and there's ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha jooooow |
|
|
Aner faktisk ikke hvad Robin er for en str og har røgallergi, så finder nok aldrig ud af det  Og ja - det handler om at jagte den gode musik 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
Trine »uden hest« |
10-03-2008 20:40 |
|
Havana i både Varde og Esbjerg, Blue Bell i Varde, 2party i Varde, Shakers i Esbjerg og Papa's i Esbjerg 
TRINE BLOCH AGER Nu med Pop
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| diskotek |
|
|
Jeg kommer også gerne på IN et par gange om måneden Jeg kan dog bedst lide det oven på. Jeg har været nogle forskellige steder, men står det til mig tager vi altid på IN, der er go stemning, god musik og champagne i lange baner 
Med Ridedyrene Monty og Champstar <3 Tequila, du er savnet!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah.. |
Ronjaven |
10-03-2008 20:58 |
|
når der skal serveres en gang god og ordentlig musik går jeg altid buddy holly her i Hobro sammen med min søster bare en skam at der mnå ryges der inde øvs ellers tager vi til jomfruanegade på Dansebaren eller Robin,saltlageret. mvh katrine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Er ikke den store partytøs mere, men vover mig da derud engang imellem  Har været en del gange på Kulørbar da jeg kender ejeren, men efter det er blevet ALT for proppet, er det blevet til Samsbar/Rosie Mcgees (Staves?) og hvad dælen er det nu den sidste hedder.. Hmmm...  Har for en del år siden, fundet vej ind til In (det gamle), men deres publikum er lige en tand for ungt!! Men deres is-shots smager YUM YUM  Har et par gange været i byen i roskilde - Den ene gang alt for fuld til, at jeg kan huske hvor vi var  Nu får man lyst til en bytur...
Kender I Shannons fortid? Hun kommer fra Nordjylland (Nykøbing Mors)! Se præs. for billede og mere info!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herning eller Horsens. |
|
|
Horsens: Café Heimdal, Café Koks eller Daisy.  Herning: Peppers, Fox & Hounds, Pétit, Café Fry eller Daisy. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla |
Saandra |
10-03-2008 21:29 |
|
Sandra F - Tja, jeg er så KUN at finde nedenunder.. De eneste par gange jeg ses ovenpå er hvis de ikke har åbnet The dance floor endnu.. Så venter vi deroppe.. Men ja stemningen er altid god, og Dj'erne er rigtig gode.. Desværre har IN bare et ryg for at være et sted hvor alt og alle er på Stoffer Men sådan er det jo overhovedet ikke, ved godt der er mange der er på stoffer, men er der ikke det alle steder ? hehe
Sandra nu uden hest Tilhænger af duerne <3 Danske mestre - 2006/2007 F.C.København PONYLAND KAN ANBEFALES Part søges på amager 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Nu er det ikke så ofte jeg går i byen mere. Men det sker da af og til Og det foregår for det meste i enten Holbæk eller Roskilde (forklaring: Jeg boede tæt ved Holbæk før hos mine forældre, men bor i Roskilde nu) I Holbæk er det Cleo der bliver besøgt, og i Roskilde er det Garbos der står for skud 
Hilsen Suzi "Tvivl er begyndelsen til visdom"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg går jo |
|
|
Heller ikke så meget i byen længere, men har holdt til på Huset og Buch's i Haderslev, som er nogle hyggelige steder.
Det, som er smukt, truer dig ikke. Bring skønhed ind i dit liv, så vil du finde mere plads til, at være dig selv Medlem af DÅHM syd Undervis. tilbydes, se præs. www.hammelev.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stengade |
|
|
rust, temple bar, vega. Ungdomshuset, dengang det eksisterede. Alle stederne har gode koncerter og efterfølgende gode clubbingscener - for det meste, altså. Og så ligger de lige rundt om hjørnet fra hhv mig og kæresten. Men jeg går nu næsten aldrig i byen mere, er blevet kedelig  I
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i byen..... |
|
|
for det meste kommer jeg på down town i stenløse, men det er primært fordi, at de fleste fra klassen og skolen bor derude af.. der er en fed stemning, mange mennesker, men stadig rigtig meget plads.. ellers så kommer vi på de "hotte" steder i KBH, men det er dog lidt begrænset, når man er under 18, hvor man kan komme ind.. men ind kommer vi da mange steder... men ellers så kan the dubliner på strøget i KBH anbefales.. der er en vildt fed stemning.. det er en form for irsk pub, der er live musik.. og folk i alle aldre næsten.. mener man skal være 21 for at komme ind, (hmm hva mon jeg lavede derinde ).. og der var i hvert fald folk på over 30.. nogle af de mænd der var derinde var rimelig skumle og ulækre, men der var rigtig mange rigtig "fede" folk, og igen stemningen var super.. det kan rigtig meget anbefales til jer, der mener I er for gamle til discotekerne, hvor folk er 18- 
Mvh.Krohne Hvis sandheden står i vejen for dig, er du på forkert vej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen det |
|
|
må være krasnapolsky, skoven, loca/lumen, lauritz betjent, også ska jeg i påskeferien på envy, hvor the club holder noget. om 19 dage skal jeg i byen hver weekend både fredag lørdag, man skal jo nyde man kan komme lovligt ind, og ind mange steder:)
Hilsen Søde Julia, "Var Christian Bale 15 år yngre, skulle han giftes med mig" <3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla |
Saandra |
11-03-2008 22:35 |
|
SødeJulia - Ja hver sin smag, Har aldrig være på Envy og kommer heller aldrig derind, behøver jeg sige mere end at jeg Går i Levis og kommer på IN  Lauritz kan jeg gå med til, men kras synes jeg også er lidt nederen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wraaaaah |
|
|
iclub,club soap, ENVY, Retro, Piccadilly, theclub,Laurits, krasnapolsky 
N A N O U For every dark night, there's a brighter day Citat: Tupac Shakur. -
The greatest irony in life, is realizing that the only things worth living for, is the things worth dying for..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| buddy holly |
|
|
i sønderborg. er ambassadør for buddy på uni i sønderborg - det forpligter jo en smule  ej - jeg er glad for buddy, det er skønt når man kender personalet og også har det sjovt sammen med dem, når man er afsted  vi KAN finde på lige at kigge ind forbi penny lane på vejen - men for det meste er det buddy hele aftenen 
Karina82 Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting min hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Tulle ♥Casia♥ |
12-03-2008 11:20 |
|
Jeg tar for det meste til Vejle hvor jeg næsten altid ender på Seven oaks, og ellers er jeg på Cornerpocket, missisippi, lipstick eller daisy. Sker også jeg er at finde på Den knæhøje... Lige nu går jeg på skole i Grindsted, så der er det som regel Flammen vi tar på hvis vi tar nogen steder.
Jannie Don´t worry, be happy:-) Chivas, 4 årig fuldblod/paint vallak sælges!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| frederikshavn |
|
|
fregatten,ritz,bonne nuit,uniq,frederikshav...ygten,ship in, backyard,baghus cafeen
DEN 1/9 03 FIK VERDEN DEN MEST LYSENDE OG STRÅLENDE STJERNE I HIMLEN FARVEL AYLA VI SES ZENTA MIN VEN R.I.P SKIMMEL PONY VALLAK SÆLGES 110-112 I STG. KUN TIL GODT OG BLIVENDE HJEM.LÆS MERE PÅ PROFIL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| saandra |
|
|
Jamen jeg er ikke på stoffer Så det passer ikke, at alt og alle er på stoffer. men nogen er da uden tvivl.. men sådan tror jeg altså det er alle steder. Hvad synes du om den nye afd?
Med Ridedyrene Monty og Champstar <3 Tequila, du er savnet!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I byen... |
|
|
Luux, Emma, Nasa, Nr8, Grillbar, Natcafeen, Renome. Kunne jeg helt selv vælge hver gang, blev det Emma.
Ridelygter sælges, se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|