|
|
| Tre dage til afgang -> Herning |
|
|
Ja, så er der ikke lang tid til jeg læsser traileren og kører til Herning hvor Cariba skal gå unghestechampionat. Pyh, jeg er allerede nervøs! Hun kan jo være noget en dame, så jeg håber jeg kan holde ro på hende så det går godt! Hvis nogen af Jer skulle komme forbi må I endeligt komme og hilse på - det er så hyggeligt! Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wow... |
| Forfatter:  |
Annemettems |
| Dato:  |
09-03-2008 21:10 |
|
sikke en flot hest du har der. Elsker mørk skimlede heste. Held og lykke med championatet!! Mvh. Anne Mette
Livet er en fest, når man sidder på en Fjordhest!! Tjek min hjemmeside WWW.123hjemmeside.dk/AnneMS Tænk ikke for andre, deres hjerner skrumper, og din eksploderer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi glæder |
|
|
os helt vildt til at opleve jer  Kh Camilla
billetter til Herning sælges 1 stk søndag dag Kontakt mig via PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Held og lykke |
Chris ☻32☻ |
09-03-2008 21:12 |
|
Håber det går jeg godt  Så hende til egnethedstest, dejlig hest. Fik også hilst på hende, da jeg var ude og bestille boks på Finstrup i fredags 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chris... |
|
|
-okay, hvornår kommer du ind? Med hvad? Dejligt med nye mennesker! - kommer du op i "gæstestalden" til os?!? Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Jeg får desværre ikke den oplevelse at se jer i ilden igen, men jeg så jer til DSA finalen  Held og lykke - jeg glæder mig til at høre om resultatet.
"If you can dream it - You can do it!" Walt Disney
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Tine |
|
|
Hej - skal den gå noget lørdag? For så skal jeg nok heppe 
Ny hest - nye mål Denne gang uden krone og bølge..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fredag!? |
Kristina König |
09-03-2008 22:02 |
|
Hej! Jeg skal op fredag, skal du ride noget der? Det er jo lidt sjovere at se nogen man "kender"  Kristina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altea... |
|
|
Torsdag 16.25 skal jeg selv ride hende og lørdag 11.05 eller 12.35 skal hun gå med fremmedrytter. Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Held og lykke Tine |
|
|
Vi kommer jo også med en;-) & så håber jeg din smukke skimmel tager det med ro og får vist det hun kan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| shgsdhdhh |
Mia Juhl *Mailunds Apache* |
10-03-2008 10:48 |
|
Hej Tine. Jeg har tit beundret din smukke velspringende hoppe! Jeg så jer til DSA finale. Og jeg håber på at få fornøjelsen igen, her i herning Vi drager afsted onsdag - jeg skal fungere som hestepasser for Bettina Laisbo, kom endelig og hils på. Held og lykke!
Mailunds Apache 100 % dressurrytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!!!!!!!!!!!!!! |
christina ♥willie♥ |
10-03-2008 14:24 |
|
ja jeg kan næsten ikke vente på at skal derr ned og shoppe amok !!! og lidt ridning skal der vel også ses !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så bliver det |
|
|
under fremmedrytter ejg kommer til at se hende
Mvh Camilla
billetter til Herning sælges 1 stk søndag dag Kontakt mig via PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej ,,, |
comtess |
10-03-2008 18:18 |
|
Jeg skal nok heppe på dig, du er jo her fra omegnen  heidi
GRATIS bedækning ef shetlænderhingst tilbydes. Pas på dig selv, der er ikke andre der gør det for dig..............
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tina Gade |
Chris ☻32☻ |
10-03-2008 18:21 |
|
Kommer ind med min lille Michellino. Bliver lidt spændene, har aldrig siddet på den endnu. Ved ikke hvor den skal stå, men den kommer ind d. 11. april.  Vi glæder os, virker dejligt derude 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Held og lykke |
|
|
Tine! Jeg glæder mig til at se hende, men vi er først derover fredag så det må blive lørdag under fremmedrytter ellers må jeg ned i stalden og hilse på den smukke dame 
Endelig til hest igen efter 5 mdr. skadespause Albion SLK MW 17½" sælges BR Jos Lansink Springsadel bom 32 17" sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herning. |
|
|
Mange vrinsk fra Spotlight, Evidence, Kikki og Lene Elegant Spotlight. Fuldblods hoppeføl født 8/3 2008 (Evt. til salg for rette køber.) Lækker Kvalitets Stubben sadel sælges. Opstaldning søges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|