Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

OMG priser på røntgen+handelsundersøgels
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 16:17

HOLD DA OP DET ER DYRT. Jeg skal da ellers love at sige det er en bekostelig affere at få lavet en handelsundersøgelse på sin hest incl. røntgen

Jeg ringede i dag til min egen dyrlæge for at få pris på denne, da Jack skal gennem den først i næste uge. Det ville koste, hvis han tog billederne i stalden, 6000 incl moms. hvis jeg kom til dem 4000 incl moms.

Jeg må havde aldrig drømt om at det kunne være SÅ dyrt. og ja, det er dyrt at have hest, men SÅ meget kostede det sørme ikke a jeg købte ham for 3 år siden.

Hvad gav du for handelsundersøgelse + røntgen?

Michelle

D-licens på Klarup Ridecenter d. 29/2-2008 se mere på http://www.s-k-o.dk

Distrikt stævne på Klarup Ridecenter, DER ER STADIG MULIGHED FOR AT EFTERANMELDE

0
0
Svar på denne tråd

UNdersøgelse
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 19:31

Jeg har idag fået regningen på handelsundersøgelsen på min nye hest og den lød på 3700 kr. incl. moms for klinisk og røntgen på dyreklinik.

Det syntes jeg da er billigt! Tænk på alle de problemer man kan spare sidenhen, hvis der dukker noget op. Og undersøgelsen tog 2 timer og der blev taget 20-25 røntgenbilleder.....

0
0
Svar på denne tråd

For 5 år siden...
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 19:45

... tror jeg at jeg gav knap 3500 for handelsundersøgelse med røngten - hvor vi kørte op til dyrlægen.

Det er mange penge, ikke meget for at spare de penge det koster at købe en hest med alle mulige fejl og dårligdomme.

£isbeth & Baloo

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

(Albert Einstein)

0
0
Svar på denne tråd

Røntgen
Forfatter: 
Dato:  06-03-2008 11:30

Jeg har lige givet 5700 for en komplet helbredsundersøgelse inclusiv røntgen med ekstra billeder samt blodanalyse i Tyskland. Det var mange penge, og også mere end jeg havde regnet med. Til gengæld har jeg nu nogle af Europas bedste dyrlægers ord/underskrift på at han er 100% okay :)

"It's not why you're weak, but what will make you strong"
U2

Sorte løvedhoved-unger klar til at flytte hjemmefra 1. maj
Opdræt af sort, hvid og blå løvehoved

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider