skal det lige lyde herfra.
Jeg har været meget stille her på HN, af visse årsager, men ja jeg er her altså stadig.
Hvordan det går??
Altså det kunne gå meget bedre, men det går da. Sådan da.
Jeg bor i bofællesskab, ikke videre det bedste, og de fleste har nok fulgt med i min "kamp" med min x, som der kan siges mange grumme ting om, men ja jeg tier her stille, for ikke at blive for grim i munden. Men alle kan vel før eller siden blive enige om at mænd ikke altid er de bedste 
Men altså jeg tør ikke gå over på gangen, når han er hjemme.
Men over på den modsatte gang, tør jeg godt. Så jeg overtager et værelse derover, der som nok lidt af noget af det bedste er 200 kr billigere.
Har intet køleskab, kendes der en med gratis ældre brugt køleskab der mod en flaske vin vil køre det til Give, så sig lige til
, men der er dog et køleskab i køkkenet jeg sådan lige til nødt kan drage nytte af, selvom folk ikke altid kan holde fingerne fra sig selv og stjæler andres mad 
Vaske tøj kan jeg heller ikke, da min bip af en x er den eneste i hele huset der har vaskemaskine og nægter at synke ned på hans stadie, og spørger om jeg må låne hans vaskemaskine
.
Jeg frygtede ellers jeg hver dag skulle til vejle og vaske tøj, men så her i dag sagde de ude på bankgården, hvor jeg er, at jeg 1 gang om ugen alt efter hvor meget jeg havde, så kunne jeg tage mit vasketøj med og få det vasket derude, jeg kan så ikke få det tørt, men altså herre gud jeg har da tørrestativ så værre er det ikke.
Psykolog er jeg også begyndt til, i vejle, og skal i gang med forløb, han har nu fået kopi af alle mine papir, og skal derind igen d. 18 selvom jeg ikke rigtig har råd, 45 kr pr vej, med tog.
Min månede, denne månede, bliver ufattelig hård pengemæssigt at komme igennem, så overlevelse pakker er meget velkommen selv dåsemad
...
D. 11 skal der snakkes med min sagsbehandler om mit kontanthjælp forløb og om jeg evt. kan få lov til at komme lidt på skolebænken via nogle avu/vuc fag i den lille afd. der ligger her i Give.
Plus jeg er blevet meldt ind i en bolig forening i Odense, da mit hovedmål er at komme tilbage. Og begynde AVU/VUC der i odense. Men altså jeg er på vej, sådan da, selvom det holder ufatteligt hårdt, og jeg tit ikke føler der er nogen grund til noget som helst mere så er det trods alt stadig liv i mig.
Hilsen Dorthe