|
|
| AFTENSMAD! |
| Forfatter:  |
christina olsen ♥Bønne♥ |
| Dato:  |
02-03-2008 16:59 |
|
Så har kæresten serveret mad for mig... Millionbøf m. hejjelavet kartoffelmos.. MUMS, hvad skal I have
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lyder lækkert |
|
|
Her står den på gammeldags stuvede hvidkål med deller og rugbrød. Mums
Mange hilsner Susanne DSP hingsteføl fra 07 sælges. Se billeder på præs. Xanthus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svinekam |
|
|
vi skal ha svinekam stegt som vildt med waldorfsalat, brunede kartofler og hvad der ellers hører sig til.
Kamilla med hestene Cash af Egense - Sylvia - Snuggi - Marquis - Figgo og Dante R.I.P Harbo,* 13/9-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
Carina 1 |
02-03-2008 17:06 |
|
skinkeculotte med timian, jensens favoritsauce, kartoffelbåde og blomkål.
Carina Klap lige hesten The Word was the Word, and what a Word it was!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
mknudsen |
02-03-2008 17:10 |
|
selvgjort opskrift: Pasta penne med fløde/persille sauce og så med friske champignon og kyllingebryststykker i..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vores aftensmad |
|
|
bliver nok Nacho's med oksekød og hele molevitten... vi elsker det selv om det feder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
vi har taget fars op til lasagnette, men vi har lige haft et hold venner på besøg og der havde jeg bagt boller og lavet varm kakao. Så nu har jeg slet ikke lyst til noget mad!
Nu med en baby i maven (termin 19/8 2008) Cavello Læderridestøvler sælges str 39-40 Højde 45 Læg 39
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hakket ko |
pjemm |
02-03-2008 17:13 |
|
Noget med oksefars - aner endnu ikke hvad. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Kyllingeragout med porrer og gulerødder og pasta. Tror jeg laver salat og bager et brød til.
"If you can dream it - You can do it!" Walt Disney
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi skal |
|
|
vi skal over til min far og papmor og spise kl seks, så vi skal have Gratis det er nu min livret 
Sagde Jane Pedersen Lev som om du skulle dø i morgen, lær som om du skulle leve for evigt. Gandhi. Lavendelfarvet ridebukser sælges se annonce på mp.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her er det.... |
|
|
ribenssteg med hele svineriet og så amerikanske pandekager med is.
Med venlig hilsen Merete Shetlænderavl Føl og plage til salg med gode papirer til fornuftige priser. 1 års sortbroget hingsteføl sælges. http://www.stutteri-winther.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her står den |
|
|
ja her står den på hakkebøffer af hest pakket ind i bacon, dertil kogte kartoffler og brun sovs samt stegte grønsager som idag består af babymajs, div svampe, forårsløg, rød peber og æbler.. det bliver guf... hilsen christine
Au pair /staldhjlæper søges hurtigst muligt skriv for yderlig info. Vi sælger ud af vores heste da vores avlsdrømme har taget en ny retning. Se hjemmesiden eller kontakt os for yderlig info www.stutterihe ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nem mad |
HeidiZ |
02-03-2008 17:29 |
|
vi deler en fyldt skinkefilet, og så med en bagt kartoffel til.. Dessert bliver hjemmelavet vafler med is!
-HeidiZ  The trust between horse and rider creates a unique partnership ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rester |
|
|
Vi skal have biksemad med spejlæg.Og dertil rødbeder og måske lidt hp-sauce. Jeg har rester fra en flæske og en oksesteg og en masse kartoffler,så det er jo en oplagt mulighed for en god biksemad.Mums .
Mvh Graven Fronerthig Prince Teyrnon kåret Welsh cob står til avlsbenyttelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min mad.. |
|
|
kiggede lige i køleskabet..-tomt.. så kiggede jeg i fryseren..-tom! øvøv, er for doven til at gå heeele vejen ned til kiosken for at købe noget, Heldigvis har jeg dog mælk og ris, så den står sørme på rissingrød! (staves?) mmmmmmh... :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tærte... |
|
|
.. med porre og pasta )og bacon)  Den nemme version hvor der ikke skal laves dej.
£isbeth & Baloo * Nothing is worse than active ignorance. (Johann Wolfgang von Goethe)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg fik rester... |
|
|
... efter de gamles aftensmad da jeg ikke var hjemme til spisetid da hesten er flyttet i en ny stald i dag og vi blev budt på en kop kaffe efter hestene var installeret og tiden løber jo afsted når man er i godt selvskab *ss* Men fik kyllingefilet og kartoffelbåde....
Hilsen ~¤~ Heidi ~¤~ & ♥ MaRiScA ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad i dag |
Lilar |
02-03-2008 23:54 |
|
Vi fik frikadeller med brun sovs, kartofler og grøntsager. Linda.
At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab! *** Freja - verdens smukkeste pige *** Mosegaards El Diablo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi fik .. |
|
|
Bøffer med bagte rodfrugter og hjemmelavet Bearnaise
Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |