Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Frø i roe-piller
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 19:39

Jeg har lige købt en sæk roe-piller hvor jeg fandt disse små frø eller hvad det nu er....

Ved nogen af jer hvad det er???

Hilsen Marlene

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 19:45

Det ligner dem der bliver til popcorn

©»Kamilla

Livet er en gave. Nogle har lyst til at bytte. Andre har det som deres kæreste eje.

0
0
Svar på denne tråd

Overksrift
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 19:46

Ligner små majs

HeidiS

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 19:53

De er for små og for mørke til at være majs, ihvertfald hvis man samligner med popcorn-majs.

Hilsen Marlene

0
0
Svar på denne tråd

he he.......
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 20:07

har du aldrig hørt om mini majs

MOBBEN IMC.
Mangler du hjælp til det grove-bruger dine heste svømmefødder og snorkel på folden? så kontakt
VOGNMAND PER CHRISTENSEN.
www.heste-nettet.dk/vejviser/ info.php?linkID=3296
0
0
Svar på denne tråd

Frø...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 20:58

Hi hi, jeg troede du havde fundet en frø i dine roepiller

Tænkte at den sikkert havde hørt at roepiller skal opblødes i rigelige mængder vand

Louise med Meister drengen!

Chess - For evigt elsket og savnet

Opstaldning tilbydes i hyggelig privat stald ved Dalmose (4261) pris 700 kr pr. mdr. Skriv for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

det er shugum...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 21:41

Det er shugum ( jeg ved ikke lige hvordan det staves)???

Det er en slags korn man kan bruge til grisefoder.

Det dyrkes i USA.

er der meget af det i din sæk med roepiller?

Min mand mener ikke der sker noget ved at din hest spiser det.

Med venlig Hilsen Karina

Prøv en Islænder!
Du vil garanteret syntes det er skideskægt!

Min smukke nye Islænderhoppe Heba er

ankommet!

0
0
Svar på denne tråd

Også her.....
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 12:15

De er også i mine roepiller. Både i et par af de sække, jeg købte sidst, og i dem jeg købte igår.

0
0
Svar på denne tråd

sorghum
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 17:56

Jeg spurgte lige min far, der i første omgang ikke vidste, hvad det var for nogle frø, men efter jeg fortalte om Karinas forslag mente han, det er sorghum, som foderstoffen har købt en del af i år pga hveden er så dyr. www.maskinbladet.dk/article/ article_view.php?id=20843, www.maskinbladet.dk/article/ article_view.php?id=21402 images.google.com/ images?q=sorghum&hl=da...=SUNA,SUNA: 2006-26,SUNA:en&um=1&ie=UTF- 8&sa=X&oi=images&ct=title en.wikipedia.org/wiki/Sorghum

Og det passer da også med de billeder der kommer ved søgning på Google.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg troede
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 20:10

også du havde fundet en tudse.

Det har jeg nemlig prøvet!! Syntes nok at sækken lugtede lidt anderledes end de andre, da jeg åbnede den.

Men da jeg ikke kunne se noget anderledes, begyndte jeg at bruge af den.

Da jeg var nået et stykke ned i sækken blev lugten stærkere, men der var overhovedet ingen tegn på noget.

Min veninde passer så min hest, og skal derfor også blande foder. Hun sætter roepiller i blød - opdager ingenting.

Da jeg næste dag, skal udfodre roepillerne ligger der en frø/tudse i spanden med opblødte roepiller!!

Dyret var delvis opblødt men nogle steder stadig flad!! Jeg er lige ved at kaste op, og er dybt bestyrtet over, at det ikke blev opdaget, da roepillerne bliver hældt op??

Resten af sækken blev omgående smidt ud - og fremover har jeg snuset godt og grundigt i hver eneste sæk jeg har åbnet. Og lært af bitter erfaring - ryger det uuuud, hvis det lugter anderledes...

Ann & Gislev´s Gucci

SUPER VELHOLDT PRESTIGE DRESSUR SADEL, SÆLGES 17" BOM 33 (MEDIUM MOD BRED). SADLEN HAR EKSTRA LANGE SADELKLAPPER.

Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!

0
0
Svar på denne tråd

en flad tudse
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 20:21

lige en lille historie om en tudse. Min søn var ca.4-5 år, vi skulle afsted om morgenen og han skulle selv tage sine sko på. Jeg gad ikke vente efter noget tid, og begyndte at kommentere, at nu måtte han altså tage de sko på. Han pev og sagde at han ikke kunne få dem på og jeg sagde at nu måtte han lige tage dem ordenlig på... Sådan fortsatte det lidt tid, indtil den sure mor endelig tog skoen i egen hånd, og i den lå en stor tyk, og meget flad skruptudse Hvordan den lige var havnet der, vides ikke, men jeg måtte undskulde meget over den sure opførsel til min lille søn. Tudsen blev sat uden for, og efter lidt tid hoppede den, godt flad, afsted ned på marken

Nå men nok om tudser, hvad er sorghum og kan man fodre heste med det???

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider