Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

blokeret fra markedspladsen!!!
Forfatter: 
Dato:  29-02-2008 09:35

jeg oprettede en annonce for nogle venner... som søger dygtig ponyrytter, til ridning af salgsponyer...

nu har hestenettet blokeret mig fra markedspladsen... og jeg skal betale for at kunne oprette annoncer... de mener jeg er et firma!!!

jeg kan ikke engang oprette en annonce under rideudstyr købes!!!

syntes det er ret unfair...

måtte bare lige dele det.

0
0
Svar på denne tråd

Kontakt moderationen.
Forfatter: 
Dato:  29-02-2008 09:42

Vi andre kan ikke gøre ret meget ved det...

www.hesteklip.dk

Nordsjælland, Roskilde, Amager og Vestegnen

Optimalsadel.dk

0
0
Svar på denne tråd

Kontakt moderator
Forfatter: 
Dato:  29-02-2008 09:43

Du skal kontakte MPL moderationen med det der i stedet for.

Er da ikke spor unfair, - du har nogle venner som kører et firma ved at de har en salgsstald, ergo skal du være oprettet som firma for at kunne annoncere efter ryttere.

- Det er da meget logisk :-)

Jeg er firmaoprettet fordi jeg avler marsvin med henblik på salg, - ergo er det en slags "forretning" for mig (Med et mega underskud, men hva ;-D)

Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...

| Krogens.com - marsvin til salg! | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate...

0
0
Svar på denne tråd

er gjort...
Forfatter: 
Dato:  29-02-2008 09:49

jeg har kontaktet dem.

jamen mine venner burde betale... skisme da ikke mig.... jeg vidste ikke jeg ikke måtte oprette en annonce for nogle venner...

jeg vil da ikke betale for at kunne købe brugt rideustyr!!! det er det jeg mener er unfair...

0
0
Svar på denne tråd

jshorses
Forfatter: 
Dato:  29-02-2008 09:54

Jamen så er der jo intet problem :-) Dine venner må bare selv oprette deres egne annoncer ;-)

Desuden skal du da stadig ikke betale for at handle med brugt udstyr.

- Men du skal, eller dvs. dine venner skal så, betale for at oprette firma annoncer.

Er da intet at hidse sig op over, - er vel meget logisk. Der er jo også visse fordele i at være oprettet som firma for dem så.

Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...

| Krogens.com - marsvin til salg! | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-02-2008 09:56

"jamen mine venner burde betale... skisme da ikke mig.... jeg vidste ikke jeg ikke måtte oprette en annonce for nogle venner..."

Jamen så måtte dine venner jo selv have oprettet annoncen ;) Men så snart din bruger bliver brugt er det jo egentlig "din" annonce ergo skal du betale. Det er så op til dig selv at få betalingen fra dine venner :)

/DarkAngel

Bevar Grisen! www.heste-nettet.dk/forum/1/1656549/ 1656549/

"Folk født med Fanden i hælene er god til at få rumpen med sig"

Join www.muleposen.dk :)

0
0
Svar på denne tråd

det kunne..
Forfatter: 
Dato:  29-02-2008 10:00

Du da næsten regne ud, der var vel en grund til du og ikke dine venner selv satte en annonce i.. De har jo en forretning ergo skal de betale for annoncer, du må få dine venner til at betale og måske skrive til moderationen det var deres annonce...

Syntes det mere synd for marsvinavleren.. kan vist ikke være den største forretning ..

MVH Karin

Super frisk Kat 2 pony søger sød part(gratis) ved Sorø

Diplomati er at bede en person gå ad helvede til, men gøre det så vedkommende glæder sig til turen..

0
0
Svar på denne tråd

grunden...
Forfatter: 
Dato:  29-02-2008 10:05

jamen vi tale skam bare om det i stalden... og så besluttede jeg selv at oprette annoncen for at hjælpe med at finde en rytter.

men jo jeg skal skam betale for at må oprette annonce under rideudstyr købes

0
0
Svar på denne tråd

Urimeligt.
Forfatter: 
Dato:  29-02-2008 10:29

Jeg synes nu også det der med firma og ikke firma er lidt urimeligt. Grænsen for hvornår man er erhvervsdrivende er ekstrem lav!

Jeg er en ganske almindelig studerende, der bor på en gård sammen med min kæreste og vores børn. Jeg har 3 bokse og 2 heste, hvoraf en er udlånt. Så jeg ledte i efteråret efter én der ville have sin hest her hos mig (endda ganske gratis mod en minimal hjælp), så Silk ikke skulle stå alene.

Men jeg kunne ikke søge efter en herinde, for så skulle jeg jo registrerer mig som en virksomhed og i al fremtid betale (ekstra) for almindelige annoncer.

Jeg kan simpelthen ikke se hvordan jeg kan være forretningsdrivende i dette tilfælde!??

Mange hilsner Mette

0
0
Svar på denne tråd

jshorses....
Forfatter: 
Dato:  29-02-2008 11:56

efter et par timers skriven med moderator, har jeg fådet åbnet for markedspladsen...

imod at jeg ændrede mit brugernavn fra jshorses.... til et andet....

nå lidt langt ude syntes jeg... men det er nu gjort.

0
0
Svar på denne tråd

Forstår ikke
Forfatter: 
Dato:  29-02-2008 13:52

Jeg forstår ikke helt problemet, markedspladsen er jo netop blevet ændret, så man nu kun bliver regnet som erhvervsdrivende indenfor det specifikke område. Altså burde du jo kun været blokeret i forhold til hesteannoncer, hvis det er en salgsstald

Jeg er oprettet som firma med hestepension og skal derfor betale for annoncer med opstaldning, men alle andre annoncer er gratis.

Mvh

Mette, Macon & Luna

Lille Hovgaard Hestepension

www.lille-hovgaard.dk

Priser fra kr. 700,- pr måned

0
0
Svar på denne tråd

hmmm....
Forfatter: 
Dato:  29-02-2008 14:00

i så fald fungere det nye system ikke...

ALT var blokeret for mig....

der var tale om en rytter søges annonce... ikke en salgsannonce....

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor pokker..
Forfatter: 
Dato:  29-02-2008 14:02

skulle du ændre navn.?

Krone og Bølge - En selvfølge

R.I.P Luna - Sov godt smukke hest.!

0
0
Svar på denne tråd

hgkgldg
Forfatter: 
Dato:  29-02-2008 14:31

Jeg var også lige pludselig "erhvervsdrivende" fordi jeg havde for meget byg.

Skrev til moderator og forelagde denne mit synspunkt.

Byg'en hører til i landbruget og da vi har et landbrug, blev jeg altså bonget med en regning.

Moderator og jeg aftalte så at jeg kunne sletes som "erhverv" hvis jeg ikke solgte noget der kunn relatere til landbruget.

Så det kan godt lade sig gøre at snakke med dem. Det der normalt koster på MP kan du så sætte i signaturen. Det er "free of charge"

Gotlandsruss fra www.hellestruplund.dk Sælges

Vi har for meget byg. 1.50 kr/kg

Køreseler til 2 spand kat 3. sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider