Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

kan din hest lide ponyer ?
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 18:03

Hej

Tænkte om der er andre her inde med hest der ikke kan lide ponyer..

Min hest kan tilsyneladet ikke lide ponyer, når jeg rider på ham og de rider forbi kan man ikke se hans ører..

Han gør dem dog ikke noget, men tænkte om i har prøvet noget ligende ?

knus lene

En rigtig hest er en texas hest,

vinder af over 250.000 kr i løb

Besøg den fedeste hobby hjemmeside

www.lenes3d.dk

0
0
Svar på denne tråd

Min hest
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 18:41

Fønix har ikke noget problem med ponyer, men med hvide ponyer/heste. Hvis de rider forbi os inde i hallen lægger han ørerne, spænder op og trækker aggressivt hen imod dem, men en af hans bedste venner på folden er en lys skimmel, på folden er den ikke farlig

Nath, Sisse og Fønix

Der findes lige så mange holdninger som mennesker ;-D

I am not in the middle of nowhere, but I can certainly see it from here!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 18:50

Min gamle hest var bange for fjordheste! Han gik helt panik hvis de red for tæt på ham i ridehuset

Og mødte vi en islænder i skoven var han da også ved at stikke halen mellem benene og løbe hjem!

Så ingen tvivl om heste har favoritter!

Jeg kendte en ponyhingst, og han kunne ikke fordrage sorte hopper, han nærmest nægtede at bedække dem!!

Og en anden blev helt vild i varmen hvis han så en skimmel!

Skørt!!

Hilsen Katrine

Nu med Tumleponyen Tumle

0
0
Svar på denne tråd

Ikke til blondiner
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 18:54

Min hyp kan heller ikke fordrage hvide heste/ponyer :D

Mvh. Cat - Stud.med.vet

0
0
Svar på denne tråd

mine tøser
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 18:58

ka i flok heller ik lide ponyer, men er de alene hjemme med en er de bedste venner!!!

Fjordheste er en passion for livet

dorthe@birkealleen.dk
www.birkealleen.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 19:11

Min er godt nok heller ikke vild med ponyer - men hvis de har godt med pels, så går det helt galt. Islændere er især farlige. Det har da kostet mig to afsidninger.

Men det er vist blevet bedre nu, hvor han har delt stald med hele to små pelsede ponyer.

Hilsen Nina

0
0
Svar på denne tråd

isheste...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 19:47

De kan være rigtigt farlige

Ridelygter sælges, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

samme problem
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 21:30

"Min" hest kan bestemt heller ikke lide ponyer eller andre heste for den sags skyld når vi er på bane/ i ridehus.

Og det er ligegyldigt hva farve de har, så vil hun meget gerne sparke eller bide dem, og det er alle inden for en radius af ca 5 meter hun vil prøve på at nakke hvis jeg ikke er opmærksom på hende (haha ja hun har meget lange ben af en hest på 154 )

Kan også bare mærke hvordan hun spænder op, ørerne bliver lagt tilbage og al kontakt til munden går tabt fordi hun gør sig klar til at bide, det kan virkelig være en anstrengt ridetur, hvis jeg ikke aktiverer hende hele tiden, så her er der ingen "hygge" ridning på banen. Selv det at trave/skridte af for lange tøjler kan være en prøvelse! Men hopper jeg så af og går rundt med hende så er der ingen problemer, så er hun ligeglad med de andre heste og er 100% fokuseret på mig, tror at jeg ville kunne slippe tøjlerne og så ville hun gå rundt efter mig som en anden lille hund.

Sjovt nok er der heller ikke nogle af de andre heste der er farlige eller skal have tæsk når vi er i skoven eller når hun er på fold, så er alle hestene hendes bedste venner.

Hehe ja det er ikke for sjov jeg kalde hende hyssi og tosse...

~¤~ Paradisets vind, er den der blæser mellem hestens ører ~¤~

0
0
Svar på denne tråd

Smukke Ganger
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 21:32

Er vild med TøseDullen

Illum

Den nyhed er jeg meget ked af at høre...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 21:49

nanga HATER flekkete hester, og er LIVREDD ponnier;)

- Aina, Nanga og Gittiamo -

0
0
Svar på denne tråd

ponydræberen
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 22:01

På min rideskole er der en hest vi kalder "ponydræberen"

Hvis en pony kommer i nærheden, sparker og snapper den!!

Det skøre er at samtidig ridder den med handicapholdet, med svært handicappede!!??

Hilsen Tea

Alle kan lave fejl.

Ellers havde man ikke sat viskelæder på blyanten...

0
0
Svar på denne tråd

hejsa.
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 22:29

Vi har ingen problemer mellem heste og ponyer. Heldigvis

Hoppe sælges, 3½ år, 154 cm, forventet stang 160.

Rønnebjerggård...

0
0
Svar på denne tråd

stormen
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 22:47

Min hest synes fjordheste er riiigtig interessante.. men kommer de for tæt på får de et forben! Hesten var helt kulret i dag hvor vi delte ridehal med nogle øvede elevryttere, for 3 af hestene var fjordheste Men ellers tror jeg egentlig bare, han synes de er sjove.. han snuser i hvert fald vældig til dem, men med de små 3ere skal han lige sikre sig, at det nu er heste og ikke altædende tigere, inden han snuser.. skøre hest, hehe!

// Katrine

Ja, grønne trillebører er farlige, men fortæl det

endelig ikke til min hest. :D Stormvind, charmetrold

og unghest med alt hvad der hører til.

Miss Maja efterlyses! Kender du hende, så skriv straks!

0
0
Svar på denne tråd

Vores..
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 08:12

heste/ponyer fungere fint sammen.

Mvh. Lotte.

Stald Topaze - Avl af brogede heste/ponyer.

Hestetrailer udlejes, Ribe- lasteevne 1150 kg.

0
0
Svar på denne tråd

Min hyp hest
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 10:42

Min hyp hest ELSKER ponyer!!

Jo mindre desto bedre! Hvis han ser en rigtig lille en når vi f.eks er til stævne bliver han helt vild og vil bare derhen :)

Han gik sammen med en miniature på sommerfold et år (det skal lige siges at min hyp er 178!) Den stakkels pony var konstant våd fordi min blev ved med at slikke ponyen Stakkels pony!

Til gengæld kan han ikke fordrage skimler! Og igen skal det lige tilføjes at Vampire selv er skimmel ;)

Min hest er lidt skør men elsker ham alligevel:)

0
0
Svar på denne tråd

jo mindre de er
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 13:33

jo mere nysgerrig er min lille.

Og er de plettede, så er de virkelig interessante!

Og ellers har de små ikke noget imod ponyer.

Mvh

Charlotte

Horses Are Like

Potato Chips

You Can't Have Just One

Dejlig 10-års vallak på 164 cm til salg, springer LA, nem at have med at gøre, se www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/175030/1/

0
0
Svar på denne tråd

Bange for ponyer
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 15:29

Vi har en ældre vallak med sine egne meninger også om små ponyer, er vi på tur og skal forbi nogle ponyer puster han sig op, fnyser og virker meget opfaren, dette er især slemt et sted hvor der går en lille pintohingst.

0
0
Svar på denne tråd

Ikke ponyer
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 15:45

I stalden har vi lige fået et par store ponyer ind og det går fint - ligeledes ved mødet med mindre ponyer...

Æsler derimod!!!

Naboen trak sine 2 æsler over en dag vi havde smed da hans trængte og han ikke havde kunne få nogen ud. Skal lige love for at det gav røre i stalden og hestene stod presset op mod ydermuren! Det aftog dog hurtigt og nysgerrigheden tog over

Støt en god sag: www.politihesten.dk

0
0
Svar på denne tråd

nej nej nej
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 15:53

Jeg har ikke lig være ude for at det var en hest for en pony

men min pony hader heste når de kommer nogle gange tager han halen mellem benene..

Nu med film af ponyen

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 17:28

Jeg rider islænder, og der er rigtig mange store heste, som kigger på os, som om at vi er meget meget mærkelige!!!

*Snepony*

"A woman travels the world over in search of what she needs

and returns home to find it"

*

0
0
Svar på denne tråd

he he...
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 18:15

har helt modsat...

Min travhoppe er helt vild med islændere og shetlændere, hun lægger sig imellem ude på folden, og hvis hun er rigtig godt arrig og skal til at losse, så kigger hun lige bagud, og mindsndten, hvis det er en isbuk eller en shetter, så sætter hun pænt benet igen... se det er favorisering... griner højt

3 Værelses lejlighed på min. 60-70 kvm søges i næstved(pris max 6000 ex forbrug) Job søges også i næstved!

0
0
Svar på denne tråd

Jo mindre jo bedre
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 20:34

Diablo er helt vild med små ponyer, jo mindre jo bedre Min venindes miniature hingst er Diablo nærmest forelsket i - men Turbo synes ikke Diablo er noget specielt, så det må være ulykkelig kærlighed

Linda.

At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab!

Freja - verdens smukkeste pige

Mosegaards El Diablo

0
0
Svar på denne tråd

min unghest
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 20:58

har fået selskab af en lille shetter på 3 år efter Don døde. prinz har fundet ud af at han endlig kan bestemme på folden så den første uge var prinz meget træt nå de skulle lukkes ind, lille skid gi´r sgu ikke bare op over for en jævnalderne...

kan sgu godt forstå Prinz er så udkørt eftet 10 timer på folden med den lille skid den er fræk og belastene vil ikke gøre som prinz vil have det og jeg har set en ny side af Prinz.

Håber han falder ned for han blive godt nok sur på lille skid og jager ham helt væk..sorry men det ser sjovt ud for prinz kan ikke fange ham..haha..

"tror i det er derfor heste ikke kan lide ponyer"

0
0
Svar på denne tråd

Spritten ka li lamaer
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 23:12

Spirits har lagt an på en lama, men da den kom for tæt på var den alligevel lidt farlig ;)

Ellers er vores heste ret on/off med om de er gode venner eller ej. De store bestemmer og de små kan flytte sig hurtigt ;)

"It's not why you're weak, but what will make you strong"
U2

Ny Kieffer Carmen trense sælges
Har endvidere diverse sadler til salg
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider