|
|
| aftenmadstråden |
| Forfatter:  |
tralle-trold *Tone* |
| Dato:  |
26-02-2008 16:41 |
|
Thord er i Praha og jeg skal forkæle mig selv i aften. Nyder at være alene. så her skal jeg nyde dildspidstegt Entrecote med koldrørt bernaisesauce og boboilibrød med hvidløg og mozerella Og tiramissuice bagefter til en god film 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
|
|
Her står den på rester af laksemenu.
Annette Det som fylder hjertet, fylder øjet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fisk... |
Tea ♥chokoladetus♥ |
26-02-2008 16:45 |
|
ved ikke af hvilken slags. på torsdag bliver det kartoffelsuppe
Hilsen Tea Alle kan lave fejl. Ellers havde man ikke sat viskelæder på blyanten...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pizza.. |
|
|
Her står den på varmepizza fra fryseren, tøsen skal nemlig til svømning kl 18, så det skulle være noget nemt og hurtigt i dag  Lonni
Mor til et lille tallent med ponyen Josefine.. Og den skønneste Lånehest Freja Også kaldet Feuer miss.. Tænk før du taler...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal have |
|
|
brændende kærlighed og jeg må hellere komme i gang med at lave det 
Har du soundtracket fra " the secret to my succes" - " forført til succes" en film med Michael J Fox fra 1987 liggende på CD, så kontakt mig endelig via PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg har lavet hjemmelavet tærter, med porrer, løg, broccoli, gulerødder og skinke..
Venlig hilsen Cathrine - Savner Zeppelin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal |
|
|
Vi skal have tacos. Kæresten har selv købt ind til det. 
*Hvis forventningens glæde er den største, hvorfor må man så ikke glæde sig for tidligt?!* © VKH Palomino/arabere: Ibriiz Arabians
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
|
|
Her skal vi have noget kylling i red curry og kokosmælk og en masse grønsager. Det serveres så til jasminris.... Og nu må jeg vist også hellere gå i gang med kokkereringen 
Pernille En af tosserne Fælles ridetur i Tisvilde hegn lørdag d. 1. marts.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
Stine S |
26-02-2008 17:56 |
|
Her står den på fuldkornspasta, med kødsovs og salat  Må vidst også snart komme i gang
En god træner kan få sin hest til at yde sit bedste, mens en suveræn træner kan få sin hest til at yde det bedste, fordi den selv vil !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her... |
|
|
... står den på hjemmelavet lasagne... Lige nu står kødet og smire med en god slat rødvin ved, må hellere ud og putte grønsatger, tomat m.m. i så det kan simre sammen inden hele herligheden skal i ovnen  Glæder mig... Uhmmm... 
-Christina *Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal have |
|
|
Flæskesteg med sovs, kartofler og rødkål.. 
Venter føl efter Continental OLH 757 ca. 19. marts 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Noget.... |
|
|
der bliver leveret fra den italienske 
Mange hilsener Ann-Rikka  Nu som frue og mor til: Snorre 28/6-2007 Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P. Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
staldhestely |
26-02-2008 19:16 |
|
Pasta i tomatsauce med revet ost på, dertil kyllingefilet. Hilsen Helen.
Flot galla kjole sælges billeder på præsentation. HUSK IGÅR DRØM OM IMORGEN LEV IDAG.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
shamar |
26-02-2008 19:44 |
|
Her stod den på hot dogs, og en dejlig smooties med hindbær og banan til dessert 
Lene med Shamar...;) 100% ren egyptervallak
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå ja.... |
|
|
Glemte da lige at sige, at vi skal have hjemmebagte fastelavnsboller som dessert her lige om lidt.... 
Pernille En af tosserne Fælles ridetur i Tisvilde hegn lørdag d. 1. marts.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Græsk. |
|
|
Her står den på moussaka, den står pt. i ovnen, uhm glæder mig. Det smager så dejligt (:
Skal venskabet være bedst, skal det være fuldblodshest
Malik, min bedste heste-basse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|