Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Puuha blev lidt bange (hund på vej)..
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 20:02

Da jeg og min søn var på vej hjem i dag, fra min mor, kommer der lige pludselig en Rottweiler løbende op på siden af mig, mens jeg kører ca. 70 km i timen! Jeg sænker farten, så jeg kører bag ved hunden, for vil da ikke køre den ned, hvis den lige pludselig farer ud foran bilen.. Lige pldselug løber hunden ud foran bilen og ud på en mark og væk (jeg rammer den heldigvis ikke)!

Men jeg aner simpelthen ikke hvor den hund kom fra, for det er en total øde vej..

Men fik da godt nok et chok :(

Mvh Moni

Nu med sønnen Jesper, født den 31. august 2006.

Besøg vores hjemmeside, klik her

0
0
Svar på denne tråd

irriterende med de
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 08:22

løsgående hunde. Min nabo som ovenikøbet er hundetræner ved DCH hendes jagthund render konstant ud for dem og det væreste er at den er vildt bidsk. Den jagter ungerne, knurrer og gør, så ungerne må løbe for livet når de har været hos legekammerater. Eller gå tilbage og ringe og bede om at vi kommer og henter dem.

Bevæbnet med en stor ridepisk vover jeg mig så ud og henter børnene.

Utroligt folk ikke kan holde deres hunde hjemme.

0
0
Svar på denne tråd

til tije *Fylkir*
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 12:50

Sådan en farlig løssluppen hund ville jeg ringe til falck for at få afhentet. Hvis ejer har fået besked et par gange af urolige forældre, kan hun lære det ved at få en DYR regning fra hotelophold på det nærmeste internat.

Kilden.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider