Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

jubii- nyt job...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2008 15:55

jah jeg stoppede på mit tidligere job den 1/2 og har været på kontanthjælp hvor vi jo blir tvunget til og søge gud ved hvor mange jobs om ugen.... nå men jeg ringede på et job i dag kl 10.50 og hun sagde kunne jeg være i Aalborg kl 12 (jeg har 40 min. kørsel derind) jo det kunne jeg godt,,, da jeg kom derind og hun så mit cv og ansøgning sagde hun jeg skulle have aften jobbet som telefon sælger men et dagjob som jeg 10 gange bedre...hihi... nå men ud over det så tog de kun helt unge ny udsprunget folk ind i deres virksomhed... og hvis man ville kunne man drive det til leder job... og hun fettede rigtig meget for mig.... så inden jeg gik derfra havde jeg super job som telefon sælge... det deltid som jeg gerne vil ha.. og møder fra 11-16.10...så jeg er bare super glad igen....hihi

En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007....

Elsker dig verdens dejligste kat....

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder
Forfatter: 
Dato:  21-02-2008 22:36

da rigtigt godt at du er glad!

Jeg håber også meget for dig at det bliver et godt job. Desværre har der jo været meget oppe i medierne, at de der telefonsælger-jobs ikke er de bedste, forstået på den måde, at de overordnede snyder de ansatte. Kan huske det var i kontant en gang. De snød unge på netop din alder, for deres løn, for at man hurtigt kunne stige i graderne mv. (ku forstå du var omkring 19 år). Så bare husk at være på vagt, og hvis jeg husker det rigtigt er det nok en god ide at være medlem af en fagforening :-) Det er ikke for at være lyseslukker, men når ingen andre har skrevet noget ville jeg lige nævne det.

Og ellers håber jeg det er et rigtigt fedt job du får :-D

Mvh

Charlotte

Horses Are Like

Potato Chips

You Can't Have Just One

Dejlig 10-års vallak på 164 cm til salg, springer LA, nem at have med at gøre, se www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/175030/1/

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-02-2008 23:01

jeg snart 21.....

En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007....

Elsker dig verdens dejligste kat....

0
0
Svar på denne tråd

Enig...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2008 01:49

Enig med Charlotte.

Men du kan jo altid prøve noget tid og se.

Ofte lokker de med store ord for at få folk til at springe på.

Hilsen fra Lise

Kongelundens Rideklub - www.kongelunden.com
- glad for at være barselsvikar på det røde springdyr Diabloo

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider