He he....flink politimand og ja, hjulspin er meget let at lave
Ikke at jeg køre og laver det konstant, men der skal ikke meget til at min bil laver det.
Tilgengæld kan jeg også blive meget irriteret over at folk køre med tågelygterne tændt, når der bare er lidt tåget eller ikke får slukket for dem. Tågelygter skal kun bruges ved tæt tåge og slukkes, så snart der er en bil bag ved......Jeg er så en af de bilister som knalder op for langt lys, hvis det tågelys ikke bliver slukket når jeg er kommet op bagved og jeg har det kraftige lys tændt indtil den foran fatter det og slukker tågelygterne.
Har endda snakket i telefon med en veninde som kørte og brokkede sig over at den bagved ikke blændede ned. Jeg spurgte selvfølgelig om hun kørte med tågelys tændt og hovsa, det gjorde hun....og vupti, så blændede den bagved kørende ned....den bilist kunne have været mig - hvilket jeg også nævnte for veninden 
Jeg ved ikke med andres biler, men min ældre bil fra 1992 har da et lys i instrumentbrættet som lyser orange, når tågelygterne er tændt....men det har nyere biler måske ikke?