Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tak søde politimand
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 10:49

Ja som der står i overskriften kunne jeg ha redet mig en bøde på 1.000 kr onsdag aften, men den slap jeg heldigvis for.

Jeg havde holdt inde for at snakke med en fra min klasse og da jeg skal til at køre kommer jeg til at lave hjulspin (og det var absolut ikke med vilje) nå men dette sker lige foran en patrulje vogn. han tænder det blå blink og jeg holder meget flov ind til siden. hvorefter betjenten inde fra bilen beder mig om at slukke for mit tågelys

jeg havde overhovedet ikke set at det var tændt. jeg skynder mig og slukke det og lige inden han køre spørger han om jeg er vant til at køre i min bil. hvortil jeg svarer ja. men ligger og kører mange forskellige biler lige for tiden da jeg arbejder for post danmark.

den søde betjent smiler så bare og siger at jeg må ha en fortsat god aften.

Jeg kunne ha hoppet ud af bilen og kysset ham. havde han haft en dårlig dag kune han ha givet mig en bøde på 1.000 kr.

Så mange tusind tak hr. flinke betjent.

skal jeg lige tilføje til sarte sjæle der ligesom mig synes at der er noget over mænd i uniform. At han så SKIDE godt ud.

Der er nu intet som en Haflinger

Herbalife forhandler

Alt fra indre til ydre velvære.

Skriv for at høre mere.

Laver gratis hudpleje demonstrationer

i vestsjælland

ponyer til salg

0
0
Svar på denne tråd

kan man få
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 10:52

en bøde for at lave hjulspin?

@!#$, så har jeg da mange tilgode. Vores kobling har et par gange sat sig en smule fast, hvilket udløser hjulspin, når den så hopper på plads...fx hvis man har holdt for rødt lys.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

2 bokse ledige pr. 1. januar. Ledøje område. Se mere på præs

0
0
Svar på denne tråd

Det var pænt af ham...
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 11:15

... men en vis fleksibilitet er jo en god ting - og måske har har godt kunnet se på dig at det faktisk ikke var med vilje.

(og godt du fik slukket tågelyset, det er totalt belastende at folk kører rundt med det tændt hele tiden)

£isbeth & Baloo
*
Content makes poor men rich;
Discontent makes rich men poor.
(Benjamin Franklin)
0
0
Svar på denne tråd

bøde for hjulspin?
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 11:53

Arj det tror jeg ikke. Men det er forbudt at køre med tågelygter tændt (og ja, pisseirriterende at se på), når der ikke er tåget....

Hilsen Margit

Man kan hvad man skal

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 12:00

Jow man kan godt få en bøde for hjulspind.

Det hedder vidst uforsvarlig/uhensigtmæssig kørsel eller noget i den dur

Der er ikke noget bedre end lækre og søde betjente

Knus Mette

Samson var den flyvende Fjordhest

*Sov sødt skat*

0
0
Svar på denne tråd

Flink politimand
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 12:04

og man kan endnu bedre få en bøde for at køre med tågelygter. Det står foreskrevet i loven hvornår man må køre med dem og det skal faktisk være ret så tåget, ikke bare en smule dis.

Min far har en gang fået en bøde for at køre med dem, hvor han syntes det var tåget.......det syntes politiet ikke det var

0
0
Svar på denne tråd

jeg var heldig
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 12:16

ja jeg var heldig og lille. men ja man kan få en bøde for at lave hjulspin. ligesom man kan få en bøde for at ride og snakke i mobil samtidig.

Det var absolut ikke med vilje mine tågelygter var tændt det er min kæreste der sætter dem til.

Herbalife forhandler

Skriv for at høre mere.

i vestsjælland

ponyer til salg

0
0
Svar på denne tråd

Tågelygter!!!
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 12:20

He he....flink politimand og ja, hjulspin er meget let at lave Ikke at jeg køre og laver det konstant, men der skal ikke meget til at min bil laver det.

Tilgengæld kan jeg også blive meget irriteret over at folk køre med tågelygterne tændt, når der bare er lidt tåget eller ikke får slukket for dem. Tågelygter skal kun bruges ved tæt tåge og slukkes, så snart der er en bil bag ved......Jeg er så en af de bilister som knalder op for langt lys, hvis det tågelys ikke bliver slukket når jeg er kommet op bagved og jeg har det kraftige lys tændt indtil den foran fatter det og slukker tågelygterne.

Har endda snakket i telefon med en veninde som kørte og brokkede sig over at den bagved ikke blændede ned. Jeg spurgte selvfølgelig om hun kørte med tågelys tændt og hovsa, det gjorde hun....og vupti, så blændede den bagved kørende ned....den bilist kunne have været mig - hvilket jeg også nævnte for veninden

Jeg ved ikke med andres biler, men min ældre bil fra 1992 har da et lys i instrumentbrættet som lyser orange, når tågelygterne er tændt....men det har nyere biler måske ikke?

hilsen Jane

*24/6-1992 - 23/10-2006*

Ghandi

Elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

lllllllllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 20:30

det var kun lygterne foran der var tændt.

Men ja jeg må indrømme at det giver et bedre lys at køre med det. ihvertfald i min lille saxo.

Men jeg bruger det kun når kæresten har sat det til og jeg ikke har lagt mærke til det.

Herbalife forhandler

Skriv for at høre mere.

i vestsjælland

ponyer til salg

0
0
Svar på denne tråd

tågelygter
Forfatter: 
Dato:  15-02-2008 20:40

Tror det er "fedt" at have tågelygterne tændt? I hvert fald forlygterne, rigtig mange unge kører med dem tændte til dagligt.

Til gengæld er der (SGU) ingen der bruger dem når der er brug for det!

For ikke længe siden var vi på motorvejen på ved mod Randers og der var BARE tåget! Man kørte 40-60km/t og det var næsten umuligt at se noget foran eller til siden.

Tror du folk kørte med tågelygter? Neeeejda det er da ikke nødvendigt!

19 ud af 20 biler havde ikke tågelygter tændt!

Og man kunne TYDELIGT se forskel på dem med tændte og dem uden, dem uden var faktisk usynlige indtil du var næsten oppe i måsen på dem...

At der så også kørte (bmw'er) med 110 og mere i timen er så en anden side af sagen (totalt uansvarligt - også UDEN tågelys).

Den 1. august 2007 kl. 12:23

blev min skønne datter Emma født.

Knagerækker udarbejdes

0
0
Svar på denne tråd

hehe savner sgu mauelt
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 00:25

der fanderme ikke meget sjov i "lege" med automat gear fnis...

men heldige dig du fik reddet dig fra en bøde..

Think for yourselves and let others enjoy the privilege to do so, too.
~ Voltaire ~

0
0
Svar på denne tråd

Tanica...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 14:06

Det er så også ulovligt at blænde folk bagfra.

Så det kan da være, at politiet får slået 2 fluer med 1 smæk, næste gang du "advarer" en forankørende bilist

Det er ok at blinke til folk, men at køre lige bagved og blænde med det lange lys, det er da under al kritik.

Hest sælges

www.guloggratis.dk/dyr/heste/heste/ hoppe/annonce/2198353

Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd

Tag dog selv ansvar ....
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 14:14

..... inden du kører. Som fører af bilen, er det dit ansvar at have det korrekte lys tændt.

Ved ikke om trådstarter ER blondine ?? Men det lyder altså blondine-dumt at undskylde sig med, at kæresten havde tændt dem, da han kørte i bilen sidst.

Han burde så også lære at slukke dem igen. Hvor svært kan det være ??

Mvh. Lisbeth

Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det.

Anders Lund Madsen

0
0
Svar på denne tråd

Hmmnneee...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 15:21

Kan man få en bøde for at snakke i mobil på en hest...!!!???

Og JA - unødvendig brug af tågelygter er #¤&¤%¤%&¤¤&¤¤%& træls!!!

Mvh.

OX Fuldblodsaraberheste m. UNIK int. Multi Champion afstamning sælges/udlånes! TOP kvalitet alle ca. 160 cm. Fra KUN 7.5oo kr.

Se fotos på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

Da hesten
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 15:32

er defineret som værende et køretøj jf. færdelsloven så er det ganske rigtigt ulovligt at føre hest mens man taler i mobiltelefon - medmindre det er et håndfrit sæt velsagtens

Og nej, man må ikke starte med hjulspin - det giver 500kr i bøde hvis man møder den forkerte betjent - eller man tydeligt gjorde det med vilje.

Man må heller ikke køre med tågelys - men det er da mest træls når det er baglyset folk kører med. Jeg forstår godt dem der kører med tågelys foran - det SER fedt ud på mange biler. Men gid folk så gad slukke i regnvejr for der blænder de voldsomt (Fordi de spreder lyset lavt, bred og mod jorden)

Man må forresten heller ikke ha tonede side(for)ruder

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider