|
|
| Min comp. går ud når strømstikket tages |
|
|
ud - ikke bare et kort øjeblik, men fuldstændig og den kan ikke tændes igen førend jeg sætter strømstikket i. Det er drønirriterende og jeg har aldrig oplevet det før. Computeren er fra i sommers så jeg ringer til Elgiganten og forhører mig - jeg ville dog lige høre om nogen herinde havde erfaringer med det og hvad det evt. kan være ?
Mvh. Juliette
Salg af OX-hingste af høj kvalitet & Udlån af avlsgodkendt shagya-araber hingst. Se Her
Bedækning ved Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha sådan |
| Forfatter:  |
AA »Vidunderdyret« |
| Dato:  |
13-02-2008 11:42 |
|
Undskyld, men måtte lige grine lidt af dit indlæg  Det er altså meget normalt at en computer ikke fungerer, når strømmen er taget fra - med mindre der er tale om en bærbar computer  Jeg regner med at det er en bærbar du har (Selvom du ikke har skrevet det nogen steder) Jeg vil gætte på at det er dit bateri som ikke virker mere - Hvis computeren er fra i sommers, så er der jo stadig garanti på. Så det er bare om at få den afleveret der hvor du har købt den, så den kan blive lavet!
Hilsen Anette A & Hesten ~~ KLOGEST ER DEN SOM VED HVAD HUN IKKE VED ~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er.. |
|
|
dit batteri, der er kaput. Pc'ere kan være indstillet til at slukke for harddisken, når den går over på batteri, men så skulle du kunne tænde for den - så det er ikke det, der er galt.
Mvh Line Feriehus ved Malaga udlejes, skriv for yderligere info
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe..... |
|
|
Ja for søren, jeg glemte at skrive at det er en bærbar. Jeg vil da straks få ringet derop, elendigt at batteriet allerede er gået. Det har fra start heller ikke kunne holde strøm særlig længe, men jeg troede ikke det var muligt at batteriet allerede var dødt. Tak for hjælpen 
Mvh. Juliette
Salg af OX-hingste af høj kvalitet & Udlån af avlsgodkendt shagya-araber hingst. Se Her
Bedækning ved Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm.... |
|
|
Det viser sig, at batterier ikke går ind under reklamationsretten medmindre det er mindre end 6 måneder siden (i mit tilfælde 6 måneder og 7 dage) og man kan bevise en fejl i batteriet. Så jeg skal selv betale, og et nyt batteri koster mellem 12-1800kr, jeg synes godt nok det er voldsomt, specielt hvis man skal ud og have et nyt hvert halve år så er det pludselig en meget dyr affære at have bærbar  Hvor længe har I andres batterier holdt? Jeg tænker jer som bruger dem meget.
Mvh. Juliette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Mit batteri i min forrige HP lagde ud med at holde 2,5-3 timer for i december at holde max 1,5 time.. batteriet i min nye HP holder max 2 timer.. Maskinen + batteri er fra Januar. Batteriet fra min kærestes ibook holdte 3-4 timer (maskinen er 4 år) Batteriet fra den gamle siemens holdte i ca. 3 år før batteriet i den gik i smadder..
/DarkAngel "At give en grund til noget er at så tvivl om det. William Hazlitt" "Folk født med Fanden i hælene er god til at få rumpen med sig"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min..... |
|
|
gjorde det i en periode, men er holdt op, mystisk, men den var helt død, så købte jeg en ny, kæresten rode hved den gamle, pillede batteriet ud, samt hardisken, satte det i og så virkede skidtet igen, så nu har jeg 2 
med venlig hilsen Susanne.
Dejlig gård sælges i Hobro. 3 pony søger rytter eventuelt salg.
Din underskrift kan hjælpe. www.animalsmatter.org/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit batteri... |
99E |
13-02-2008 14:10 |
|
...i min iBook G4 holdt... 3 år? Så var det også gået fra en batteritid på 5 timer til 3 timer. Jeg brugte den på batteri i forb. med studie HVER dag i den tid. Nu har jeg købt et nyt... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nyt..... |
|
|
Ja nu har jeg talt med en anden medarbejder, og sørme om ikke garantien alligevel dækkede - jeg kunne heller ikke forstå andet. Så det er ned med denne og så låner jeg en anden i mellemtide og så håber jeg ellers på en computer der funker. Ham den sidste jeg talte med var lidt mere fornuftig end den første jeg fik i røret, og måtte give mig ret i at selvfølgelig skal batteriet holde efter 6 mdr. 
Mvh. Juliette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| batteri.. |
Ninkamus |
13-02-2008 16:36 |
|
Jeg ved godt at når man køber en forsikring til sin computer så er batteriet ikke dækket - men de 6 mdr er godt nok lidt.. Godt du fik fat i en anden medarbejder. Min computer er en Amitech - batteriet startede med at holde i 4 timer - i dag er computeren 4 år gammel og batteriet holder kun en time - har den egentlig altid sat til strøm... Tilgengæld har den været inde ved amitech 2 gange, noget med lyset i skærmen og for et halvt år siden stod harddisken af på den - så måtte købe en ny, eller havde en far der forbarmede sig over sin datter det kostede 900 kr for en ny harddisk...
Ninkamus "Love is like the wind you can't see it but you can feel it" Nogen der har set Islænderen Ás www.heste-nettet.dk/forum ... - Han er fundet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor lækkert.. |
|
|
Så kunne det være jeg skulle se at kyle min i hovedt på dem igen så de kan fikse den:) Men mit batteri holder fint strøm. Ca 3 kvarter.. Juliette: Går din skærm nogle gange i sort, kun ganske få sekunder, og så kommer skærmen igen hvor der kommer en lille ting frem hvor der står at skærm driveren ikke svarede??
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste. Deltager på Susan Kjærgård kurset 8-9 Marts
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 måneder |
|
|
Jeg har snakket med forbrugerstyrelsen. Elgiganten og producenten.. der er KUN6 måneders garanti på batteriet da det er en sliddel... Min packard bell døde også efter ca 8 måneder.... og et nyt batteri koster 16oo kr... Juliette: hvilket mærke er din bærbare??? og hvilken garanti siger de at det går ind under??? for så skal jeg lige ringe igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bambambam |
Melanie ♥Fie♥ |
13-02-2008 21:03 |
|
Mit batteri holder 45 min uden strømstik i.. Ikke særligt meget, men sådan er det nu..Har en Amilo men ønsker mig rigtig meget en ny!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iBook.. |
|
|
Min Acer er heller ikke længere bærbar Den er 4 år gammel nu, men allerede da den var ny, kunne den knap holde 1 time. iBook? Er det Apple? Måske det er sådan en, man skal anskaffe sig næste gang.
Mvh. Julie --- Medhjælper hos Vodagergård - Dansk Oldenborg Avl - Besøg vores hjemmeside her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En iBook... |
99E |
14-02-2008 12:36 |
|
...er en gammel Apple-model. Den "nogenlunde tilsvarende" i dag hedder "MacBook". Batterier er dyre - gode batterier er meget dyre. Og det er noget af det, der skiller "gode" bærbare fra "dårlige", IMO. http://www.apple.com/dk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jep Ibook er et Apple produkt, og jeg vil til hver en tid hellere have en Powerbook eller Ibook frem for en Macbook. Både Powerbook'en og Ibook'en (har haft en af hver) fik skiftet batteri, gratis 
/DarkAngel "At give en grund til noget er at så tvivl om det. William Hazlitt" "Folk født med Fanden i hælene er god til at få rumpen med sig"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|