Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvordan får man bearbejdet sin sorg?
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 12:11

Hejsa.

Ja så er jeg tilbage...

Har simpelthen brug for et godt råd, jeg bliver sindsyg af at være så ked af det hver dag, og især når jeg sidder alene som en dag som idag.

Mistede jo min kammerat i en bilulykke her Torsdag nat, de 4 andre stadig fortsat indlagt. Er hos to af dem hverdag næsten, da de ligger på stuer ved siden af hinanden.

Men tankerne flyver rundt i hovedet, begravelse Torsdag, hospitalet bliver ved med at finde ting på den ene, og den anden i Respirator.

Min x som kørte galt Onsdag nat, er blevet lagt i Koma og resporator igen igår. Jeg savner dem bare så meget, og er så ked af det hele.

Hvordan kommer man ovenpå over sådan noget her? Syntes bare jeg ser et sort hul konstant som jeg ikke kan komme op af.

Jeg får mine tude perioder, de kommer og går :-(.

Knus Nadia.

<3 Åkildens Verona <3

0
0
Svar på denne tråd

Savage Garden!
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 12:15

Jeg tror det er sådan noget der skal gå over af sig selv. Kan du evt. få tilknytning til en psykolog?

Min far døde også meget uventet for 14 dage siden, så kender turen du skal igennem nu.

Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes
- besøg Labs' hjemmeside
Darren & Labs, I love you!
I don't believe in God - I believe in Darren Hayes
Bliv min ven på MySpace
Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
0
0
Svar på denne tråd

sorg...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 12:17

lige nu står du jo "stadig midt i det" eftersom det kun er få dage siden og det endnu ikke er kommet mere på "afstand"...

men mit råd er; tud, tud og atter tud..

sorg skal ud..

sorg skal tales om

- og sorg skal have tid...

og iøvrigt trøstekram herfra..

I' m me.... and I'm perfect...

Nu med cabriolet og vind i håret... :-)

Ægte BURBERRY halstørklæde sælges BILLIGT

En fejl virker større hvis den bliver begået af én der aldrig laver fejl...

0
0
Svar på denne tråd

Sorg...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 12:23

... er ikke noget man kan tænde og slukke for.

Det er kun et par dage siden det er sket - og de følelser du har nu er jo meget naturlige i den sammenhæng. Det er ikke noget man kan springe over eller slippe uden om - der er kun en vej - lige igennem!

Tal med dine venner om hvad der er sket, tal med dine forældre og med alle andre der vil høre på det. Før eller siden vil det blive mindre svært at tale om - og at tænke på, og sorgen kommer jo på afstand selv om der altid vil være et tab.

£isbeth & Baloo
*
Content makes poor men rich;
Discontent makes rich men poor.
(Benjamin Franklin)
0
0
Svar på denne tråd

Ja det er svært
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 12:41

Men jeg får snakket meget om det, et hjælper mig meget at være hos dem som er på hospitalet hverdag eller så meget som jeg kan, for der kommer masser, vi snakker om tingene, hjælper hinanden og får da et smil på læben engang imellem.

Det hele kommer bare og går, jeg er så forvirret i hovedet og så frustreret. Jeg kan ikke magte at arbejde, men pengene skal jo komme et sted fra og det skal bare overståes.

Glæder mig til alt er kommet på afstand.

<3 Åkildens Verona <3

0
0
Svar på denne tråd

sorg...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 17:21

Du er jo stadig midt i det hele og kan jo med gode grunde ikke bare hoppe op da det dybe hul.. Alt omkring dig lige nu er sort og det er meget forståligt.

Jeg vil sige at du skal ikke forsøge at komme dig over din sorg - men du skal have lov til at sørge, det kan tage rigtig lang tid at komme ud af, men har du givet dig selv lov til at tude i vilden sky og være bund ulykkelig så vil du for det første nok komme hurtigere over det og tiden i fremtiden vil være nemmere at leve...

Når jeg har oplevet noget grimt eller været ude for noget som er ulykkeligt så skriver jeg det ned, hver en følelse hver en tanke, så er det lidt lige som om man kan give lidt mere slip, fordi nu er det bevaret.. Ved ikke om du kan følge mig.

Men ellers ja så få tilknytning til en psykolog - og ellers bare giv dig selv lov til at sørge, det er der jo ingenting i vejen for!

Ninkamus

"Love is like the wind you can't see it but you can feel it"

Nogen der har set Islænderen Ás www.heste-nettet.dk/forum ... - Han er fundet :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider