Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

det var dog frækt! (tyveri)
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 09:58

Her sidder man ligeså stille og roligt og får så denne opringning:

"Manden" er næsten lige kørt på arbejde (jeg holder fri fra samme arbejd i denne uge) Og ringer så nu her, vi begge arbejder hos Böckmann her på sjælland og i løbet af nattens løb er der forsvundet en af de helt store tip trailere - som de enda har skulle rykke en anden trailer for at få fat i fordi tip traileren stod i midten af nogle rækker med trailere

Det er dog utroligt så frække folk er

ØV hvor er det altså bare træls!
Og for et par dage siden opdagede vi der havde været forsøgt indbrud i vores hus( passer pt. mine forældres så vi er ikk i vores eget)

Hvor er folk bare frække og triste med alt det tyveri/indbrud

Bare et lille surt opstød, i kender godt det med man bare MÅ af med det ikke

Andre der har "indbrudsproblemer"?

Hilsen Jose & Raffe <3
En Rigtig Hest Er En Dansk Sports Pony Ligesom Min ;)
En "Lille" Hest Med Et Stort Hjerte <3
Og Med Selvtilliden Iorden (Y)
Kåret Som JHNs Bedste Ekvipage- Hest 2006 :)
0
0
Svar på denne tråd

Nej...GGG
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 11:02

Det er vi vist foruden.... He he... Heldigvis...

Men det er da godt nok frækt, at de sådan har nuppet en trailer... Og tænk sig, at de har haft nerver til det, når de først skulle flytte en anden, for at få fat i den de ønskede sig.... Men man kan da sige, at de ikke har taget mere end de havde brug for.....

Zamangah

Sælges; 17" Hubertus Flexline, kombi.

Søger: Bright Ruby FOR 94160 DV DK F1

0
0
Svar på denne tråd

også her
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 11:09

vi flyttede i august 2007 ud på en ejendom som vi har renoveret over ca 1 år, og her har min. 2 gange været ubudne gæster. senest 3 uger inden vi flyttede ind.

så ubehageligt at man ikke kan have tingene for sig selv.

senest har jeg fået stjålet min hest's hovedtøj.

ikke engang et super fancy et, men ganske almindeligt brunt (kieffer) med et par år på bagen og i str x-full - som ikke ret mange ridedyr kan passe - men total yndling hos mig

"Det er bedre at have elsket og mistet end slet ikke at have elsket"

Med Unette, Amadeus & Hetja fra Thorup
0
0
Svar på denne tråd

JEP.....
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 11:27

Vi har også lige fået tømt sommerhuset i weekenden.....

Bare så surt at der er folk der ikke kan kende forskel på dit og mit......

0
0
Svar på denne tråd

ja men tyven blev fanget
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 11:29

min kærestes bil holdte nede på hans arbejde i en indhegning med et jerngitter (hos en bilforhandler). der var nogle drenge kravlet over hegnet og prøvede på at starte den. heldigvis havde politiets hunde afd. en konference eller sådan noget på et nærtliggende hotel og de valgte heldigvis at lufte hundende på pladsen bag værkstedet, så de tog drengende på fast gerning. det var ret heldig, for det var vidst kun et spørgsmål om tid før de fik den startet, og får at få den ud skulle den igennem jerngitteret.

drengen som gjorde det skulle have 11 andre bmw'er på samvittigheden, hvorfra 3 var fra weekenden før.

Mvh Tina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider