Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor møtes i?
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 16:18

Ja hvor mødte du din kæreste/mand?

Ja jeg vil jo gerne finde manden i mit liv, men hvor pokker finder man ham, når man ik lige er typen der går i byen hver week.

Ridning af springheste/

1. ponyer tilbydes.

Lærenem pony sælges, 146 stg. 6 år

0
0
Svar på denne tråd

kærester
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 16:24

Mine eks'er har jeg mødt i skolen, bussen osv.. så man behøver ikke gå i byen for at score men der er sku langt imellem de gode..

Med Ridedyrene Monty og Champstar <3

0
0
Svar på denne tråd

smiler...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 16:29

se det problem havde jeg også...

går heller aldrig i byen, det siger mig ikke noget :(

men min veninde har en skøn fætter(som jeg er vokset op med), som jeg kom sammen med i 6mdr.. så slog vi så op.. men så har han så en kanon ven, som jeg så kommer sammen med nu, og vi har da planer om at holde sammen <3

vi scorede så hinanden nytåraften.... men vi havde kendt hinanden 6mdr inden... love him <3<3<3

og skal lige siges at jeg spurgte min eks inden, om det var okay at jeg begyndte at være sammen med hans bedste ven.. han syns bare det var helt fint :) og vi ses da stadig sammen, min eks og jeg + dame, og min kæreste..

så jeg var heldig at finde mig en i "nærheden" af "familien"..

håber du forstod den lidt indviklede historie :)

tror jeg vil frem til, spørg dine venner/veninder/familie, om de kender nogle søde fyre :).?

hestevrinsk fra nadia

0
0
Svar på denne tråd

Postordre
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 16:34

Jeg mødte Michael via nettet :)

Den gang Ekstra Bladet havde et chatsted der hed Under Uret.

Det var i 1998 - og den gang var det MEGET, MEGET vildt og underligt at finde en kærste via nettet.

mvh PiaR
quantum in me fuit

Svar venligst i tråden og ikke via besked

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 16:40

Vi mødtes på arbejdet... han var min chef

Michelle

D-licens på Klarup Ridecenter d. 29/2-2008 se mere på http://www.s-k-o.dk

Distrikt stævne på Klarup Ridecenter, DER ER STADIG MULIGHED FOR AT EFTERANMEL ...

0
0
Svar på denne tråd

kærester
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 16:40

jeg mødte min kæreste da vi var små.. vi var naboer. da jeg var 9 og han 7, flyttede min familie og jeg, men 12 år senere blev vi kærester og har været det i 5 år nu.

folk kigger mærkeligt på os når vi siger vi har kendt hinanden i 17 år.. he he

SÆT DIN HESTS BEHOV FØR DINE!
0
0
Svar på denne tråd

via nettet
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 16:59

for over 3 år siden...

Han smed tilfældigvis et 'Hej, kiggede forbi' brev i min indbakke, på justdate.dk..

Vi chattede som venner i ca 8 mdr, vi var også begge i forhold lidt on/off imens.. Men så, d. 16 januar 2005, valgte vi at 'tage springet' og mødes.. siden den dag, har vi været sammen.

mvh. Sandra

www.fluffydreamsforeveryone.dk
my little place on 3W

0
0
Svar på denne tråd

kor...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 17:39

Min kæreste og jeg mødtes i et kor, vi begge meldte os til.

Vi snakkede i korpauserne og skulle tilfældigvis med den samme bus hjem, hvor vi så også snakkede.

Det er 8 år siden til april, puha som tiden går.

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd

Uh tja...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 17:40

.....min historie er jo så ikke helt så pæn.... jeg mødte jo egentlig min nuværende kæreste igennem min daværende kæreste.....De øhhh...VAR venner.

Og så skiftede jeg egentlig bare den ene ud med den anden for at gøre en historie kort

Sandra, you know the story

Og nu har vi været sammen i over 5 år

Mvh Nina Nielsen

* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *

Westernsæt sælges + kombisadel 17"

0
0
Svar på denne tråd

høhø......
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 17:51

ja det gør jeg jo... Men ham nødden du var med dengang, fortjente dig jo heller ikke :D Michael er lige sagen :D

mvh. Sandra

www.fluffydreamsforeveryone.dk
my little place on 3W

0
0
Svar på denne tråd

everything
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 17:55

På nettet, og min nuværende kæreste på efterskolen,

<3Kaaberbøl And Skjødt<3

Casnewydd Telynor

Mr. Scott

Karina

PERNILLE KAABERBØL JØRGENSEN' ELSKER DIG!<3

Arbejde i sommerferien søges i Midtjylland om. Nørre Snede/Hundshoved-Kontakt på Præsentation!

0
0
Svar på denne tråd

på nettet...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 18:14

Min kæreste fandt jeg på dating.dk :) vi har nu været sammen i 1½ år og bo sammen :)

Tag den med ro for som man siger så dukker kærligheden op når man mindst venter det :D

Ninkamus

"Love is like the wind you can't see it but you can feel it"

Nogen der har set Islænderen Ás www.heste-nettet.dk/forum ... - Han er fundet :D

0
0
Svar på denne tråd

hehe et underligt sted, men
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 18:29

på en banegård

CB

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 18:37

Joh, på stævnepladserne og så ringede jeg og spurgte om jeg kunne få min hest opstaldet

Mvh. Cat - Stud.med.vet

0
0
Svar på denne tråd

på skolen
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 18:41

jaah på skolen :) det er dejligt <3 :)

Mia

Livet er konsekvensen af en række tilfældigheder

I'm not scared of dying, I just don't want to

0
0
Svar på denne tråd

Såmænd på
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 19:27

køreskolen. Hvad kan glatbanekørsel dog ikke føre til.

Skal så siges at vi holdt 8 års pause undervejs men nu har vi været sammen siden 98 og været gift siden 2004.

Havde vi nu holdt ved dengang kunne vi snart fejre sølvbryllup :-)

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !
0
0
Svar på denne tråd

min kæreste
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 19:41

jeg mødte min kæreste herhjemme hos mig selv for 2 år siden ca, en af mine venner havde fået lov til at tage en kammerat med herop til en fest, og det gjorde han så nogle gange, uden at min kæreste og jeg egentlig snakkede sammen da jeg var i fast forhold på det tidspunkt, men for et lille år siden gik min daværernde kæreste og jeg fra hinanden, og jeg holdt fest igen. vennen og kammeraten (min nuværeende kæreste) kom som sædvanligt, og så var jeg så lige sammen med ham, egentlig var der bestemt ingen af os der havde planer om at det skulle være andet end en enkelt aften, men det skete så igen ugen efter (i fuldskab begge gange), ugen efter igen (sankt hans aften) skulle jeg så ned og se bål med min søn, en veninde, hendes datter og hendes kæreste. Kenneth var så lige blevet brændt af af dem han skulle have været dernede med, så han blev da inviteret op til os så vi kunne følges derned, og allerede inden vi nåede derned, var vi blevet enige om at vi ville give det en chance.

Nui har vi været sammen i ca 7 mdr, og har bestemt planer om at blive sammen

Han har lige idag indrettet mit soveværelse og lagt gulvtæppe for mig

Carina
Klap lige hesten
The Word was the Word, and what a Word it was!
0
0
Svar på denne tråd

kæreste
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 20:09

Jeg mødte min kæreste på en cykeltur til Samsø i 9 klasse. Vi har on/off været sammen i 20 år, har en søn på 10 år og har været igennem store op og nedture sammen. Vi er meget forskellige og alligevel meget ens. Han kan stadig gøre mig vanvittig gal,men jeg kunne ikke leve uden ham

0
0
Svar på denne tråd

nyt ung. arbejde.
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 21:17

da jeg gik i 8 klasse gik jeg på skole med et par skater! synes de var KIKSET / Nedern... men ja. så fik jeg arbejde med ved bageren, hvor jeg så senere fandt ud af det var en af skaterens førældre, der ejer det.

tjae. han vaskede plader da jeg arbejdede i buktikken, så var han pludselig sød og dejlig..

nu har vi kommet sammen i 3 år og 2 mdr. ;D ;D ;D

-
0
0
Svar på denne tråd

jeg mødte
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 21:47

manden min på stranden.

jeg var på det tidspunkt 30 år og mor til 2 (mor er jeg stadig!), og han var kun 21.

Men hvad, han så "varerne" fra start af, jeg var i bikini, så han vidste ligesom hvad han gik ind til

Og jeg var absolut ikke på udkig efter en kæreste, måske derfor gik det så nemt...

Man behøver langt fra gå i byen for at møde kærligheden. Har tidligere mødt kærester både på arbejdet, færgen og blandt venner.

Maiken

held afhænger af tilfældigheder

succes af vilje

0
0
Svar på denne tråd

Byfest
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 22:16

Min mand var min venindes kærstes ven. Han havde sprurgt min veninde om hun ikke havde en sød veninde til ham og jo det havde hun da! Vi mødes weekenden efter til en byfest og efter den første aften havde jeg bestemt ikke lyst til at se ham igen men min veninde og hendes kærste overtalte mig heldigvis til at give ham en chance mere. Nu har vi været sammen i 9 år, gift siden 2004 og har to dejlige børn.

Winnie

Det er ikke vindene der styrer din sejllads,

men måden hvorpå du sætter dine sejl...

(Kinesisk ordsprog)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider