|
|
| London eye.... anyone???? |
| Forfatter:  |
Culle ☻mana☻ |
| Dato:  |
08-02-2008 20:23 |
|
Vi skal til London i næste månede, og overvejer om jeg skal begive mig op i London eye. Men har bare noget af en højdeskræk, så at stå i sådan en kabine 135 meter over jorden er måske ikke den bedste behandling mod det. Men men men... udsigten derfra frister jo lidt. Er der nogle der har prøvet det, hvordan var det, føltes det usikkert? var der koldt? Gyngede kabinerne? Vender kabinerne sig????
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Savage Garden! |
GeLabs2203 |
08-02-2008 20:27 |
|
Det eneste der måske hjælper på skrækken er: UDSIGTEN SOM DU GÅR GLIP AF!
Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Bliv min ven på MySpace Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Aldrig igen!! |
AA »Vidunderdyret« |
08-02-2008 20:55 |
|
Jeg har højdeskræk, af den rigtig slemme slags  Var forbi London i sommers, jeg har kun en ting at sige om den sag: "London eye - ALDRIG igen"  Dog var den ikke ligeså slem som Eifeltårnet. Jeg har fået at vide af en behandler at man skal udfordre sig selv med hensyn til højdeskrækken og så forsvinder den. Så jeg kaster mig hovedkuls ud i det hver gang, og fortryder det så meget hver gang! Men jeg lever da endnu og hvis det ikke er direkte angst du har, så bare kom afsted 
Hilsen Anette A & Hesten ~~ KLOGEST ER DEN SOM VED HVAD HUN IKKE VED ~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad er det? |
|
|
Vi skal til London lige om et par uger - har da aldrig hørt om sådan et eye??? Hvad er det.... Eiffeltårnet værre? Eiffeltårnet fejler da ikke noget...... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er da vel løgn May-Britt ?? |
Lisbeth Sejberg |
09-02-2008 00:12 |
|
Resultater på Google om www.google.com/search?q=London+ eye&sourceid=ie7&rls=com.microsoft: en-US&ie=utf8&oe=utf8 Vi fravalgte London Eye sidste efterår, da vi var i London. Både p.g.a. billetpriserne og fordi vi på den ene side kunne se fordelen ved at booke hjemmefra, men så på den anden side risikere dårligt vejr på den valgte dag. Vi havde til gengæld en super tur i og på Tower Bridge, det var meget spændende at se alt om broens tilblivelse og så gå over den aller øverst. Det kan anbefales  Mvh. Lisbeth
Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det. Anders Lund Madsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Højdeskræk! |
Kamilla-Xantippe |
09-02-2008 00:25 |
|
Ja, jeg er selv bange for alt over 5 meter, så jeg var oss pænt nervøs, men det var vildt fedt, og kuplen er jo ret stor, så man kan sætte sig på bænken i midten, hvis det går helt galt! Øh - prisen? Hvad er den? Hvis du er meget bange, så vil jeg til gengæld lade være med at begive sig op i tårnet i Stc. Pauls Cathedral - det var ikk sjovt! Nej, hvor var jeg bange!!! Men god tur - London er en fantastisk by at besøge!
Kamilla König * *Stud. med. vet.*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| London Eye |
Tinkerheste |
09-02-2008 00:37 |
|
Jeg har det bedst med at stå og se på det. Datteren og jeg tager til London i uge 8, på shoppingtur  samt i teater og se/høre "We will rock you" ,
Rigtige ryttere rider langt - rigtig langt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har også været i London og valgte også at blive stående nede , men nu er jeg også ekstremt højdeskræk, kan ikke engang gå op på den stige der er 2 meter . Men de andre der ved med prøvede den og syntes det var vildt fedt 
"Love is when someone you trust cuts a smile in your face" >>Mardy,min. Jeg elsker dig<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum |
Culle ☻mana☻ |
09-02-2008 10:21 |
|
Jeg kan godt stå på en stige, men jeg kan ikke stå på altanen på 1. sal. Så lidt ekstrem er min højdeskræk nok. Jer der har prøvet den; hvordan var kabinerne? Føltes det som om de gyngede???? Og usikre????
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg har det heller ikke så godt med højder.. men det var en fantastisk oplevelse.. så kan bestemt anbefale det 
Mvh Louise Rasmussen ___ STALD VESTERBÆK ___ Oldenborg & Belgieravl Cornelius Vaseskov OLH755- Dinar Agerbo OLH739 - Titus Van't Goedterkaaksmete www.123hjemmeside.dk/S...Vesterbaek Elsker heste & Lastbiler
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Culle ☻mana☻ |
AA »Vidunderdyret« |
09-02-2008 10:50 |
|
At du ikke kan stå på en altan er meget naturligt. Min højdeskræk er meget værrere - jeg lider af direkte angst! Kabinerne er ansolut hverken gyngende eller usikre. Så på den måde er der intet at blive bange for. Kabinerne er jo meget store, lyse og luftige. De kører bare helt stille rundt uden nogen form for turbulens overhovedet. Hvis man bare står og ser på udsigten så kan man som sådan ikke mærke at man bevæger sig rundt. Jeg syntes du skal se den selv, og så derefter vælge om det er noget for dig.
Hilsen Anette A & Hesten ~~ KLOGEST ER DEN SOM VED HVAD HUN IKKE VED ~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en tur i london eye |
cat (in-the-bag) |
09-02-2008 11:52 |
|
Jeg er selv højdeskræk i en grad så jeg dårligt kan stå på en stige. Jeg kan ikke engang tåle at se andre mennesker stå på stiger, køre i rutchebane, pariserhjul eller lign, men var en tur i london eye sidste år. Det er helt afgjort IKKE så væmmeligt at jeg ikke ville gøre det igen. Hjulet stopper aldrig (man stiger på "i farten") og det gør at man slipper for væmmelige gyngeture på vejen op.KAbinerne er så store at de er små værelser med plads til mange mennesker og de virker meget solide og ikke spor "tivolipariserhjulsagtige" Hjulet kører så langsomt, at man aldrig oplever rystelser eller gyngeture undervejs. Det eneste deciderede ubehagelige øjeblik for mig var da "min" kabine nåede toppen af hjulet. Det var uventet ubehageligt at der pludselig ikke længere var en kabine der var højere oppe end mig selv.Men det gik jo hurtigt over, for så gik turen jo nedad igen. God tur.
Hvorfor kan jeg ikke finde ud af at lave en præsentation?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
London Eye er altså en oplevelse værd, der er rigtig flot udsigt fra toppen. Vildt fedt.  Kabinerne er helt sikre, gynger slet ikke, og de er store og lyse, med en bænk i midten. Jeg mener det var 40 min. det tog at komme hele vejen rundt. Og nu du er der, kan du jo tage forbi Harrod's, der er en stor rideudstyrs afdeling, med rigtig lækkert udstyr. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rød grød med fløde |
|
|
Jeg har været deroppe, er lidt højdeskærk men havde INGEN problemer, det virker 100 % solidt på INGEN måde gynger det, og det går så langsomt at du ikke lægger mærke til højden, ingen susende fornemmelse i maven - alt i alt fantasisk helt sikkert en oplevelse værd  og som andre har sagt, er 'kabinerne' jo store, du kan sagkends går rundt deroppe, bare for at forklare hvor store de rent faktisk er vil skyde på omkring 7-8 kvm
Skrevet af Sofie Uha, hvorfor kan de dejlige heste dog ikke holde for evigt? Dejlige drenge - I vil ALTID have en plads i mig <3 Grey's Anatomy, elsker den serie ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Tinkerheste: Jeg var inde og se "We will rock you" for lidt over et år siden, og det er virkelig den bedste musical jeg nogensinde har set (og jeg har set et par stykker). Du skal virkelig glæde dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Op med dig! :D |
|
|
HEj Jeg var der for et år siden. Jeg er meget højdeskræk, og turde ikke. Men blev logget med. Og idag er jeg det taknemligt ! Det var en oplevelse du ikke må gå glip af. Man kan gå rundt i de kubler der er. Så kan man bare sætte jeg ned hvis det bliver for meget. Men det er slet ikke så slemt når man ført er der. Jeg var der om aftenen og tror det er pænest der, når man kan se alle lysene. God tur  - Marlene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| London eye... |
Susan Christensen |
09-02-2008 18:11 |
|
Det må du bare prøve... Jeg har været i London to gange, og begge gange var jeg deroppe... Vi havde vores to børn med, de var den gang 6 og 8. Det tog de i stiv arm. Det kan ikke samlignes med kæmpe karrusel eller lign. En fed oplevelse. De gynger ikke. og man tænker sådan set ikke over at man er højt oppe. Der er meget plads i dem, og de kører langsomt derop. De vender sig ikke, bare rolig  Det er en kæmpe oplevelse og den fedeste udsigt. Det er bare så smukt... Det er en del af en tur til London. Lov dig selv at du vil prøve 
Mvh. Susan Forskellige ting til salg. Kig på min præsentation...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er da kanont |
|
|
siger jeg aka kyllingen satte mig pænt på den bænk indeni og bad til hvor herre hele vejen rundt men op i den skulle jeg kraftedmer hehehe... Skal til London til foråret el efteråret ikke bestemt endnu men det er bare en sviptur har set alle sightsne med en laang og kedsommelig bus tur GAAAB.......
Think for yourselves and let others enjoy the privilege to do so, too. ~ Voltaire ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fed oplevelse! |
|
|
Men... det tog en krig at købe billetter og endnu en krig at komme op... Men det var det hele værd! Jeg er ikke højdeskræk så jeg var helt henne ved ruden for at kigge jeg synes ikke det virkede farligt på noget tidspunkt, kan ikke huske om der var gyngen... det var i juli/august måned og der var varmt! God tur!
"Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds" *Albert Einstein* Qidar har nerver af stål - alt andet jern er overflødigt! Formand For Foreningen Til Den Frie Mans Bevarelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Højden? |
|
|
Plejehjemsplads til ponyvallak søges i Københavnsområdet. Se profil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ok........ |
|
|
Kan godt se, at de MÅ vi da alligevel opleve Smart man kan bestille plads på nettet. Kommer man så op til den bestilte tid? Der står man skal komme ½ time før. Eller venter man alligevel?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man venter... |
Susan Christensen |
11-02-2008 09:39 |
|
De kalder ikke en op til en bestemt tid. Man kommer en halv time før, og så er det bare i gennem køen 
Mvh. Susan Forskellige nye ting til salg. Kig på min præsentation...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ok tak....... |
|
|
Men det er jo lidt underligt, når man bestiller billet til et bestemt tidsrum - men nok derfor de skriver, hvornår der ikke er helt så mange besøgende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :-) :-) |
Susan Christensen |
11-02-2008 14:45 |
|
Det har du ret i... Men man kan også købe billetterne på stedet, og så skal man jo ikke være der en halv time før...? Hmmm... Gad vide hvad de har tænkt der, ha ha ha...
Mvh. Susan Forskellige nye ting til salg. Kig på min præsentation...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kø, kø, kø |
|
|
Jeg har aldrig været oppe i London Eye, men er gået forbi mange gange og har snakket med folk der havde stået i kø i mere end 2 timer for at købe en billet. Så at man skal være der en halv time før, når man har billet indkøbt på internettet, anser jeg ikke for særlig slemt! Husk i øvrigt at man undover standard kan få luksustur og fast track og andet. http://www.londoneye.com/
Plejehjemsplads til ponyvallak søges i Københavnsområdet. Se profil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja meget kø |
|
|
Efter flere timers kø kom vi også op i London Eye da vi var i London sidste år. Jeg lider ikke af højdeskræk, men det gør min mand. Han var noget nervøs over at skulle derop, men jeg tror han er glad for at han gjode det, for udsigten er fantastisk. Men om den lige er alle pengene og de mange timers kø værd, ved jeg ikke. Winnie
Det er ikke vindene der styrer din sejllads, men måden hvorpå du sætter dine sejl... (Kinesisk ordsprog)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| London Eye |
|
|
Gammel tråd Da vi var i London i oktober var vi oxo oppe i London Eye. Det var en oplevelse af de store. Jeg lider selv at let højdeskræk (I forhold til hvad andre fortæller) Men dette var absolut værd at opleve. Vi havde købt billetter på forhånd. Og ud over oplevelsen med London Eye, fik vi oxo set en 4D film. Med måger, regn og bobler...... fed oplevelse. Kan anbefales
VH Pernille "Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher) I believe in dragons, good men, and other fantasy creatures! Livet er for kort til at undgå Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|