Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Er det mon helt lovlig markedsføring?
Forfatter: 
Dato:  08-02-2008 14:25

Jeg sad og lurede på Magasins hjemmeside, hvor de i denne uge, reklamere med, at hvis man opretter et magasinkort/mastercard, så får man en gratis omgang personal shopper med. -En gang om året.

Jeg tænkte da straks, at det lød da meget sjovt. -Især hvis det var gratis.

Jeg tjekkede så ud, hvad det der personal shopper var for noget og der er 3 måder at gribe det an på:

den gratis, hvor man får hjælp til et enkelt beklædningstykke (ca 1 time)

den til 1000 kroner, hvor man får hjælp til sin garderobe

Og den til 4000 som er en make over.

Jeg var da lidt nysgerrig på den til 1000, da jeg har en del gavekort dertil der alligevel skulle spenderes, så jeg ringer da lige og tjekker om der var mulighed for at få en tid i den nærmeste fremtid.

Efter at have snakket lidt frem og tilbage, kan jeg høre, at vi vist ikke er helt enige om spillereglerne og jeg spørge ind til, hvad jeg egentlig får i denne time som følger med: "jamen det er en times konsultation, hvor vi kigger på fx et par nye bukser til dig"...

Så er det jeg spørger: Var det ikke gratis i forvejen???

Det fik jeg faktisk ikke et svar på. Men må indrømme jeg blev da noget skuffet, hvordan de kan stille det op så det ligner et fantastisk tilbud, og så er det lige så gratis som for alle andre. -Hvori ligger fordelen så henne af???

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

2 bokse ledige pr. 1. januar. Ledøje område. Se mere på præs

0
0
Svar på denne tråd

Ved det ikke.
Forfatter: 
Dato:  08-02-2008 15:08

Men jeg forstår det også sådan, at det de tilbyder (ud fra din fortolkning), det kan de "almindelige" ekspedienter altså også hjælpe med.

For det er godt nok noget vagt formuleret på deres hjemmeside. Man kunne godt blive i tvivl om, om de "bare vil hjælpe med et par bukser" eller om det er en times reel rådgivning til hjælp til ens stil.

www.hesteklip.dk

Nordsjælland, Roskilde, Amager og Vestegnen

Optimalsadel.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider