Ja, det lyder jo slet ikke så voldsomt som det føltes!
Jeg var igang med balance træning, hvor min ridelære styrede hyppen i longen, og jeg ikke havde ved tøjlerne.
Vi var igang med galop, og det hele gik forrygende, lige indtil en traktor startede ude foran, som resulterede i at hesten lavede et ganske stort hop til siden, og fortsatte så ellers "lidt vildt" rundt i galop! 
Selve hoppet resulterede i at endte ude på siden af hesten. Mit højre ben var i stigebøjlen, men venstre ben var et sted imellem hestens ryg og mit højre ben. Jeg nåede lidt krampagtigt at gribe fat i nogle få manhår, og nåede at tænke "nu ryger jeg &%#&%¤ af!!!" 
Men da mine øjne lige så hvor langt der var ned (hesten er lidt over 180!!) tror jeg min krop blev enig med sig selv om at det nok ville gøre for ondt! 
Så på en eller andet måde fik jeg hevet mig selv tilbage, men desværre med det resultat at min venstre ankel tog hele læsset, da den ramte "perfekt" ind i stigebøjlen! 
Så nu sidder jeg en smule veltilfreds med mig selv over min præstation, men med en temmelig øm ankel der vist har bedst af lidt hvile...
Men morer mig stadig lidt over hvordan verden virkelig går i slow-motion når sådan noget sker - jeg har vel hængt på siden af hesten i 3-4 sek., men skal da lige love for at det føltes som aaalt for lang tid!