Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Garantibevis Windsor??????
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 20:01

Findes der nogle kloge H´ænder som ved om der skulle følge et slags garantibevis med Windsor Elite sadler?

Jeg står måske og skal købe en brugt Windsor (3 år), men der er kun en kvittering på at der er købt en Windsor Elite, og altså ikke noget garantibevis??

Her tænker jeg på bomgaranti fra producenten, og hvis der ellers er noget med sadlen er det også rart at der faktisk følger et slags bevis at det netop er denne sadel med sadlens nr.

Hjælp hvad tænker i skal jeg bare droppe og købe denne sadel så??

Skrev Christine

Heldig ejer af de to fantastiske fjordheste.

//Respekt er er ikke noget man tager, men noget man får tildelt af andre -også hesten.//

0
0
Svar på denne tråd

Der eksisterer ikke...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 20:06

... egentlige garantibeviser på Windsor sadlerne, det er nok at du har kvitteringen for købet samt sadlens nummer, så kan producenten se hvornår den er lavet og hvornår den er solgt, og dermed hvor lang tid der er tilbage af garantiperioden på såvel bom som resten af sadlen.

Du kan evt. kontakte Peter Kragh Andersen hos Tattersall tlf. 33914410 som er importør af Windsor sadlerne i Danmark.

Pia

Dækken sælges eller byttes.
Se min præsentation.
...................

0
0
Svar på denne tråd

Sadel...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 20:13

Tak Pia for dit svar, det vidste jeg søreme ikke.

Hvordan kan man tjekke om sadlen feks. ikke er stjålet?

Sadlens nr står jo i sadlen, men ikke på selve kvitteringen.

Skrev Christine

Heldig ejer af de to fantastiske fjordheste.

//Respekt er er ikke noget man tager, men noget man får tildelt af andre -også hesten.//

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider