Hej Ænder.
Ja. Min plejefars bror som hedder Hans, og hans kone Ulla tog for 2 uger siden på en 3 ugers ferie til Vietnam.
De to derned med et hold venner. De rejste rundt i hele vietnam.
Her i torsdags ringer deres datter til min plejefars mor og siger at Ulla er blevet indlagt på et hospital ned i Vietnam, de vidste ikke rigtig hvad hun fejlede.
Fredag ringer deres sæn til min plejemor(som intet har fået avide), og siger at hans mor Ulla, er blevet indlagt og min plejemor bliver rystet(Vi havde nemlig glemt at fortælle hende det, ups!)
Nå, men Søren (som deres søn hedder) siger at de ville sende Ulla med ambulancefly fra Vietnam og over til Bangkok i Thailand lørdag morgen. For hvis hun skulle operes ville deres forsikringselskab ikke tage chancen for at hun blev operet Vietnam.
Lørdag morgen bliver Ulla fløjet til Bangkok på et supergodt hospital. med 11 etager, doctorgolf, osv.
Hun havde betændelse i bugspytkirtlen. Og kom på antibiotika. Hun måtte ikke få noget at spise, kun noget næring gennem årerene.
Igår(tirsdag) Fik hun en lille smule almindelig mad, Så det tegner på at hun har det bedre.
De skal hjem til Danmark mandag d. 12. februar, men de ved ikke hvornår Ulla er klar til at flyvve hjem, hun bliver vidst udskrevet om ca. 3-4 dage.
De har rejst mange gange før, både til Indien, Thailand og Vietnam. De er forsikret helt i top. Så de var heldig det ikke var så alvorligt.
Undskyld hvis det står lidt rodet, det blev vidst også lidt langt. Men skulle bare ud med det.
Har i prøvet at være syg på en ferie, hvor i måtte indlægges?