|
|
| Ridehesten for februar |
|
|
Har i modtaget Ridehesten for februar måned?
Signe Andersen & Filia BSDH 314 R.I.P Coelenhage's Passion 3/12-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, men hvis.. |
| Forfatter:  |
Stutteri Inger-Marienlund |
| Dato:  |
05-02-2008 12:31 |
|
du læser i Ridehesten fra Januar står der at bladet vil udkomme mellem den 30. januar og 5. februar.. Og bare rolig, den skal nok komme..
Stutteri Inger-Marienlund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridehesten |
|
|
Ja, men det er os d. 5 februar i dag. Og posten har været 
Signe Andersen & Filia BSDH 314 R.I.P Coelenhage's Passion 3/12-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Udkommer |
|
|
Hvis bladet udkommer d. 5. februar tager det nok et par dage, før posten kommer med det....
Hoppe 3-8 år søges. DV eller lign. med papirer, uden handelsfejl og stangmål mellem 168-172 cm. Maks. pris 45.000 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som Lisbeth.. |
Stutteri Inger-Marienlund |
05-02-2008 13:19 |
|
skriver, så kan det jo være den først er blevet færdig i dag og først bliver sendt i dag.. Og igen, den skal nok komme.. Hav lidt tålmodighed..
Stutteri Inger-Marienlund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heller ikke mig... |
Anne-Sofie J |
05-02-2008 15:29 |
|
Jeg havde ikke set det kom senere denne månede...  Men jeg har tjekket postkassen i dag- og NEJ hvor blev jeg skuffet.
Husk hesten er din ven-behandl den med respekt(o;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jldghert |
|
|
Vi modtog den allerede i fredags her på arbejdet, så det er udkommet..
Engageret dressur undervisning tilbydes på sydsjælland og falster.. 100 kr pr. undervisning+ evt. kørsel. 10 års undervisningserfaring. Underviser til og med LA2-niveau. SKriv eller ring på tlf.24940408 ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridehesten |
|
|
Nå, jeg var bange for at min kæreste havde smidt det ud med reklamerne siden det ikke var dukket op...men hvis andre ikke har fået det, så er der håb endnu! 
Haflinger vallak købes til hygge- og selskabs-hest. Se mere på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ringede... |
AnneSN |
05-02-2008 22:37 |
|
til dem i fredags.... Der blev saget, at alle blade var afsendt, men posten har til og med onsdag (6/2-08) til at aflevere dem ! Så forhåbentlig ligger bladet i postkassen i morgen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridehesten |
|
|
Vi har ikke fået den endnu og posten har været her i dag
Hilsen Mona Ejer af den dejlig DSP hoppeføl Hyldtoft´s Kika Bredager. Se hende på min præsentation : )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Equipage |
|
|
HAr jeg heller ikke modtaget - har det også længere frist i denne månede?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Equipage |
|
|
har jeg fået idag  Men ikke ridehesten øv øv  Louise
Venter føl efter Dannone II 2008 3 bokse lejes ud i fuglebjerg i lys stald skriv for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intet...... |
|
|
Ja her har posten også været og stadig intet Ridehesten... Øv hvor er ventetiden lang på noget man glæder sig til..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridehesten |
|
|
Kontaktede i dag Ridehesten og de skrev straks tilbage, at der desværre var kommet forsinkelse på bladene, men at man ville modtage dem senest sidst i denne uge... Det tog iøvrigt kun 5 min at få svar på den mail, så det er da hurtig service.. Bianca
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Der står også på www.varmblod.dk at ridehesten er forsinket denne måned pga. fejl i trykkeriet..
Elbækgaard Venter 2 føl i 2008 efter: Aljano og Aswad Al Walad OX Sælges: Hubertus Flexline spring MINI WRAP
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgjhoerte |
|
|
Hvis der er trykfejl og de er forsinket på trykkeriet, hvordan kan det så være at vi har haft dem i butikken i en uge nu 
Engageret dressur undervisning tilbydes på sydsjælland og falster.. 100 kr pr. undervisning+ evt. kørsel. 10 års undervisningserfaring. Underviser til og med LA2-niveau. SKriv eller ring på tlf.24940408 ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|