Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fly-skræk, what to do????
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 10:56

Min svigermor lider noget så frygtelig af flyskræk, hun har kun fløjet en gang, fra hollnd til mallorca og det var ved at tage livet af hende.

Min svigerfar vil ekstremt gerne med os på krydstogt i caribien, men der er jo lige 15 timers flyvetur... tror egentlig svigermor også gerne vil ferien, men hun er bare så bange for flyveturen....

Jeg har altid fløjet en del og det rager mig ikke mere end at køre bil, så jeg kan ikke sætte mig helt ind i hvad hun gennemgår..

Nogle gode råd så de alligevel kan komme med??

De har aldrig "rigtig" rejst, så de fortjener virkelig at få en ordentlig oplevelse...

Håber på nogle gode svar

De venligste hilsner Marie...

www.sandersvig.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 11:04

Ja, jeg håber da også på gode svar.

Jeg lider nemlig af det samme

Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd

hvad med
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 11:16

at prøve hypnose, det skulle virke.

med venlig hilsen Susanne.

Dejlig gård sælges i Hobro.

3 pony søger rytter eventuelt salg.

Din underskrift kan hjælpe. www.animalsmatter.org/

0
0
Svar på denne tråd

flyskræk kursus
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 11:18

Man kan komme på kursus http://www.flytryg.dk/

Og man kan komme i terapi og hypnose. Om det hjælper ved jeg ikke. Det ville ikke hjælpe mig, det er helt sikkert.

Jeg sætter mig ikke i et fly. Jeg tager kun på ferie, hvor jeg kan køre til, selv om det sikkert er mindst lige så farligt

Hilsen Margit

Man kan hvad man skal

0
0
Svar på denne tråd

flyskræk
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 11:22

ja jeg lider også af det, men lever med det, jeg tør bare ikke, men på TV2 søger de lige nu folk med flyskræk der gerne vil af med det, de har jo nok adgang til de bedste ( og måske dyreste ) eksperter der findes :-) så måske du skulle tilmelde hende :-)

0
0
Svar på denne tråd

213456
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 11:29

Min storesøster har også lidt vanvittigt meget af flyskræk, men har fået det behandlet med hypnose, og som hun siger " jeg bliver aldrig vild med det, men nu kan jeg da sætte mig i et fly"

Så prøv hypnose

www.Frieserstald-Birkely.dk

.

.Skønne Golden Retriever hvalpe sælges - klar til at rejse hjemmefra i slutningen af Februar

.

Behandl andre som du selv ønsker at blive behandlet

0
0
Svar på denne tråd

De 10 gode råd ..
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 16:34

.. på førnævnte link (www.flytryg.dk) er ganske fine. Dertil vil jeg tilføje følgende 2 stk.

1: Har du flyskræk, lad være med at sidde ved vinduet, så hellere ind mod midten. Så vil det sikkert ikke føles som om du "falder ud" når flyet drejer til din side og man kigger ud, som hvis du sidder i midten ..

2: Hvis muligt, have en rejsekammerat med der er lidt flykyndig, dvs. en som på forhånd kan sige til den med flyskræk, at om lidt skal du nok forvente den og den lyd uden at være tekniknørd, men en der kan formidle den slags info i et normalt sprog og beroligende stemme. For at prøve at undgå flest overraskelser for den med flyskræk. Det er jo under start og især landing de fleste forskelle som eks. lyd sker når flyet ændrer konfiguration fra en hastighed til en anden ..

Eks.: (landingsgear op/ned, flaps ud/ind, ændring i motorlyd ved ændring af hastighed og højde, flikkende loftlys ved motoropstart, måske lidt vippen med vingerne før landing, bump ved landing, måske ekstra varmt ved take-off da aircon nok er slået fra etc.) - alt som er helt normalt ..

Og for guds skyld, lad være med at skjul det, sig det til personalet ombord så de er obs! på det. Og det er alle mulige personer der kan have flyskræk, det er ikke kun én type personlighed ..

Og behold bæltet på hele tiden med mindre man skal op ..

- Martin

0
0
Svar på denne tråd

Hypnose
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 10:00

Jeg kender også en som har fået sin flyskræk helt kureret ved hypnose

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

clairvoyance på mennesker og dyr

læs mere: www.mindnsoul.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider