Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nyt erhverv?? (lidt langt)
Forfatter: 
Dato:  02-02-2008 20:39

Jeg står lidt i den situation, at jeg i bogstaveligste forstand er ved at blive frosset ud af mit nuværende arbejde som pædagog - er sygemeldt på ubestemt tid med en mindre depression grundet omstændighederne - har det dog ganske fint, men ønsker ikke at være på mit arbejde, når jeg fornemmer at mine kollegaer har rottet sig sammen for at få losset mig ud.

Nu er jeg så lidt i vildrede om hvad jeg skal gøre, skal jeg vende næsen mod syd eller øst, forstået på den måde om jeg skal vælge at sige, at så finder jeg mig et nyt arbejde i mit fag som pædagog, eller skulle jeg mon hellere kaste mig ud i noget nyt og i givet fald, hvad skulle det så være? Jeg kunne måske godt tænke mig at lave et karriereskift, men der er så mange forhold, der gør sig gældende for mig før end det ville kunne lade sig gøre - eks. vis, så har jeg dårlig ryg og knæ = jeg kan ikke gå/stå eller sidde ned i for lang tid + at jeg ikke kan løfte for tunge ting. Jeg har dårlige håndled og er blevet opereret i disse, hvilket betyder at jeg har en nedsat førlighed i disse. Min venstre fod har været brækket og jeg har efterfølgende fået et mén i denne. Jeg har nedsat hørelse og er blevet anbefalet at få hørerapperart. Jeg har en dårlig hukommelse efter en ret så grim ulykke med hest tilbage i 1997.

Mange vil på nuværende tidspunkt så sige "og du arbejder som pædagog???, se dog at søg pension" Nu er det jo så sådan, at man jo helst skal stå med "det ene ben i graven", før end man kan få dette og jeg er åbenbart ikke "syg nok" så......., kære HN´er, hvis I er med så langt som her til, hvad vil I så råde mig til, og er der et erhverv der ville kunne egne sig til mig når nu jeg har de ovennævnte "skavanker"?

Hvorfor være besværlig, når man med en lille smule anstrengelse kan være krop umulig?!

Et smil er udløst af andre smil, så husk at smile og du vil se at folk smiler tilbage.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider