Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

medlidenhed til mig selv
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 21:27

håber at i synes det er iorden at jeg ynker lidt og er lidt selvmedliden, og bliver nødt til at skrive det her på hn .

Jeg kan lige fortælle min historie om hvorfor jeg er selvmedliden lige i øjeblikket.

Midt i december var der en hest der slog sit hoved ind i min nakke og bagoved. Jeg kom på skadestuen og fik at vide at jeg havde hjernerystelse og skulle holde mig i ro i ca en uge og så ville jeg havde det fint efter følgene.

desværre nej, jeg havde synsforstyrrelser, mistet hørrelsen på højre øre, i det hele taget er min højre side blevet meget dårlig.

Så jeg har været hos en masse læger og kloge hoveder, der skulle finde ud af hvad der var galt med mig, Endeligt kom jeg til en neurolog der kunne fortælle mig at jeg havde fået en form for piskesmæld i nakken, hvor to af mine nakkehvirvler havde flyttet sig, og jeg har fået smadret en stor del af nervebanerne i højreside .

Så nu sider jeg her og er erklæret uarbejdsdygtig i hvertfald et halvt år. Ikke nok med det har jeg fået en depression (staves) som en følgesygdom af min piskesmæld .

Så jeg er rigtig meget nede og ked af det .

Avlshoppe lånes, til seriøs avl.

helst en dv.

Jeg tilbyder gode ordnede forhold for hende.

Skrive hvis du har nogle spørgsmål eller kender en

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 21:31

Jamen det lyder da helt ærligt også brandtrist! Det positive er dog at grunden nu endelig er fundet, så du skal ikke gå i uvidenhed længere. Kan godt forstå du er ked af det, og helt knust over den diagnose- var jo nok ikke lige hvad du havde håbet på.

stort kram herfra

0
0
Svar på denne tråd

spender på eventyr
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 21:33

du har selvfølgelig ret med at det er meget rart endelig at finde ud af hvad det er der er galt med en.

Men nøj hvor ville jeg bare havde ønsket noget helt andet end lige det.

men takker virkelig for din medlidenhed

helst en dv.

0
0
Svar på denne tråd

sjenne
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 21:38

er der nogen behandlingsform der kan hjælpe dig, det er meget trist at læse...min søster har oplevet noget der minder om...det er ikke rart...

hun er så ved at blive tjekket for om hendes har udviklet sig til epilepsi...

Håber du blir helt frisk igen...

Mvh Sandie

0
0
Svar på denne tråd

MinKiePee
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 21:42

altså nu prøver de med at jeg skal til keopraktor, og skal på noget antidepresiv medicin til at tage smerterne.

men ellers så er det helt uvidst, kun at det i hvertfald kommer til at tage et halvt år endnu før de kan se hvilken vej det udvikler sig til.

Ked af at hører at din søster har oplevet noget ligne, sender mine bedste tanker dig og hende

helst en dv.

0
0
Svar på denne tråd

sjenne
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 21:57

mange tak...ja det er en være trædemølle...de ved heller ikke hvad det er med min søs...men hun har kvalme opkast, føleforstyrelse i fingrene...synsforstyrrelser.. og også piskesmæld..jeg kan blive ved med at nævne..

Det er så hårdt for hende, og også for os at vi ikke kan hjælpe hende

men håber det snart begynder at vende...nu venter vi svar på den EEG hun har været i, og så vil jeg prøve med alternativ behandling også...alt skal forsøges

Håber virkelig din behandling hjælper dig på rette vej..

Mange tanker herfra..

Sandie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider