håber at i synes det er iorden at jeg ynker lidt og er lidt selvmedliden, og bliver nødt til at skrive det her på hn
.
Jeg kan lige fortælle min historie om hvorfor jeg er selvmedliden lige i øjeblikket.
Midt i december var der en hest der slog sit hoved ind i min nakke og bagoved. Jeg kom på skadestuen og fik at vide at jeg havde hjernerystelse og skulle holde mig i ro i ca en uge og så ville jeg havde det fint efter følgene.
desværre nej, jeg havde synsforstyrrelser, mistet hørrelsen på højre øre, i det hele taget er min højre side blevet meget dårlig.
Så jeg har været hos en masse læger og kloge hoveder, der skulle finde ud af hvad der var galt med mig, Endeligt kom jeg til en neurolog der kunne fortælle mig at jeg havde fået en form for piskesmæld i nakken, hvor to af mine nakkehvirvler havde flyttet sig, og jeg har fået smadret en stor del af nervebanerne i højreside
.
Så nu sider jeg her og er erklæret uarbejdsdygtig i hvertfald et halvt år. Ikke nok med det har jeg fået en depression (staves) som en følgesygdom af min piskesmæld
.
Så jeg er rigtig meget nede og ked af det
.