Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fastelavnstønder - i vand eller ej?
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 18:53

Hejsa HN :)

Vi skal i rideklubben holde Fastelavnsfest på søndag for de små :) Vi bliver ikke ret mange (ca.12) og har derfor kun brug for én tønde; og den har vi fået af en derudefra :D

Men! Det er vidst noget med, at sådan en tønde skal lægges i vand 24 timer, hvis den skal kunne holde til noget. Men det er jo små piger (og drenge), der hovedsageligt skal "angribe" tønden

Så vil I sige, at tønden skal i vand eller ej?

Hvad har I af erfaringer med sådanne arrangementer for de små purke?

God weekend fra en syg Simone

0
0
Svar på denne tråd

fastelavnstønde
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 18:58

Jeg er lærer i 2. klasse, og på min skole bliver tønderne sat i vand. Børnene er inddelt klassevis, og de kan sagtens slå den ned. I min datters børnehave tror jeg ikke, de har gjort det, men der er børnene jo heller ikke så gamle! Grunden til, at man gør det, er, at så bliver de ikke slået i stykker med det samme. Hvor gamle er børnene? Karina

Rolig DV hoppe søger en partrytter i Thyregod (7323), som kan komme og ride 2 gange om ugen. Se min præsentation for nærmere info.

0
0
Svar på denne tråd

erfaren mor
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 19:00

Som "erfaren" mor har jeg oplevet, at de små purke skal have hjælp af deres store fædre, for overhovedet at få hul på sådan en tønde.

jeg tror vand er overflødigt, men det kommer jo an på børnenes størrelse.

Hilsen Mette
og
Tanni
Part søges til unghoppe - se præsentation

;-)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 19:06