Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

p-stav erfaringer
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 17:18

jeg har for 14 dage siden fået sat en p-stav i armen og er rigtig glad for den da jeg er i et fast forhold...

hvad er jeres erfaringer med p-stav...?

En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007....

Elsker dig verdens dejligste kat....

0
0
Svar på denne tråd

Skidt....
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 17:52

Jeg fik sat en P-stav ind for nogle år siden, men det fungerede slet ikke.

Jeg havde i mange år prøvet ekstremt mange forskellige slags P- og minipiller, men fik styrtblødning af allesammen så derfor ville jeg prøve P-staven. Udover at styrtblødninger og uregelmæssige menstruationer fortsatte så begyndte den også at vandre så jeg fik den pillet ud et godt stykke længere oppe end hvor den blev sat ind (hvor lægen var et fjols og hev i min nerve i stedet for staven - AV)

Jeg har i dag P-ring og aldrig har noget virket så godt for mig - det var sidste mulighed og sørme om ikke det duede. Min mens går efter uret (y)

Jeg har dog hørt fra mange der har været glad for P-staven, især fordi man ikke skal huske på en P-pille hver dag, men kan lade den sidde de tre år (mener jeg det er?)

Mvh. Juliette

Salg af OX-hingste af høj kvalitet &

Udlån af avlsgodkendt shagya-araber hingst. Se Her

Bedækning ved

Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 18:00

Kun gode erfaringer.

Maria

Box udlejes i lille hyggelig stald i Haslev.

Kig på www.flickr.com/photos/mundboegaard

Hellere lugte af hest end lugte af hash. Citat Erhard Jakobsen

0
0
Svar på denne tråd

overvejet
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 18:09

Jeg har også overvejet sådan en stav fordi jeg glemmer pillerne.

Meeen... Nu har jeg nåle angst. Gør det ikke SINDSYGT ondt. Og ikke mindst når den skal pilles ud. Så skal de vel sidde og rage under huden!??

Louise

&
Stald Kelon´s Lerano

Dressurpart søges til Lerano :) klik her

0
0
Svar på denne tråd

P-Stav
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 18:11

Jeg er vild med min p-stav. Jeg har haft den et års tid nu og har ikke fortrudt et sekund.

Jeg anbefaler den kraftigt til alle mine veninder. Det er en skide god løsning og så er der ikke alle de hormoner i som der er i pillerne.

Kender også et par stykker som har p-ringen, de er også vældig tilfredse med deres løsning.

Hilsen

Ane A & Hesten

~~ KLOGEST ER DEN SOM VED HVAD HUN IKKE VED ~~
-MEDLEM AF HN FREDAGS-SLANKE-SUPPORT-CLUB
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 18:18

Kun dårlige erfaringer.. Vil aldrig have sådan en i igen, og anbefaler det absolut ikke til nogle!

Kort fortalt: Min venindes stoppede med at virke efter tre måneder, dvs da hun fandt ud af det efter 4-5 måneder kunne hun have været blevet gravid! Hun måtte starte med p-pillerne igen. Plus den er vandret ind i hendes muskel, hun kan bla. mærke den når hun løfter tunge ting. Hvis hun skal have den ud skal den opereres ud.

Min: Jeg fik overhoved ikke min mens i årene den sad der. Da det var tid den skulle ud havde den sat sig fast i vævet, så min egen læge kunne ikke få de ud. Hun skar mig op og syede mig sammen igen med besked om den bare sku blive bare siddende. Jeg fik stadig ikke min mens det næste halve år. Og jeg ville gerne have den igen så jeg selv kunne styre den og føle mig lidt mere "normal". Jeg fil den så opereret ud på hospitalet. Det har resulteret i et meget stort sørøver ar som buler ud på min arm.

Nemt eller ej, den kommer ikke i min arm igen. Og har hørt at mange læger ikke sætter den ind mere fordi den faktisk ikke er så smart som de lovede da den kom frem..

Har til gengæld hørt meget godt om p-ringen.. Jeg er dog på pillen igen, og der blir jeg

Hilsen

Suzi

"Tvivl er begyndelsen til visdom"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider