Kun dårlige erfaringer.. Vil aldrig have sådan en i igen, og anbefaler det absolut ikke til nogle!
Kort fortalt: Min venindes stoppede med at virke efter tre måneder, dvs da hun fandt ud af det efter 4-5 måneder kunne hun have været blevet gravid! Hun måtte starte med p-pillerne igen. Plus den er vandret ind i hendes muskel, hun kan bla. mærke den når hun løfter tunge ting. Hvis hun skal have den ud skal den opereres ud.
Min: Jeg fik overhoved ikke min mens i årene den sad der. Da det var tid den skulle ud havde den sat sig fast i vævet, så min egen læge kunne ikke få de ud. Hun skar mig op og syede mig sammen igen med besked om den bare sku blive bare siddende. Jeg fik stadig ikke min mens det næste halve år. Og jeg ville gerne have den igen så jeg selv kunne styre den og føle mig lidt mere "normal". Jeg fil den så opereret ud på hospitalet. Det har resulteret i et meget stort sørøver ar som buler ud på min arm.
Nemt eller ej, den kommer ikke i min arm igen. Og har hørt at mange læger ikke sætter den ind mere fordi den faktisk ikke er så smart som de lovede da den kom frem..
Har til gengæld hørt meget godt om p-ringen.. Jeg er dog på pillen igen, og der blir jeg